پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

تدوین برنامه های شهرداری کرمانشاه براساس سند چشم انداز ۲۰ ساله
09 دی 1399 - 13:19
شناسه : 263485
2
 مدیر کل بودجه شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه از تدوین برنامه های شهرداری کرمانشاه بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله خبر داد./به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه دکتر علی جمور اظهار داشت: بودجه مصوب شهرداری کرمانشاه برای سال جاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که خوشبختانه با تمهیدات و اقدامات انجام شده تا پایان آبان ماه با احتساب اوراق مشارکت حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۱۴ درصد تحقق پیدا کرد./وی افزود: هم اکنون متمم و اصلاحیه بودجه به صورت لایحه ای به شورای اسلامی شهر ارسال شده است و منتظر تصویب آن هستیم./مدیر کل بودجه شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: میزان بودجه مصوب شده شهرداری در سال گذشته ۸۸۰ میلیارد تومان بود که از این میزان ۵۴ درصد آن تحقق پیدا کرد./مدیرکل خزانه داری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال کمک های دولت به شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده با وجود تحقق کامل بودجه، کمتر از سال گذشته بود، به گونه ای که میزان کمک های دولت از ۷۹ میلیارد تومان به ۴۶ میلیارد تومان معادل کاهش ۳۰ درصدی رسیده است.

پ
پ

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه از تدوین برنامه های شهرداری کرمانشاه بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه دکتر علی جمور اظهار داشت: بودجه مصوب شهرداری کرمانشاه برای سال جاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که خوشبختانه با تمهیدات و اقدامات انجام شده تا پایان آبان ماه با احتساب اوراق مشارکت حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۱۴ درصد تحقق پیدا کرد.

وی افزود: هم اکنون متمم و اصلاحیه بودجه به صورت لایحه ای به شورای اسلامی شهر ارسال شده است و منتظر تصویب آن هستیم.

مدیر کل بودجه شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: میزان بودجه مصوب شده شهرداری در سال گذشته ۸۸۰ میلیارد تومان بود که از این میزان ۵۴ درصد آن تحقق پیدا کرد.

مدیرکل خزانه داری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال کمک های دولت به شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده با وجود تحقق کامل بودجه، کمتر از سال گذشته بود، به گونه ای که میزان کمک های دولت از ۷۹ میلیارد تومان به ۴۶ میلیارد تومان معادل کاهش ۳۰ درصدی رسیده است.

جمور تاکید کرد: علی رغم مشکلات مالی شهرداری های سراسر کشور و کاهش درآمدهای شهرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، پرداخت حقوق تمام پرسنل شهرداری کرمانشاه به روز پرداخت می شود.

وی از استقرار سامانه کنترل پروژه در شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: استقرار این سامانه موجب شفاف سازی و عدم دخل و تصرف نظرات شخصی در انجام معاملات مالی در شهرداری های مناطق می شود.

به گفته مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه، امسال تمام بالای ۴۵ میلیون تومان در سامانه کنترل پروژه ثبت و سپس استعلامات و روند بررسی آن توسط سامانه انجام می شود.

جمور به اجرای سند چشم انداز ۲۰ سال شهرداری کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: تمام برنامه ها و پروژه های شهری براساس اهداف و چشم انداز این سند تدوین شده اجرا می شود.

وی گفت: اجرای برنامه های شاخص حوزه معاونت و برنامه ریزی شهرداری در جهت بهبود ارائه خدمات به شهروندان، اجرای سیستم ورود و خروج پرسنل و مکانیزه شدن سیستم بایگانی و اسکن پرونده های شهرداری در حوزه سرمایه انسانی از جمله دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه در سال جاری است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.