شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

مهندسی انتخابات؟
14 دی 1399 - 22:28
شناسه : 263605
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه چندوقتی است بحث مهندسی انتخابات در مجامع انتخاباتی هیات های مختلف شنیده می شود که البته مربوط به یک سال و دو سال اخیر نیست بلکه سال هاست این مباحث مطرح و البته هر بار هم قویا از سوی مدیرانی که سکان دار هدایت ورزش استان بوده اند رد شده است/با نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندو بازهم زمزمه هایی مبنی بر مهندسی انتخابات شنیده می شود و جمعی از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان این رشته بر این عقیده اند که نتیجه انتخابات از هم اکنون مشخص و کاندید مورد نظر بازهم بر سکوی ریاست هیات تکیه خواهد زد/جواد حسین آبادی بنیانگذار تکواندو در کنگاور نیز به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: به اعتقاد من انتخابات فردای هیات تکواندو سوری و از الان رئیس جدید آن مشخص و انتخاب شده است/مصطفی مومنه یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیات تکواندو کرمانشاه نیز با انتقاد از شیوه برگزاری این مجمع، گفت: در حالی که طبق قانون یک هفته پیش از برگزاری انتخابات لیست اعضای مجمع باید به کاندیداها داده شود متاسفانه این اتفاق در خورد من نیفتاد/علیرضا صفری از قهرمانان اسبق تکواندو جهان یکی از معترضان به زمان برگزاری انتخابات هیات تکواندو است که عقیده دارد باید زمان این مجمع چند ماهی به تعویق می افتاد.

پ
پ

مهندسی انتخابات؟

انتخابات هیات تکواندو استان کرمانشاه درحالی قرار است فردا (دوشنبه – ۱۵ دی) با حضور رئیس فدراسیون و مسوولان ورزش استان برگزار شود که برخی از کاندیداها، مربیان و قهرمانان اسبق این رشته شائبه مهندسی بودن آن و یا به عبارتی مشخص بودن نتیجه انتخابات را مطرح می کنند.

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه چندوقتی است بحث مهندسی انتخابات در مجامع انتخاباتی هیات های مختلف شنیده می شود که البته مربوط به یک سال و دو سال اخیر نیست بلکه سال هاست این مباحث مطرح و البته هر بار هم قویا از سوی مدیرانی که سکان دار هدایت ورزش استان بوده اند رد شده است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندو بازهم زمزمه هایی مبنی بر مهندسی انتخابات شنیده می شود و جمعی از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان این رشته بر این عقیده اند که نتیجه انتخابات از هم اکنون مشخص و کاندید مورد نظر بازهم بر سکوی ریاست هیات تکیه خواهد زد.

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو باید به تعویق می افتاد

علیرضا صفری از قهرمانان اسبق تکواندو جهان یکی از معترضان به زمان برگزاری انتخابات هیات تکواندو است که عقیده دارد باید زمان این مجمع چند ماهی به تعویق می افتاد.

وی با بیان اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی در شرایطی که تعداد قابل توجهی از کاندیداها فرصت رایزنی با اعضای مجمع برای ارائه برنامه ها را نداشته اند، نتیجه اش مشخص است، گفت: معتقدم انتخابات هر ۵۲ هیات ورزشی استان مهندسی شده است.

صفری تصریح کرد: به طور میانگین هر مجمع انتخاباتی بین ۱۷ تا ۱۸ عضو دارد که به کاندید مورد نظر خود رای داده و در نهایت رئیس آن هیات انتخاب می شود اما زمانی که بیشتر این نفرات که شامل نماینده داوران، مربیان، قهرمانان ورزشی و ۵ نفر از هیات های شهرستانی هستند و عموما نیز به انتخاب رئیس قبلی هیات انتخاب می شوند چه انتظاری می توان داشت.

قهرمان اسبق تکواندو جهان ادامه داد: سال هاست در تکواندو این اتفاق در حال رخ دادن است و کسی هم پاسخگوی عقب گرد این رشته ورزشی در کرمانشاه نیست.

وی گفت: متاسفانه هرسال از تعداد قهرمانان ورزشی، مربیان و حتی داوران تکواندو کرمانشاه کاسته می شود و طی این سال ها نه تنها از استان هایی مانند اصفهان، البرز و مازندران عقب افتاده ایم بلکه استان های همجوار مانند همدان، ایلام و کردستان هم از ما پیشی گرفته اند.

صفری افزود: جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان اسبق تکواندو کرمانشاه خواستار این بودند که هیات بمدت ۳ تا ۶ ماه به سرپرستی مسعود حجی زواره قهرمان نام آشنای جهان اداره شود و پس از آن ساز و کار برگزاری انتخابات هیات فراهم شود که متاسفانه کسی توجه نکرد.

وی در پایان گفت: به خاطر اتفاقات ایجاد شده تعدادی از کاندیداها احتمال دارد در مجمع انتخاباتی فردا حاضر نشوند و یا قبل از آغاز رای گیری انصراف دهند.

انتخابات سوری و رئیس جدید مشخص است

جواد حسین آبادی بنیانگذار تکواندو در کنگاور نیز به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: به اعتقاد من انتخابات فردای هیات تکواندو سوری و از الان رئیس جدید آن مشخص و انتخاب شده است.

وی ادامه داد: وقتی که تعداد زیادی از افراد رای دهنده توسط یک کاندیداها که خودش رئیس فعلی هیات است انتخاب و چینش می شود چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم این افراد به کاندید اصلح رای دهند.

حسین آبادی همچنین به بی توجهی های انجام شده در سال های اخیر به مربیان توانمند و پیشکسوتان تکواندو نیز اشاره کرد و گفت: در این سال ها خیلی ها از تکواندو کرمانشاه کنار گذاشته شدند چرا که افرادی که در راس بودند نفرات خود را به کار گیری می کردند و اجازه فعالیت به بقیه را نمی دادند.

این پیشکسوت تکواندو افزود: کرمانشاه در سال های اگذشته یکی از قطب های تکواندو کشور بود و حرف های زیادی برای گفتن داشت اما متاسفانه اکثر دلسوزان این ورزش را از گود خارج کردند و برای تداوم موفقیت های گذشته سراغی از آنها نگرفتند.

وی گفت: یکی از این افراد که سال هاست از تکواندو کنار گذاشته شده است خود من هستم و در این ۱۵ سال اخیر کسی از من سراغی نگرفته است در حالی که تقریبا جزو اولین نفراتی بودن که در سال های ابتدایی دهه ۷۰ موفق به اخذ مدرک لیسانس تربیت بدنی شدم و سال ها مربی تیم منتخب استان در مسابقات کشوری بودم.

حسین آبادی در پایان گفت: تا وقتی این تفکر بر تکواندو کرمانشاه سایه افکنده که افراد توانمند خارج از گود باشند و نور چشمی ها همه کاره این رشته ورزشی نمی تواند موفق باشد.

لیستی از اعضای مجمع به من داده نشد

مصطفی مومنه یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیات تکواندو کرمانشاه نیز با انتقاد از شیوه برگزاری این مجمع، گفت: در حالی که طبق قانون یک هفته پیش از برگزاری انتخابات لیست اعضای مجمع باید به کاندیداها داده شود متاسفانه این اتفاق در خورد من نیفتاد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر، اداره کل ورزش و جوانان باید دعوتنامه برای کاندیداها جهت حضور در مجمع انتخاباتی را ارسال کند اما این اداره کل هیچ دعوتنامه ای ارسال نکرد و هیات تکواندو اقدام به این کار کرد.

مومنه افزود: از سوی دیگر رئیس فعلی هیات تکواندو نایب رئیسش را به عنوان نماینده داوران خانم معرفی کرده تا بتواند حق رای داشته باشد، زمانی که این چینش ها انجام می شود مگر می شود انتظار داشت شخصی به غیر از رئیس فعلی انتخاب شود.

این کاندیدا از نامشخص بودن حضور خود در مجمع انتخاباتی فردای هیات تکواندو خبر داد و گفت: اگر هم شرکت کنم احتمال اینکه پیش از آغاز رای گیری انصراف دهم وجود دارد.

مومنه تصریح کرد: هرچند از کسب حدود ۵ تا ۶ رای مطمئن هستم اما این شیوه برگزاری اصلا صحیح نیست و از مهندسی بودن انتخابات مطمئنم.

حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه انتخابات فردای هیات تکواندو کرمانشاه که قرار است به ریاست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون برگزار شود، چگونه رقم می خورد.

محمدحسین زاده، عباس عباسی، مصطفی مومنه و مهدی همتی نامزدهای پست ریاست هیات تکواندو کرمانشاه هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.