شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

اگر تخلفاتی هست، آقایان از طریق دستگاه‌های نظارتی پیگیری کنند
23 دی 1399 - 12:34
شناسه : 263931
2
یک عضو شورای شهر در موافقت با شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سیداحسان احسانی که نامش در میان موافقان شهردار شنیده می شود با بیان اینکه املای نانوشته غلط ندارد، گفت: زمانی که فردی فعال است و کلی پروژه انجام می‌دهد و برنامه های مختلفی برای شهر دارد، قطعا این میان کمی و کاستی هایی هم وجود دارد و دیده می شود./احسانی با تقدیر از عملکرد شهردار کرمانشاه گفت: در این شرایط اقتصادی و تحریم که تقریبا پروژه های عمرانی در بیشتر شهرها خوابیده، شهردار جهادی کرمانشاه با ایثارو فداکاری پای کار است و پروژه های عمرانی شهر را در این شرایط سخت پیش می برد./احسانی با بیان اینکه مشکلاتی در کار هست، اما این مشکلات به حدی نیست که بخواهیم فکر استیضاح شهردار باشیم، افزود: برخی اعضای شورای شهر مدعی هستند تخلفات بسیار و مستندی دارند و گلایه می کنند که چرا شورای شهر با این تخلفات برخورد نمی کند و حتما اعضا منفعتی دارند که برخورد نمی کنند. من به این آقایان می گویم اگر ما برخورد نمی کنیم و تبانی کرده ایم، این تخلفات را به مراجع نظارتی و قضایی و امنیتی و بازرسی بدهند تا آنها برخورد کنند و تا آخر هم پیگیر باشند./احسانی در خصوص عدم حضور شهردار در جلسات شورای شهر هم گفت: دعوت از شهردار و طرح سوال از او روند قانونی خاص خود را دارد. طبق آیین نامه داخلی شورای شهر مصوب سال ۱۳۷۸، جزو وظایف رییس شورای شهر آمده که اگر یک نفر از اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد شهردار اعتراض دارد باید کتبا ایرادات خود را به رییس شورا داده و او هم کتبا به شهردار ابلاغ کند و اگر این روند قانونی طی شود، شهردار موظف به پاسخگویی است که متاسفانه این روند طی نشده و این مورد در جوابیه شهردار به شورای شهر هم قید شده است.

پ
پ

 عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به ادعای برخی اعضای شورای شهر مبنی بر وجود تخلفات مستند شهردار گفت: اگر تخلفاتی هست چرا دستگاه های نظارتی سکوت کرده‌اند. آقایان این تخلفات را به این دستگاه ها داده و حتما تا آخر پیگیری کنند.

سیداحسان احسانی که نامش در میان موافقان شهردار شنیده می شود با بیان اینکه املای نانوشته غلط ندارد، گفت: زمانی که فردی فعال است و کلی پروژه انجام می‌دهد و برنامه های مختلفی برای شهر دارد، قطعا این میان کمی و کاستی هایی هم وجود دارد و دیده می شود.

وی افزود: اگر بیکار یک گوشه بنشینیم و شهر را به حال خودش رها کنیم قطعا کسی از کار ما ایراد نمی گیرد و مشکلات و گیرها زمانی است که حجم کار بالا رود.

احسانی با تقدیر از عملکرد شهردار کرمانشاه گفت: در این شرایط اقتصادی و تحریم که تقریبا پروژه های عمرانی در بیشتر شهرها خوابیده، شهردار جهادی کرمانشاه با ایثارو فداکاری پای کار است و پروژه های عمرانی شهر را در این شرایط سخت پیش می برد.

وی افزود: همچنین در این شرایط سخت که ساخت و سازها کم شده و درآمد شهرداری ها در تمام شهرها پایین آمده، تامین حقوق و مزایای پنج هزار نیروی شهرداری کار راحتی نیست، اما شهردار کرمانشاه به خوبی از عهده آن برآمده است.

احسانی با بیان اینکه مشکلاتی در کار هست، اما این مشکلات به حدی نیست که بخواهیم فکر استیضاح شهردار باشیم، افزود: برخی اعضای شورای شهر مدعی هستند تخلفات بسیار و مستندی دارند و گلایه می کنند که چرا شورای شهر با این تخلفات برخورد نمی کند و حتما اعضا منفعتی دارند که برخورد نمی کنند. من به این آقایان می گویم اگر ما برخورد نمی کنیم و تبانی کرده ایم، این تخلفات را به مراجع نظارتی و قضایی و امنیتی و بازرسی بدهند تا آنها برخورد کنند و تا آخر هم پیگیر باشند.

احسانی گفت: همین چند وقت پیش دستگاه قضا، شهردار و تمام اعضای شورای شهر “ساری” را دستگیر کرد و تعارفی در این زمینه ندارد و قطعا با ما هم تعارف ندارد و اگر شهردار تخلفی کرده و مستند است آقایان این مستندات را به این مراجع بدهند و تا آخر هم پیگیری کنند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد: خطا و مشکل در هر کاری هست. مگر می شود که نباشد آن هم با حجم عظیم کاری که در شهر در حال انجام است، اما اگر تخلفات گسترده و مستند هست، آقایان حتما پیگیری و رسیدگی کنند و تا آخر ادامه دهند.

احسانی در خصوص عدم حضور شهردار در جلسات شورای شهر هم گفت: دعوت از شهردار و طرح سوال از او روند قانونی خاص خود را دارد. طبق آیین نامه داخلی شورای شهر مصوب سال ۱۳۷۸، جزو وظایف رییس شورای شهر آمده که اگر یک نفر از اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد شهردار اعتراض دارد باید کتبا ایرادات خود را به رییس شورا داده و او هم کتبا به شهردار ابلاغ کند و اگر این روند قانونی طی شود، شهردار موظف به پاسخگویی است که متاسفانه این روند طی نشده و این مورد در جوابیه شهردار به شورای شهر هم قید شده است.

وی افزود: در کنار این در اولین جلسه شورا با هیات رییسه جدید که شهردار هم در جلسه حضور پیدا کرده و اصحاب رسانه هم حضور داشتند، اعضای مخالف حاضر نشدند و اگر در آن جلسه حاضر می شدند حتما پاسخ سوالات خود را می گرفتند.

احسانی گفت: همه چیز در شورای شهر باید تابع قانون و آیین نامه های داخلی باشد و ما قطعا از هر مورد قانونی حمایت خواهیم کرد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.