چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه کاهش یافت
25 دی 1399 - 9:10
شناسه : 263997
0
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

«فریدون یاسمی» افزود: در بازه زمانی یادشده، بعد از نفت سفید، کمترین مصرف مربوط به بنزین بوده که با مدیریت صحیح شهروندان ۲۵ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است./به گفته وی، گاز مایع و نفت گاز نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب ۹ و ۷ درصد کاهش داشته است./وی در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر نیز اظهار داشت: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام است و مشکلی در خصوص تامین فرآورده های نفتی موردنیاز وجود ندارد./ ۱۵۷ باب جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد ۷۶ باب جایگاه سوخت سی ان جی است.

پ
پ

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از کاهش مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: بیشترین کاهش مصرف مربوط به نفت سفید با ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

«فریدون یاسمی» افزود: در بازه زمانی یادشده، بعد از نفت سفید، کمترین مصرف مربوط به بنزین بوده که با مدیریت صحیح شهروندان ۲۵ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

به گفته وی، گاز مایع و نفت گاز نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب ۹ و ۷ درصد کاهش داشته است.

یاسمی گفت: حدود ۸۴۰ میلیون لیتر از انواع سه فرآورده نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید و نفت گاز در ۲۷۶ روز نخست سال‌ جاری در سطح منطقه کرمانشاه توزیع شده است.

وی با تقدیر از مردم استان بابت استفاده بهینه از سوخت، درخواست کرد که کماکان این رویه صحیح و پسندیده درست مصرف کردن مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر نیز اظهار داشت: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام است و مشکلی در خصوص تامین فرآورده های نفتی موردنیاز وجود ندارد.

 ۱۵۷ باب جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد ۷۶ باب جایگاه سوخت سی ان جی است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

اکنون ساکنان ۲۹ شهر و هزار و ۵۴۰ روستا در استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری اکنون ۹۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۷۷ درصد است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.