جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

احتمال خاموشی در کرمانشاه با عدم صرفه‌جویی مردم
30 دی 1399 - 9:25
شناسه : 264111
1
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

امیدعلی مراتی  با اشاره به مشکلاتی که طی چند وقت اخیر در زمینه برق در سراسر کشور وجود داشته، اظهار کرد: برای کرمانشاه نیز روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۵ دی) در برخی نقاط خاموشی‌هایی داشتیم، اما از آن زمان تاکنون هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای برای مشترکین خانگی رخ نداده و اگر خاموشی هم پیش آمده مربوط به تعمیرات یا حوادث بوده است./وی ادامه داد: تلاش کردیم با مدیریت مصرف برق در بخش صنایع و ادارات اگر خاموشی هم رخ دهد برای این بخش باشد و مشکلی برای مشترکین خانگی رخ ندهد./مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درباره دلایل این مشکلات نیز اظهار کرد: از یک سو با افزایش مصرف برق توسط مشترکین مواجهیم، بگونه‌ای که میزان مصرف برق مشترکین کرمانشاه در نیمه دوم دی ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است./وی تنها راهکار مدیریت این شرایط را نیز صرفه‌جویی در مصرف برق خصوصا از سوی مشترکین خانگی دانست و تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند احتمال اینکه خاموشی برنامه‌ریزی شده داشته باشیم، وجود دارد.

پ
پ

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در نیمه دوم دی ماه در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

امیدعلی مراتی  با اشاره به مشکلاتی که طی چند وقت اخیر در زمینه برق در سراسر کشور وجود داشته، اظهار کرد: برای کرمانشاه نیز روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۵ دی) در برخی نقاط خاموشی‌هایی داشتیم، اما از آن زمان تاکنون هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای برای مشترکین خانگی رخ نداده و اگر خاموشی هم پیش آمده مربوط به تعمیرات یا حوادث بوده است.

وی ادامه داد: تلاش کردیم با مدیریت مصرف برق در بخش صنایع و ادارات اگر خاموشی هم رخ دهد برای این بخش باشد و مشکلی برای مشترکین خانگی رخ ندهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درباره دلایل این مشکلات نیز اظهار کرد: از یک سو با افزایش مصرف برق توسط مشترکین مواجهیم، بگونه‌ای که میزان مصرف برق مشترکین کرمانشاه در نیمه دوم دی ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مرآتی تاکید کرد: از سوی دیگر به دلیل افزایش مصرف گاز در سراسر کشور، گازی که در اختیار نیروگاه‌های برق قرار می‌گیرد دچار محدودیت شده و بر تولیدات آنها تاثیر گذاشته است.

وی تنها راهکار مدیریت این شرایط را نیز صرفه‌جویی در مصرف برق خصوصا از سوی مشترکین خانگی دانست و تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند احتمال اینکه خاموشی برنامه‌ریزی شده داشته باشیم، وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تاثیر مصرف برق ماینرها نیز یاد کرد و ادامه داد: متاسفانه این دستگاه‌ها فشار زیادی به شبکه وارد می‌کنند و مصرف آنها بسیار قابل توجه است.

مرآتی با بیان اینکه در کرمانشاه هیچ مجوز رسمی برای فعالیت ماینرها نداریم، خاطرنشان کرد: مواردی که کار می‌کنند همه غیرمجاز هستند که اخیرا تعدادی از آنها را شناسایی کردیم و با همکاری بخش‌های دیگر برای آنها پرونده تخلف تشکیل شد که شامل جرائم سنگین است.

وی از تشدید نظارت شرکت توزیع برق بر وضعیت مصرف برق خبر داد تا با شناسایی مصارف غیرمنطقی و بسیار بالا، بتوان مراکز استخراج ارز دیجتال غیرقانونی را شناسایی کرد و گفت: در این زمینه به همکاری مردم هم نیاز داریم تا اگر مواردی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز سراغ دارند با ما در میان بگذارند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.