چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

حل معضل ترافیک کرمانشاه در گرو توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است
04 بهمن 1399 - 12:17
شناسه : 264237
0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: حل معضل ترافیک شهر کرمانشاه در گرو توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کنار توسعه زیرساخت‌ها است. طلوع‌‌کرمانشاه :

 محسن ارجمندی  با اشاره به مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه، اظهار داشت: برای حل این مشکل، راهکاری جزء توسعه حمل و نقل عمومی در کنار توسعه زیرساخت‌ها نداریم./وی ادامه داد: اگر حمل و نقل عمومی را خوب توسعه دهیم، قطعا استفاده از وسایل نقلیه شخصی کم‌تر می‌شود که در این راستا سیاست‌های مختلفی را داریم./معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بحث قطار شهری را در قالب یکی از سیاست‌های مهم توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: با تزریق اعتبارات خوبی به این پروژه، ان‌شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۰ خط یک آن از میدان آزادی به طاقبستان راه‌اندازی می‌شود و نیمه شمالی شهر را پوشش می‌دهیم./وی با اشاره به خلل موجود در بحث اتوبوسرانی، ادامه داد: در طول ۱۰ سال گذشته هیچ کدام از اتوبوس‌ها از طرف دولت به شهرداری تزریق نشده و متاسفانه هیچگونه جایگزینی برای ناوگان نداشتیم و تقریبا تمامی اتوبوس‌ها به سن فرسودگی رسیده است./ارجمندی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته برای امسال ۴۰ میلیارد تومان اتوبوس در حال خرید داریم و با شهرداری با اخذ وام کلانی برای نوسازی ناوگان در حال عقد قرداد است./این مسئول یکی از مشکلات اتوبوسرانی کرمانشاه را در نداشتن خط ویژه اتوبوس عنوان کرد و افزود: برای توسعه خط ویژه اتوبوس کارهای قابل توجهی داریم که یکی از آن پیاده‌راه کردن خیابان مدرس است به طوریکه یک خط ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت در قسمت میانی مسیر داریم و دو طرف هم پیاده‌راه می‌شود.

پ
پ

 محسن ارجمندی  با اشاره به مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه، اظهار داشت: برای حل این مشکل، راهکاری جزء توسعه حمل و نقل عمومی در کنار توسعه زیرساخت‌ها نداریم.

وی ادامه داد: اگر حمل و نقل عمومی را خوب توسعه دهیم، قطعا استفاده از وسایل نقلیه شخصی کم‌تر می‌شود که در این راستا سیاست‌های مختلفی را داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بحث قطار شهری را در قالب یکی از سیاست‌های مهم توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: با تزریق اعتبارات خوبی به این پروژه، ان‌شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۰ خط یک آن از میدان آزادی به طاقبستان راه‌اندازی می‌شود و نیمه شمالی شهر را پوشش می‌دهیم.

وی با اشاره به خلل موجود در بحث اتوبوسرانی، ادامه داد: در طول ۱۰ سال گذشته هیچ کدام از اتوبوس‌ها از طرف دولت به شهرداری تزریق نشده و متاسفانه هیچگونه جایگزینی برای ناوگان نداشتیم و تقریبا تمامی اتوبوس‌ها به سن فرسودگی رسیده است.

ارجمندی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته برای امسال ۴۰ میلیارد تومان اتوبوس در حال خرید داریم و با شهرداری با اخذ وام کلانی برای نوسازی ناوگان در حال عقد قرداد است.

وی تصریح کرد: در بحث توسعه حمل و نقل عمومی راهکار تنها افزایش تعداد ناوگان و نوسازی آن نیست بلکه زیر ساخت‌ها نیز باید افزایش یابد.

این مسئول یکی از مشکلات اتوبوسرانی کرمانشاه را در نداشتن خط ویژه اتوبوس عنوان کرد و افزود: برای توسعه خط ویژه اتوبوس کارهای قابل توجهی داریم که یکی از آن پیاده‌راه کردن خیابان مدرس است به طوریکه یک خط ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت در قسمت میانی مسیر داریم و دو طرف هم پیاده‌راه می‌شود.

وی ادامه داد: استارت این پروژه قرار بود از اول بهمن‌ماه زده شود که بنا به دلایلی اجرای پروژه به تاخیر افتاد در حالی که بهترین مشاور سطح کشور یک سال و نیم است روی این پروژه کار می‌کند و همه چیز را در آن دیده بود/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.