پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

کرمانشاه در محاصره ۴۰ میلیون تن نخاله ساختمانی/انتخاب ۳ نقطه اولیه برای احداث سایت پسماند نخاله استان
05 بهمن 1399 - 10:51
شناسه : 264278
0
به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، هم اکنون در اطراف شهر کرمانشاه نزدیک به 40 میلیون تن نخاله ساختمانی وجود دارد. طلوع‌‌کرمانشاه :

آذر ولی‌زده با اشاره به وجود حجم قابل توجهی از نخاله‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه، گفت: اگرچه قرار بود این نخاله‌ها با همکاری شرکت بازیافت کرمانشاه مدیریت شود، اما ظاهرا مشکلاتی بین این شرکت و شهرداری ایجاد شده که مانع کار می‌شود./وی از پیگیری‌های متعدد محیط زیست استان برای حل مشکل نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: در نهایت قرار شد از محل صندوق توسعه ملی اعتباراتی برای شرگت بازیافت کرمانشاه گرفته شود که با این اعتبارات بخش زیادی از مشکلات شرکت بازیافت و در نهایت معضل نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه حل خواهد شد./ولی زاده تعیین تکلیف محلی برای ایجاد سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه را نیز ضروری دانست./معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت نخاله‌های ساختمانی در سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه، خصوصا مناطق زلزله زده داشت و عنوان کرد: در تمامی این مناطق محل موقتی برای دفن نخاله‌ها داریم./ولی زاده با بیان اینکه زمانی قرار بود نخاله‌های این مناطق نیز با همکاری شرکت بازیافت مدیریت شود، تاکید کرد: این کار به دلیل مشکلات شرکت بازیافت فعلا انجام نشده و اگر مشکلات این شرکت حل شود می‌توان فکری به حال نخاله سایر نقاط استان هم کرد./معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه نیز از انتخاب سه نقطه اولیه در شهر کرمانشاه برای ایجاد سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی خبر داد./محمد حسین فلاحتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه نیز درباره سایت بازیافت نخاله شهر کرمانشاه با اشاره به پیشنهاد سه نقطه در اطراف شهر کرمانشاه برای ایجاد سایت بازیافت نخاله ساختمانی، اظهار کرد: برای ارزیابی این نقاط موارد متعددی مانند جاده دسترسی، هزینه حمل و نقل و … بررسی شده است.

پ
پ

 کرمانشاه اولین شهر در کشور بود که صاحب تجهیزات و سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی شد. ماشین آلاتی که با هزینه زیاد از خارج کشور وارد شد، اما در نهایت کارآیی چندانی نداشت و اکنون کرمانشاه در محاصره چند میلیون تن نخاله ساختمانی است.

سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه برای مدت کوتاهی فعالیت داشت و پس از آن به دلیل مشکلات متعدد از فعالیت باز ماند و اکنون مدت‌هاست خبری از بازیافت نخاله در کرمانشاه نیست و نخاله‌ها در نقاط مختلفی از حاشیه شهر دپو می‌شود که پیامدهای محیط زیستی و بهداشتی فراوانی به همراه دارد.

به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، هم اکنون در اطراف شهر کرمانشاه نزدیک به ۴۰ میلیون تن نخاله ساختمانی وجود دارد.

آذر ولی‌زده با اشاره به وجود حجم قابل توجهی از نخاله‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه، گفت: اگرچه قرار بود این نخاله‌ها با همکاری شرکت بازیافت کرمانشاه مدیریت شود، اما ظاهرا مشکلاتی بین این شرکت و شهرداری ایجاد شده که مانع کار می‌شود.

وی از پیگیری‌های متعدد محیط زیست استان برای حل مشکل نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: در نهایت قرار شد از محل صندوق توسعه ملی اعتباراتی برای شرگت بازیافت کرمانشاه گرفته شود که با این اعتبارات بخش زیادی از مشکلات شرکت بازیافت و در نهایت معضل نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه حل خواهد شد.

ولی زاده تعیین تکلیف محلی برای ایجاد سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه را نیز ضروری دانست.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت نخاله‌های ساختمانی در سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه، خصوصا مناطق زلزله زده داشت و عنوان کرد: در تمامی این مناطق محل موقتی برای دفن نخاله‌ها داریم.

ولی زاده با بیان اینکه زمانی قرار بود نخاله‌های این مناطق نیز با همکاری شرکت بازیافت مدیریت شود، تاکید کرد: این کار به دلیل مشکلات شرکت بازیافت فعلا انجام نشده و اگر مشکلات این شرکت حل شود می‌توان فکری به حال نخاله سایر نقاط استان هم کرد.

انتخاب ۳ نقطه اولیه برای احداث سایت پسماند نخاله کرمانشاه

معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه نیز از انتخاب سه نقطه اولیه در شهر کرمانشاه برای ایجاد سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی خبر داد.

فرحنار اقبالی با اشاره به معضل وجود نخاله‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه اظهار کرد: مقرر شد سایتی برای بازیافت نخاله‌ تعیین شود که تاکنون سه نقطه برای این منظور انتخاب شده که انتخاب این نقاط بسیار سخت و زمان‌بر بود.

وی با بیان اینکه این سه نقطه در اضلاع شهر کرمانشاه است، تاکید کرد: یکی از این مراکز از قبل در محلی در پشت سایت بازیافت زباله شهر کرمانشاه تعیین شده که این محل مجوزهای لازم را نیز دریافت کرده است و فقط برخی کارهای آن باقی مانده تا نهایی شود.

به گفته معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه، همچنین قرار است با همکاری شهرداری به زودی برنامه اجرایی برای مدیریت نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه در نظر گرفته شود.

محمد حسین فلاحتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه نیز درباره سایت بازیافت نخاله شهر کرمانشاه با اشاره به پیشنهاد سه نقطه در اطراف شهر کرمانشاه برای ایجاد سایت بازیافت نخاله ساختمانی، اظهار کرد: برای ارزیابی این نقاط موارد متعددی مانند جاده دسترسی، هزینه حمل و نقل و … بررسی شده است.

وی محل پشت سایت بازیافت زباله کرمانشاه را یکی از اصلی‌ترین نقاط پیشنهادی دانست و عنوان کرد: این نقطه هیچ مشکلی از نظر مجوزها ندارد و فقط جاده دسترسی آن بایدتعیین تکلیف شود.

فلاحتی همکاری شهرداری برای مدیریت نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه و تعیین تکلیف سایت آن را ضروری دانست و عنوان کرد: هم اکنون شهرداری هزینه‌های مدیریت نخاله‌ها را از مردم و تولیدکنندگان آن اخذ می‌کند و باید برای حل این معضل پای کار بیاید./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.