پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

طرح توسعه ایرانخودرو صحنه در دستور کار است
09 بهمن 1399 - 9:32
شناسه : 264417
0
جلسه بررسی طرح توسعه شرکت ایرانخودرو صحنه در محل این شرکت برگزار و در خصوص راهکارهای تحقق آن و اخذ اعتبارات لازم بحث و تبادل نظر گردید. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-در این جلسه که دکتر حاتمی معاون استاندار، حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقر کلیایی، دکتر رضایی نماینده مردم صحنه هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین ایران خودرو حضور داشتند در خصوص طرح توسعه این شرکت مذاکراتی انجام گرفت و مشکلات پیش روی طرح توسعه این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی ارائه گردید./دکتر حاتمی در این جلسه گفت: صنعت ایران خودرو یکی از مهم‌ترین صنایع استان کرمانشاه است که برنامه توسعه‌ای آن در دستور کار می‌باشد و به همین منظور بیش از ۵۰ هکتار زمین در شهرستان صحنه به توسعه این صنعت اختصاص یافته است که انشاالله تحول بزرگی در صنایع استان خواهد بود/وی یکی دیگر از برنامه‌های هم راستا با توسعه ایرانخودرو را ایجاد صنایع تکمیلی مرتبط با این صنعت عنوان کرد و افزود: ایرانخودرو بعنوان یک صنعت مادر، ظرفیت تجمیع صنایع تکمیلی جهت تامین کالاهای مورد نیاز خود را دارد و ما از هرگونه طرحی در این زمینه حمایت خواهیم کرد./معاون استاندار در پایان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های مورد نظر، ایجاد صنایع قطعه سازی خودرو می‌باشد که به تقویت این صنعت در استان منجر خواهد شد.

پ
پ

جلسه بررسی طرح توسعه شرکت ایرانخودرو صحنه در محل این شرکت برگزار و در خصوص راهکارهای تحقق آن و اخذ اعتبارات لازم بحث و تبادل نظر گردید.

در این جلسه که دکتر حاتمی معاون استاندار، حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقر کلیایی، دکتر رضایی نماینده مردم صحنه هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین ایران خودرو حضور داشتند در خصوص طرح توسعه این شرکت مذاکراتی انجام گرفت و مشکلات پیش روی طرح توسعه این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی ارائه گردید.

دکتر حاتمی در این جلسه گفت: صنعت ایران خودرو یکی از مهم‌ترین صنایع استان کرمانشاه است که برنامه توسعه‌ای آن در دستور کار می‌باشد و به همین منظور بیش از ۵۰ هکتار زمین در شهرستان صحنه به توسعه این صنعت اختصاص یافته است که انشاالله تحول بزرگی در صنایع استان خواهد بود

وی یکی دیگر از برنامه‌های هم راستا با توسعه ایرانخودرو را ایجاد صنایع تکمیلی مرتبط با این صنعت عنوان کرد و افزود: ایرانخودرو بعنوان یک صنعت مادر، ظرفیت تجمیع صنایع تکمیلی جهت تامین کالاهای مورد نیاز خود را دارد و ما از هرگونه طرحی در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

معاون استاندار در پایان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های مورد نظر، ایجاد صنایع قطعه سازی خودرو می‌باشد که به تقویت این صنعت در استان منجر خواهد شد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.