جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

افزایش ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسرکشور
05 اسفند 1399 - 9:14
شناسه : 265486
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرهنگ علی محمدی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال، اظهارکرد: در همین راستا و نیز به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت، ساعات کار تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور دو ساعت افزایش یافت و بر این اساس از روزشنبه تا چهارشنبه فعالیت این مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. در روزهای پنجشنبه نیز فعالیت تمامی مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد./وی با تاکید بر اینکه شرط مراجعه به تمامی این مراکز دریافت نوبت شماره‌گذاری از سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.epolice.ir است، گفت: بدیهی است که بدون دریافت نوبت اینترنتی امکان استفاده از خدمات مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک وجود نخواهد داشت./رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا همچنین از مراجعه کنندگان خواست که حتما از همان ساعت و زمان اعلام شده در نوبت خود به مراکز مراجعه کنند، چرا که در غیر اینصورت امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت.

پ
پ

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از افزایش ساعات کار این مراکز از روز شنبه ۹ اسفند تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال، اظهارکرد: در همین راستا و نیز به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت، ساعات کار تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور دو ساعت افزایش یافت و بر این اساس از روزشنبه تا چهارشنبه فعالیت این مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. در روزهای پنجشنبه نیز فعالیت تمامی مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه شرط مراجعه به تمامی این مراکز دریافت نوبت شماره‌گذاری از سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.epolice.ir است، گفت: بدیهی است که بدون دریافت نوبت اینترنتی امکان استفاده از خدمات مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک وجود نخواهد داشت.

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا همچنین از مراجعه کنندگان خواست که حتما از همان ساعت و زمان اعلام شده در نوبت خود به مراکز مراجعه کنند، چرا که در غیر اینصورت امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه نیازی به  آوردن اشخاص ثالث برای نقل و انتقال وسایل نقلیه وجود ندارد، گفت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز شماره گذاری و نظر به محدودیت فضا و ظرفیت سالن های مراکز تعویض پلاک سراسر کشور، گاهاً مشاهده می شود متعاملین وسایل نقلیه با اشخاص ثالث به این مراکز  آمده‌اند که این موضوع باعث عدم رعایت اجرای صحیح فاصله گذاری اجتماعی شده و متعاقباً خطر افزایش شیوع کرونا را در پیش خواهد داشت.

وی در پایان نیز از شهروندان خواست که دریافت خدمات خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و تا فرصت کافی در اختیار دارند به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه کنند./ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.