پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

معدود جرائم خشن رخ داده در کرمانشاه به سرعت کشف می‌شود
05 اسفند 1399 - 11:31
شناسه : 265521
1
فرمانده انتظامی استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با مدیرکل زندان های استان کرمانشاه، اظهار داشت: امنیت و حفظ و ارتقاء آن مقوله ای است که در هر جامعه از اهمیت وافری برخوردار بوده و مسوولان حکومتی به دنبال دستیابی به آن هستند./وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه روز تلاش می کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است./جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالیترین سطح خود قرار دارد، بگونه ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر و یا از وقوع بسیاری اتفاقات ناگوار دیگر جلوگیری کند.

پ
پ

  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حضور به موقع در صحنه های مختلف و اقتدار قضایی در برخورد با مجرمان، فضا را برای آنها بسیار ناامن کرده، بگونه ای که خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود تسلیم قانون می شوند.

سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با مدیرکل زندان های استان کرمانشاه، اظهار داشت: امنیت و حفظ و ارتقاء آن مقوله ای است که در هر جامعه از اهمیت وافری برخوردار بوده و مسوولان حکومتی به دنبال دستیابی به آن هستند.

وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه روز تلاش می کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

 جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالیترین سطح خود قرار دارد، بگونه ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر و یا از وقوع بسیاری اتفاقات ناگوار دیگر جلوگیری کند.

این مقام عالیرتبه انتظامی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران است، گفت: تلاش همه دستگاه های امنیتی و همچنین مقامات قضائی مقابله جدی با این افراد است که با هر نیت و انگیزه ای سعی در دستیابی به اهداف مجرمانه خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت توسط پلیس کشف و با مجرمان برخوردهای لازم از سوی دستگاه قضائی انجام می شود.

 جاویدان همچنین با قدردانی از تلاش های مسوولان زندان های استان، گفت: بخشی از زندانیان ناخواسته و روی لحظه ای غفلت مرتکب جرم می شوند که خوشبختانه اقدامات فرهنگی مناسبی برای اصلاح آنها انجام می شود.

بازگشت مجدد ۵۶ درصد زندانیان به زندان

“حمیدرضا پوریانی” مدیرکل اداره زندان های کرمانشاه نیز در این دیدار، اصلاح رفتار و فراهم کردن شرایطی برای زندگی سالم آنها را از مهمترین اهدافی دانست که دنبال می شود.

وی گفت: بسیاری از افراد زندانی قابل اصلاح بوده و در مشاوره های انجام شده مشخص گردیده می توان با اقدام فرهنگی آنها را دوباره در مسیر سالم زندگی قرار داد.

پوریانی با بیان اینکه حدود ۵۶ درصد زندانیان پس از آزادی بازگشت مجدد به این مکان دارند، تصریح کرد: در کنار اصلاح نوع رفتار و زندگی زندانیان، توانمندسازی آنها و ایجاد مهارت اشتغال یکی دیگر از مواردی است که در زندان ها با جدیت دنبال می شود.

این مقام قضائی همچنین از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از جرائم در سریعترین زمان ممکن کشف و یا از وقوع آنها جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه قضائی در جامعه عرصه را بر بسیاری مجرمان تنگ و امنیت خوبی را ایجاد کرده است.

پوریانی در پایان از پلیس و دستگاه قضائی به عنوان دو بال امنیت بخش در جامعه یاد کرد و گفت: هرقدر تعامل و هم افزایی میان این دو دستگاه بیشتر باشد، امنیت نیز پایدارتر خواهد بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.