چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

پزشک مستقر در درمانگاه: ۱۰ روز است که برق نداریم/ مادران باردار و کودکان از سرما یخ می‌زنند
18 آذر 1396 - 20:22
شناسه : 2656
0
وضعیت اسفبار درمانگاه مصلی در سرپل ذهاب؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

با وجود گذشت حدود یک ماه از زلزله بزرگ ۷٫۳ ریشتری استان کرمانشاه، مشکلات مردم مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع، با وجود گذشت حدود یک ماه از زلزله بزرگ ۷٫۳ ریشتری استان کرمانشاه، مشکلات مردم مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد.

سرپل ذهاب بیشترین خسارت و قربانی را در زلزله اخیر به بار آورد و همچنان مردمان زلزله زده این منطقه با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

یکی از پزشکان اعزامی به سرپل ذهاب با انتقاد مشکلات منطقه زلزله زده، به خبرنگار طلوع گفت: من پزشک منطقه مصلی هستم (درمانگاه صحرایی مصلی)و حدود ۱۰ شب است که در اینجا برق نداریم و تعداد بیماران بالاست.

وی گفت: درمانگاه پشت مقبره احمد بن اسحاق علیه السلام است، در چند کیلومتری ما برف آمده و هوا بسیار سرد است، بچه ها دچار تب و لرز می‌شوند، نه فرماندار نه شهردار جوابگو نیستند و همه مسئولیت را گردن مردمی انداختند که برای کمک آمدند.

این پزشک افزود: زنان باردار و کودکان زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند، همه مردم اینجا از سرما دارند یخ می‌زنند، این چه شرایطی است که برای مردم درست کردید! سرما به اندازه کافی برای مردم اذیت کننده هست فقط نبود برق را کم داشتیم…

وی افزود: شب گذشته تا صبح هیچکسی نتوانست از شدت سرما بخوابد، این چند روز که بارندگی داشتیم تمام مردم اذیت شدند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.