پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

ممنوعیت صدور مجوز برای فعالیت آنلاین داروخانه‌ها در کرمانشاه
12 اسفند 1399 - 12:14
شناسه : 265799
1
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه ؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه  با اشاره به اینکه سلامت مردم اهمیت فراوانی دارد و عرضه دارو باید با  نظارت معاونت غذا و دارو انجام شود گفت: استفاده از مقادیر زیاد دارو  کشنده است و موجب آسیب  جدی به بافت‌های بدن و حتی مرگ افراد می‌شود./محمدی با بیان اینکه در شبکه توزیع ، تولید دارو تحت نظارت غذا و دارو است افزود:  حتی آزمایشات نیز با نظارت این سازمان انجام می‌شود./ وی با بیان اینکه پس از تایید آزمایشات، تنها شرکت‌های  تحت نظارت مجاز به توزیع دارو هستند افزود:  داروخانه نیز با نظارت  دارو ساز  و تنها با نسخه پزشک دارو‌ها را  به بیماران تحویل می‌دهد./محمدی  با اشاره به مخاطرات عرضه‌ی الکترونیکی  دارو  از جمله  جعلی بودن نسخه  گفت:  هیچ گونه مرکزی برای عرضه الکترونیکی دارو در کشور وجود ندارد و عرضه‌ی دارو به این شیوه  تخلف محسوب می‌شود./معاون غذا و داروی دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه افزود : اگر نسخه نویسی الکترونیکی فراگیر شود با راه اندازی آن شاید بتوان عرضه الکترونیکی دارو را البته با نظارت بیشتر انجام داد.

پ
پ

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه گفت: هیچ مجوزی برای فعالیت آنلاین داروخانه‌ها  صادر نمی‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه  با اشاره به اینکه سلامت مردم اهمیت فراوانی دارد و عرضه دارو باید با  نظارت معاونت غذا و دارو انجام شود گفت: استفاده از مقادیر زیاد دارو  کشنده است و موجب آسیب  جدی به بافت‌های بدن و حتی مرگ افراد می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در شبکه توزیع ، تولید دارو تحت نظارت غذا و دارو است افزود:  حتی آزمایشات نیز با نظارت این سازمان انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه پس از تایید آزمایشات، تنها شرکت‌های  تحت نظارت مجاز به توزیع دارو هستند افزود:  داروخانه نیز با نظارت  دارو ساز  و تنها با نسخه پزشک دارو‌ها را  به بیماران تحویل می‌دهد.

محمدی  با اشاره به مخاطرات عرضه‌ی الکترونیکی  دارو  از جمله  جعلی بودن نسخه  گفت:  هیچ گونه مرکزی برای عرضه الکترونیکی دارو در کشور وجود ندارد و عرضه‌ی دارو به این شیوه  تخلف محسوب می‌شود. 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه افزود : اگر نسخه نویسی الکترونیکی فراگیر شود با راه اندازی آن شاید بتوان عرضه الکترونیکی دارو را البته با نظارت بیشتر انجام داد.

وی همچنین از فعالیت   ۴۴ شرکت پخش دارویی، ۲۲ داروخانه بیمارستانی ، ۳۰۰ داروخانه غیر بیمارستانی و سه شرکت تولید دارو  در استان کرمانشاه خبرداد و گفت:  فعالیت  این مراکز توسط بازرسان غذا و دارو بصورت ماهانه رصد می‌شود.

محمدی با اشاره به کمبود  صد قلم دارو  در داروخانه‌های استان گفت: این کمبود دارویی  در کل کشور وجود دارد  و تلاش  می‌شود تا این کمبود‌ها مرتفع شود./صدا وسیما

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.