جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

ورود دختران دوومیدانی کار کرمانشاه به مجموعه ورزشی “آزادی” ممنوع شده است
13 اسفند 1399 - 9:58
شناسه : 265828
2
رییس هیات دوومیدانی استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

احمد روشن زاده بااشاره به مشکلات دختران دوومیدانی کار در کرمانشاه، اظهارکرد: تا چند وقت پیش، دختران ورزشکار این رشته تمریناتشان را صبح روزهای زوج در پیست مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه ادامه می دادند، اما اخیرا ورود آنها به این پیست را ممنوع کرده اند./وی تصریح کرد: به ناچار تمرینات این دختران دونده به پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد منتقل شده که این موضوع مشکلاتی را برای آنها به دنبال داشته است./رئیس هیات  دوومیدانی کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی آزادی در نقطه ای قابل دسترس در شهر واقع شده بود، دختران ورزشکار زیادی برای تمرین به پیست این مجموعه می آمدند، اما اکنون که تمرینات به مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد منتقل شده، به  واسطه اینکه این مجموعه در نقطه ای مناسب و قابل دسترس نیست، شاهد کاهش حدود ۵۰ درصدی دختران دوومیدانی کار هستیم./وی گفت: عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم همچون سرویس های بهداشتی و … در مجموعه ۱۵ خرداد، نیز مزید بر مشکلات شده است./روشن زاده اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم دیگری که در پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد با  آن مواجه هستیم، تعطیلی مکرر پیست به واسطه برگزاری مسابقات فوتبال در زمین چمن مجموعه است./وی  اضافه کرد: متاسفانه به علت اینکه مدام مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار می شود، برای همین تمریناتمان را مکررا تعطیل می کنند که این می تواند به دوومیدانی بانوان در کرمانشاه آسیب برساند. این درحالی است که اخیر نسا مرادی در رشته پرش و کوثر قاسمی در ماده سه هزار هزار متر رده‌های سنی پایه در کشور مدال‌آور شده‌اند.

پ
پ

 رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: ورود دختران دوومیدانی کار به پیست مجموعه ورزشی آزادی ممنوع شده و باید تمریناتشان را در پیست ۱۵ خرداد ادامه دهند، درحالیکه در این پیست با مشکلاتی مواجه هستند.

احمد روشن زاده بااشاره به مشکلات دختران دوومیدانی کار در کرمانشاه، اظهارکرد: تا چند وقت پیش، دختران ورزشکار این رشته تمریناتشان را صبح روزهای زوج در پیست مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه ادامه می دادند، اما اخیرا ورود آنها به این پیست را ممنوع کرده اند.

وی تصریح کرد: به ناچار تمرینات این دختران دونده به پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد منتقل شده که این موضوع مشکلاتی را برای آنها به دنبال داشته است.

رئیس هیات  دوومیدانی کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی آزادی در نقطه ای قابل دسترس در شهر واقع شده بود، دختران ورزشکار زیادی برای تمرین به پیست این مجموعه می آمدند، اما اکنون که تمرینات به مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد منتقل شده، به  واسطه اینکه این مجموعه در نقطه ای مناسب و قابل دسترس نیست، شاهد کاهش حدود ۵۰ درصدی دختران دوومیدانی کار هستیم.

وی گفت: عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم همچون سرویس های بهداشتی و … در مجموعه ۱۵ خرداد، نیز مزید بر مشکلات شده است.

روشن زاده اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم دیگری که در پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد با  آن مواجه هستیم، تعطیلی مکرر پیست به واسطه برگزاری مسابقات فوتبال در زمین چمن مجموعه است.

وی  اضافه کرد: متاسفانه به علت اینکه مدام مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار می شود، برای همین تمریناتمان را مکررا تعطیل می کنند که این می تواند به دوومیدانی بانوان در کرمانشاه آسیب برساند. این درحالی است که اخیر نسا مرادی در رشته پرش و کوثر قاسمی در ماده سه هزار هزار متر رده‌های سنی پایه در کشور مدال‌آور شده‌اند.  

این مسئول یادآور شد: باوجود اینکه اداره کل ورزش و جوانان هماهنگی های خوبی با ما دارد، اما اداره ورزش و جوانان شهرستان کم لطفی می کند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه در ادامه گفت: البته در بخش دوومیدانی کاران مرد مشکلی نداریم و تمریناتشان را به خوبی ادامه می دهند و همین موضوع باعث شده تا در رقابت های چند روز گذشته قهرمانی کشور، سه مدال طلا را کسب کنیم.

وی یادآورشد: در این رقابت ها، در ماده ۸۰۰ متر پژمان یارولی مدال طلا، همایون همتی در ماده سه هزار متر طلا و احسان طهماسبی در ماده ۴۰۰ متر مدال طلا گرفتند.

روشن زاده تصریح کرد: همچنین در بخش پرتاب وزنه هم مرتضی ناظمی از کرمانشاه با پرتاب ۴۷/۱۹ سانتیمتر  بعد از دو سال دوری از مسابقات به دلیل آسیب دیدگی به مدال نقره رسید.

وی در ادامه در خصوص مشکل نبود زیرساخت ها برای ورزشکاران پرتابی کرمانشاه هم گفت: اخیرا با اداره کل ورزش و جوانان استان رایزنی هایی داشته ایم تا برای رفع این مشکل، زمینی را در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد اختصاص دهند و پیستی را برای رشته های پرتابی احداث کنیم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.