پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۶ مرغ‌فروش متخلف کرمانشاه نقره داغ شدند
25 اسفند 1399 - 11:12
شناسه : 266323
1
معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل پرونده برای ۶ مرغ فروشی متخلف در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده بازار خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

مسعود بیگلری  از تشکیل پرونده برای ۶ مرغ فروشی متخلف در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده بازار خبر داد./وی گفت: در بازرسی‌های مکرر انجام‌ شده از سوی بازرسان سازمان صمت از بازار، برای ۶ مرغ فروشی به دلیل فروش با نرخ بالاتر از قیمت مصوب پرونده تخلف با ارزش ۱۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد./معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ برای مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و فروش مرغ کشتار روز با نرخ بالاتر از قیمت اعلام‌شده ممنوع است./بیگلری در پایان بابیان این‌که بازرسی‌های صمت حتی در روز‌های تعطیل نیز برقرار است از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه، کم‌فروشی و … را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

پ
پ

مسعود بیگلری  از تشکیل پرونده برای ۶ مرغ فروشی متخلف در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده بازار خبر داد.

وی گفت: در بازرسی‌های مکرر انجام‌ شده از سوی بازرسان سازمان صمت از بازار، برای ۶ مرغ فروشی به دلیل فروش با نرخ بالاتر از قیمت مصوب پرونده تخلف با ارزش ۱۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ برای مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و فروش مرغ کشتار روز با نرخ بالاتر از قیمت اعلام‌شده ممنوع است.

بیگلری در پایان بابیان این‌که بازرسی‌های صمت حتی در روز‌های تعطیل نیز برقرار است از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه، کم‌فروشی و … را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.