پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کرمانشاه سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان “درآمد” داشت
23 فروردین 1400 - 12:50
شناسه : 267147
1
 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

حبیب الله وفایی درآمدهای عمومی مصوب استان در بودجه سال ۱۳۹۹ را ۱۱۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۹۸ درصد درآمدها محقق و به خزانه دولت واریز شده است./وی افزود: سال گذشته استان در مجموع ۱۰۹۹ میلیارد تومان درآمد داشت که تحقق ۹۸ درصدی برنامه های ابلاغی را نشان می دهد./این مسئول با بیان اینکه از مجموع این درآمدها، ۹۷۷ میلیارد تومان آن به درآمدهای مالیاتی اختصاص داشت، گفت: خوشبختانه سال گذشته تقریبا ۱۰۰درصد درآمدهای مالیاتی وصول شده و به خزانه دولت واریز شده است./وفایی گفت: همچنین از مجموع درآمدها ۱۴۹ میلیارد تومان آن به درآمدهای غیرمالیاتی اختصاص داشت که ۸۳ درصد آن معادل ۱۲۵ میلیارد تومان محقق شد./رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه درخصوص دلایل کاهش میزان وصول درآمدهای غیرمالیاتی گفت: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی بسیاری بخش‌ها دچار مشکل شدند و این موضوع بر عدم وصول بخشی از درآمدهای غیرمالیاتی همچون درآمد از محل فروش بلیت موزه ها و اماکن گردشگری تاثیر گذاشت.

پ
پ

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه میزان درآمدهای عمومی استان در سال گذشته را ۱۰۹۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

حبیب الله وفایی درآمدهای عمومی مصوب استان در بودجه سال ۱۳۹۹ را ۱۱۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۹۸ درصد درآمدها محقق و به خزانه دولت واریز شده است.

وی افزود: سال گذشته استان در مجموع ۱۰۹۹ میلیارد تومان درآمد داشت که تحقق ۹۸ درصدی برنامه های ابلاغی را نشان می دهد.

این مسئول با بیان اینکه از مجموع این درآمدها، ۹۷۷ میلیارد تومان آن به درآمدهای مالیاتی اختصاص داشت، گفت: خوشبختانه سال گذشته تقریبا ۱۰۰درصد درآمدهای مالیاتی وصول شده و به خزانه دولت واریز شده است.

وفایی گفت: همچنین از مجموع درآمدها ۱۴۹ میلیارد تومان آن به درآمدهای غیرمالیاتی اختصاص داشت که ۸۳ درصد آن معادل ۱۲۵ میلیارد تومان محقق شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه درخصوص دلایل کاهش میزان وصول درآمدهای غیرمالیاتی گفت: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی بسیاری بخش‌ها دچار مشکل شدند و این موضوع بر عدم وصول بخشی از درآمدهای غیرمالیاتی همچون درآمد از محل فروش بلیت موزه ها و اماکن گردشگری تاثیر گذاشت./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.