جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

اجزای زنجیره تولید و توزیع مرغ در کرمانشاه باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند/با مرغ فروشان متخلف برخورد می‌شود
30 فروردین 1400 - 11:01
شناسه : 267394
1
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

«بهزاد باباخانی» یکشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار با دستور کار بررسی آخرین وضعیت تولید و توزیع مرغ با اشاره به آرامش و اشباع بازار گوشت مرغ در استان بر لزوم ادامه نظارت دقیق در این بازار تاکید کرد./وی افزود: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه ها و واقعی سازی قیمت می شود و همه ذینفعان موظف به ثبت نام در این سامانه هستند در غیر اینصورت اجازه فعالیت نخواهند داشت./او از فعالان این بخش‌ها خواست با مراجعه به سامانه جامع تجارت در شبکه اینترنت به آدرس https://www.ntsw.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند./باباخانی افزود: روند ثبت نام این واحدها به صورت مستمر پیگیری می شود و واحدهایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی توانند فعالیتی داشته باشند./«مسعود بیگلری» از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه، کم‌فروشی را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

پ
پ

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت:به منظور اجرای طرح رصد کالا در زنجیره تجاری؛ همه اجزای زنجیره تولید و توزیع مرغ موظف به ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت هستند.

 «بهزاد باباخانی» یکشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار با دستور کار بررسی آخرین وضعیت تولید و توزیع مرغ با اشاره به آرامش و اشباع بازار گوشت مرغ در استان بر لزوم ادامه نظارت دقیق در این بازار تاکید کرد.

وی افزود: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه ها و واقعی سازی قیمت می شود و همه ذینفعان موظف به ثبت نام در این سامانه هستند در غیر اینصورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.

او از فعالان این بخش‌ها خواست با مراجعه به سامانه جامع تجارت در شبکه اینترنت به آدرس https://www.ntsw.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

باباخانی افزود: روند ثبت نام این واحدها به صورت مستمر پیگیری می شود و واحدهایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی توانند فعالیتی داشته باشند. 

فعالیت ۵۷۶ واحد مرغداری در استان کرمانشاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه اکنون ۵۷۶ واحد مرغداری گوشتی در استان فعال است، گفت: در این تعداد مرغداری سالانه ۷۲هزار تن گوشت مرغ تولید می شود.

«نوربخش حاتمی» با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی تولید مرغ در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۲، افزود: میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تن بود که اکنون به بیش از ۷۲ هزار تن رسیده است.

به گفته او در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه فعال بود که این تعداد اکنون به ۵۷۶ واحد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: استان کرمانشاه یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور است و در صورت هماهنگی بین بخش های تولید و توزیع شاهد نظم بخشی و رفع مشکلات در بازار خواهیم بود.

با مرغ فروشان متخلف برخورد می‌شود

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز گفت: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ برای مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و فروش مرغ کشتار روز با نرخ بالاتر از قیمت اعلام‌شده ممنوع است.

«مسعود بیگلری» از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه، کم‌فروشی را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

وی یادآوری کردکه بازرسان سازمان صمت در استان به صورت روزانه از مرغ فروشی های سطح استان بازدید می کنند و با هرگونه تخلفی برخورد خواهند کرد.

او تشکیل پرونده و جریمه مرغ فروشان را از جمله اقدامات این سازمان برای مرغ فروشان متخلف اعلام کرد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.