پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

گوشت قرمز در کرمانشاه ارزان می‌شود + قیمت
27 اردیبهشت 1400 - 14:00
شناسه : 268332
0
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

مسعود بیگلری اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز استان از امروز(۲۷ اردیبهشت) قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط در استان ۹۸ هزار تومان و این قیمت برای گوشت مخلوط گوسفندی ۱۱۰ هزار تومان خواهد بود./بیگلری با اشاره به ابلاغ قیمت گوشت قرمز به قصابی‌ها، گفت: قیمت های جدید به قصابی ها ابلاغ شده، لذا از امروز قیمت گوشت قرمز در استان کاهش خواهد یافت./معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به کنترل بازار گوشت قرمز در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز استان، گفت: با قصابی هایی که بخواهند گران‌فروشی کنند، برخورد خواهد شد./اسماعیل پرویزی‌فر سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده در استان ۴۸  هزار تومان است، گفت: با  آنالیز صورت گرفته، قیمت گوشت قرمز گوسفندی مخلوط در استان  باید ۱۱۰ هزار تومان و این قیمت برای گوشت گوساله مخلوط ۹۸ هزار تومان باشد./وی با بیان اینکه همه ساله در فصل بهار شاهد عرضه بیشتر دام زنده در استان بوده‌ایم، گفت:  امسال با وجودی که به دلیل نگرانی دامداران از عدم تامین علوفه مورد نیاز عرضه دام زنده بیشتر از سنوات گذشته شده که این موضوع باعث کاهش قیمت دام زنده هم شده، اما قیمت گوشت قرمز در استان تا این مقطع همچنان بالا بوده که امیدواریم با تصمیمات ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز، کاهش یابد.

پ
پ

در پی بالا بودن قیمت گوشت قرمز در قصابی‌های کرمانشاه در مقایسه با قیمت دام‌زنده، مسئولین استان تصمیم به بررسی چرایی این امر و در نهایت سامان دادن به این وضعیت گرفتند.

به این منظور نشست تنظیم بازار گوشت قرمز استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار و پس از کار کارشناسی و آنالیز قیمت ها، منتج به تصویب قیمت های جدید برای گوشت قرمز شد و آنطور که مسئولین می گویند این قیمت ها به قصابی‌ها ابلاغ شده و حالا باید منتظر ارزان شدن گوشت قرمز باشیم.

مسعود بیگلری اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز استان از امروز(۲۷ اردیبهشت) قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط در استان ۹۸ هزار تومان و این قیمت برای گوشت مخلوط گوسفندی ۱۱۰ هزار تومان خواهد بود.

بیگلری با اشاره به ابلاغ قیمت گوشت قرمز به قصابی‌ها، گفت: قیمت های جدید به قصابی ها ابلاغ شده، لذا از امروز قیمت گوشت قرمز در استان کاهش خواهد یافت.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به کنترل بازار گوشت قرمز در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز استان، گفت: با قصابی هایی که بخواهند گران‌فروشی کنند، برخورد خواهد شد.

اسماعیل پرویزی‌فر سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده در استان ۴۸  هزار تومان است، گفت: با  آنالیز صورت گرفته، قیمت گوشت قرمز گوسفندی مخلوط در استان  باید ۱۱۰ هزار تومان و این قیمت برای گوشت گوساله مخلوط ۹۸ هزار تومان باشد.  

وی با بیان اینکه همه ساله در فصل بهار شاهد عرضه بیشتر دام زنده در استان بوده‌ایم، گفت:  امسال با وجودی که به دلیل نگرانی دامداران از عدم تامین علوفه مورد نیاز عرضه دام زنده بیشتر از سنوات گذشته شده که این موضوع باعث کاهش قیمت دام زنده هم شده، اما قیمت گوشت قرمز در استان تا این مقطع همچنان بالا بوده که امیدواریم با تصمیمات ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز، کاهش یابد.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه میزان تولیدات گوشت قرمز استان کرمانشاه را حدود ۴۵ هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: نیاز سالانه استان به گوشت قرمز بین ۲۷ تا ۳۰ هزار تن است و حدود ۱۸ هزار تن مازاد تولید گوشت قرمز در استان داریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.