پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پرونده قتل شهرک پردیس با سرعت و دقت رسیدگی می شود
03 خرداد 1400 - 8:51
شناسه : 268552
0
دادستان کرمانشاه اعلام کرد: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-شهرام کرمی بااشاره به حادثه قتلی که حدود دوماه پیش در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه مردی ۳۵ ساله با شلیک اسلحه همسر خواهر خود را به قتل رساند و از محل متواری شد./وی تصریح کرد: متاسفانه صحنه وقوع این قتل بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان را بدنبال داشت./دادستان کرمانشاه افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم./وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری های مجدانه دادسرای استان مشخص شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده و در آنجا مخفی شده است.

پ
پ

شهرام کرمی بااشاره به حادثه قتلی که حدود دوماه پیش در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه مردی ۳۵ ساله با شلیک اسلحه همسر خواهر خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه صحنه وقوع این قتل بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان را بدنبال داشت.

دادستان کرمانشاه افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری های مجدانه دادسرای استان مشخص شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده و در آنجا مخفی شده است.

کرمی اضافه کرد: سرانجام به دنبال تلاش‌های بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان، پلیس آگاهی کرمانشاه و همکاری مقام قضایی و پلیس آگاهی استان البرز، محل اختفای متهم شناسایی و وی صبح امروز(یکم خرداد) دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد.

وی اعلام کرد: متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل جوانی ۳۰ ساله در شهرک پردیس کرمانشاه اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه این جوان متهم به قتل اکنون در بازداشت بسر می برد، گفت: با توجه به اهمیت این پرونده و تاثیری که در مخدوش شدن امنیت روانی مردم است، رسیدگی به آن فوری، با دقت و سرعت خواهد بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.