شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تصویب ۱۱۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
08 خرداد 1400 - 13:59
شناسه : 268758
1
روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ امروز شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ در محل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

پ
پ

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ این جلسه رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ بر حسب ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع، با حضور تعداد محدودی از نمایندگان حقوقی سهامداران عمده شرکت و با رعایت پروتکل های بهداشتی؛ و حضور سهامداران حقیقی و دیگر مخاطبان به صورت آنلاین برگزار گردید.

در ابتدای این مجمع با تشکیل هیأت رئیسه شامل: رئیس مجمع، ناظرین، حسابرس و بازرس قانونی و حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت آنلاین ، جلسه از سوی رئیس مجمع با اعلام حضور ۶۸ درصد سهامدار حاضر، رسمی اعلام و سپس گزارش عملکرد توسط مدیرعامل به مجمع ارائه گردید.

علی رضا وفا مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، ضمن خیرمقدم و تشکر از سهامداران حقوقی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و ابراز تاسف از عدم حضور سهامدارن حقیقی به دلیل شیوع بیماری کرونا و آرزوی سلامتی برای ایشان به ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ پرداخت و عملکرد تولید، فروش، اقدامات مالی، پروژه فاز ۲ و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق را به صورت خلاصه به مجمع ارائه نمود.

عبدالرحیم قنبریان رئیس مجمع نیز در خاتمه این گزارش از اقدامات هیأت مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت در سال ۱۳۹۹ تشکر کرد.

در ادامه بازرس و حسابرس قانونی به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و با تأیید هیأت رئیسه و نمایندگان حقوقی سهامداران عمده صورت های سال مالی منتهی به  ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی همچنین پرداخت سود ۱۱۰۰ ریال برای هر سهم برای سال مالی منتهی به  ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ را تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعیه منتشره از سوی شرکت برای کلیه سهامداران حقیقی، از تاریخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۰ از طریق کلیه ی شعب بانک تجارت سراسر کشور با ارائه کارت ملی و کد بورس عنوان نمود.

موسسه حسابرسی و خدمات مالی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و نیز موسسه بهرادمشار به عنوان بازرس علی البدل به تصویب مجمع عمومی رسید.

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی سراسری و روزنامه باختر به عنوان روزنامه رسمی محلی با تصویب مجمع به مدت یک سال انتخاب شدند.

در طول مجمع نیز دیگر بندهای دستور جلسه از سوی رئیس مجمع قرائت و به تصویب اعضای مجمع رسید.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در ساعت ۱۱:۳۰ خاتمه یافت.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.