چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20824 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها

کرمانشاه در لیگ “یوگا” سوم ایران شد
26 خرداد 1400 - 12:24
شناسه : 269272
0
رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

نریمان رحمانی بااشاره به اجرای طرح سراسری لیگ یوگا، اظهارکرد: این رقابت ها در دو سطح تیمی و حرفه ای و در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان “الف”، بزرگسالان “ب” و پیشکسوتان برگزار شد./وی تصریح کرد: سطح تیمی این لیگ برای ورزشکاران مبتدی رشته یوگا بود که از ۲۰ اردیبشت تا ۲۰ خرداد به مدت یک ماه برگزار شد و اخیرا نتایج آن از سوی فدراسیون همگانی اعلام شده است./رئیس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه افزود: ورزشکاران علاقمند به شرکت در این طرح شش حرکات از میان حرکاتی که در شناسنامه حرکات آسانا وجود داشت را انتخاب و در قالب ویدئوی ۱۸۰ ثانیه ای اجرا و آن را در سایت بارگذاری کردند./وی از ارسال ۵۹۴ ویدئو از کرمانشاه در بخش تیمی خبرداد و گفت: براساس اعلام فدراسیون همگانی، کرمانشاه بعد از استان های خراسان شمالی و بوشهر توانست رتبه سوم کشور را بدست آورد./رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه به برگزاری سطح حرفه ای لیگ یوگا نیز اشاره کرد و گفت: مرحله استانی این سطح از ۲۰ اردیبهشت تا سوم خرداد به مدت ۱۵ روز ادامه داشت و سه نفر برتر هر رده سنی به مرحله کشوری که از ۱۵ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد بود راه پیدا کردند./وی با بیان اینکه نتایج این بخش هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده، تاکید کرد: نفرات برتر این سطح نیز به اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ دعوت خواهند شد.

پ
پ

 رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه از پایان رقابت های لیگ سراسری یوگا خبرداد و گفت: کرمانشاهیان با ارسال ۵۹۴ فیلم در بخش تیمی این رقابت‌ها به مقام سوم کشور رسیدند.

نریمان رحمانی بااشاره به اجرای طرح سراسری لیگ یوگا، اظهارکرد: این رقابت ها در دو سطح تیمی و حرفه ای و در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان “الف”، بزرگسالان “ب” و پیشکسوتان برگزار شد.

وی تصریح کرد: سطح تیمی این لیگ برای ورزشکاران مبتدی رشته یوگا بود که از ۲۰ اردیبشت تا ۲۰ خرداد به مدت یک ماه برگزار شد و اخیرا نتایج آن از سوی فدراسیون همگانی اعلام شده است.

رئیس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه افزود: ورزشکاران علاقمند به شرکت در این طرح شش حرکات از میان حرکاتی که در شناسنامه حرکات آسانا وجود داشت را انتخاب و در قالب ویدئوی ۱۸۰ ثانیه ای اجرا و آن را در سایت بارگذاری کردند.

وی از ارسال ۵۹۴ ویدئو از کرمانشاه در بخش تیمی خبرداد و گفت: براساس اعلام فدراسیون همگانی، کرمانشاه بعد از استان های خراسان شمالی و بوشهر توانست رتبه سوم کشور را بدست آورد.

رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه به برگزاری سطح حرفه ای لیگ یوگا نیز اشاره کرد و گفت: مرحله استانی این سطح از ۲۰ اردیبهشت تا سوم خرداد به مدت ۱۵ روز ادامه داشت و سه نفر برتر هر رده سنی به مرحله کشوری که از ۱۵ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد بود راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نتایج این بخش هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده، تاکید کرد: نفرات برتر این سطح نیز به اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ دعوت خواهند شد.

رحمانی در ادامه برگزاری این رقابت ها را باعث توسعه این رشته و ایجاد فضای رقابتی سالم بین ورزشکاران آن دانست و افزود: بهبود سطح مهارت ها برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی، پیشرفت در تکنیک ها، آشنایی با علم حرکات همگام با آخرین متدهای روز دنیا، ایجاد انگیزه، استعدادیابی و آشنایی و ترغیب مردم با این رشته از دیگر اهداف برگزاری لیگ یوگا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه از حدود یک سال و نیم پیش که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده فدراسیون ورزش همگانی برای ترغیب مردم به تحرک و ورزش کردن برنامه های مختلفی را تدارک دیده، اظهار کرد: این فدراسیون در اقدامی جدید و مبتکرانه برگزاری لیگ های ورزشی را در دستور کار قرارداده که قطعا تاثیر مثبت آن بزودی نمایان خواهد شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه به برگزاری موفق لیگ تندرستی طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این لیگ فصلی جدید را در ورزش همگانی کشور ایجاد کرد که پیامدِ آن برنامه ریزی برگزاری لیگ های ورزشی در کمیته های تحت پوشش فدراسیون بود.

وی در پایان با تقدیر از راهبری مناسب این فدراسیون که منجر به ایجاد گفتمان جدید ورزش همگانی شده افزود : امیدوارم به زودی شاهد پایان یافتن بیماری کرونا باشیم تا امکان اجرای برنامه ها به صورت حضوری و با مشارکت تمام علاقه مندان ایجاد شود./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.