شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

نباید برق تولیدی کرمانشاه به خارج از استان صادر شود/وزارت نیرو باید فکری کند
12 تیر 1400 - 10:21
شناسه : 269880
1
گلایه خانه صنعت کرمانشاه از قطعی برق طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اظهار داشت: صنعتگران و معدنکاران علی‌رغم همه شرایط سخت همچون کرونا، تحریم‌های خارجی و داخلی که همان قوانین دست‌و‌پاگیر و زائد است، با حداکثر ظرفیت کار می‌کنند و تعدیل نیرو هم نداشتند و توسعه فراوانی را در این بخش شاهد بودیم./ جهانبخش شکری با اشاره به افزایش چند برابری قیمت گاز و برق، گفت: این امر، قیمت تمام شده کالا را افزایش می‌‌دهد و باعث می‌شود به مردم فشار وارد شود و نیز موجب عدم توان رقابت تولید‌کنندگان در صادرات می‌شود./رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: قطعی برق نیز به مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرده و موجب شده مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکل فنی برای تجهیزات آنان ایجاد شود./وی با بیان اینکه وزارت نیرو باید فکری به حال قطعی برق کند، اعلام کرد:‌ مصرف برق استان ۸۰۰ مگاوات است در حالیکه تولید برق استان یک‌هزار و ۴۸۰ مگاوات است و با این وجود نباید هیچ نگرانی بابت قطع برق داشته باشیم و نباید برق تولیدی استان به خارج از استان صادر شود./شکری ضمن انتقاد از عدم اطلاع قبلی در مورد قطع برق در شهرستان‌های استان، از دچار مشکل شدن واحد‌های صنعتی که در خارج از شهرک‌های صنعتی ‌قرار دارند سخن گفت و اظهار داشت: قطعی برق می‌تواند خسارت‌های جانی برای پرسنل واحد‌های تولیدی در برداشته باشد.

پ
پ

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت نیرو باید فکری به حال قطعی برق کند، گفت: .

 جهانبخش شکری اظهار داشت: صنعتگران و معدنکاران علی‌رغم همه شرایط سخت همچون کرونا، تحریم‌های خارجی و داخلی که همان قوانین دست‌و‌پاگیر و زائد است، با حداکثر ظرفیت کار می‌کنند و تعدیل نیرو هم نداشتند و توسعه فراوانی را در این بخش شاهد بودیم.

وی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت گاز و برق، گفت: این امر، قیمت تمام شده کالا را افزایش می‌‌دهد و باعث می‌شود به مردم فشار وارد شود و نیز موجب عدم توان رقابت تولید‌کنندگان در صادرات می‌شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: قطعی برق نیز به مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرده و موجب شده مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکل فنی برای تجهیزات آنان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو باید فکری به حال قطعی برق کند، اعلام کرد:‌ مصرف برق استان ۸۰۰ مگاوات است در حالیکه تولید برق استان یک‌هزار و ۴۸۰ مگاوات است و با این وجود نباید هیچ نگرانی بابت قطع برق داشته باشیم و نباید برق تولیدی استان به خارج از استان صادر شود.

شکری ضمن انتقاد از عدم اطلاع قبلی در مورد قطع برق در شهرستان‌های استان، از دچار مشکل شدن واحد‌های صنعتی که در خارج از شهرک‌های صنعتی ‌قرار دارند سخن گفت و اظهار داشت: قطعی برق می‌تواند خسارت‌های جانی برای پرسنل واحد‌های تولیدی در برداشته باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال« تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، ابراز امیدواری کرد آنچه مدنظر رهبر انقلاب است، عملی شود و فقر و بیکاری در استان کاهش یابد.

شکری برخورد سلیقه‌ای برخی ادارات و ایجاد مشکل ناشی از این امر را سبب ایجاد دلسردی و بی‌انگیزگی تولیدکنندگان دانست و خواستار برخورد با سنگ‌اندازی و اصلاح رویه‌های کنونی بعضی ارگان‌ها در برخورد با تولیدکنندگان شد.

وی در رابطه با انتظارات صنعتگران و معدنکاران از دولت جدید، گفت: در دیدار با آقای رئیسی، از ایشان خواستیم که دولت در تصمیم‌گیری خود از بخش خصوصی، NGOها، اتاق بازرگانی، خانه صنعت، اتاق اصناف و… مشاوره بگیرد و تصمیمات «یک شبه» از بین برود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه، اضافه کرد: در این دیدار به آقای رئیسی گفتم که به علت عملکرد شما در قوه قضائیه و احیای ۲۰ هزار واحد راکد و تعطیل، از شما حمایت می‌کنیم.

وی گفت: از ایشان خواستیم کم شدن نرخ بهره بانکی و ثبات نرخ ارز را دنبال کنند چرا که تغییر قیمت‌ها مشکلات بسیاری برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

شکری با انتقاد از خصوصی‌سازی‌های مسأله‌دار، که باعث می‌شود یک شبه شخصی صاحب ثروت زیادی شود، پیشنهاد کرد واحد‌هایی که بناست خصوصی‌سازی شوند را به صورت سهامی عام به مردم همان استان واگذار کنند تا مردم به جای خرید ارز و سپرده‌گذاری در بانک‌ها، در تولید سرمایه‌گذاری کنند.

وی در پایان در خصوص کارخانه کاشی کاژه اسلام‌آباد‌غرب، گفت: این کارخانه در گذشته با مشکلاتی روبرو بود ولی در حال حاضر با مدیریت جدید اوضاع آن روبه پیشرفت است و نسبت به آینده این کارخانه خوشبین هستم./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.