جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

احداث اولین خانه روباز سپک تاکرای ایران در کرمانشاه
06 شهریور 1400 - 10:58
شناسه : 271539
2
 رئیس کمیته سپک تاکرای استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

رضا رستمی  بااشاره به آغاز عملیات احداث این پروژه از سال گذشته، اظهار کرد: ایده ساخت این زمین را چند سال پیش که برای حضور در یک مسابقه بین المللی به کشور چین سفر کرده بودیم، از زمین های روباز سپک تاکرای این کشور گرفتم./وی افزود: باتوجه به مزیت هایی که احداث این پروژه داشت، با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان کلنگ احداث آن سال گذشته در مساحت ۲۵۰ متر مربع  به زمین زده شد و اکنون نیز آماده افتتاح و بهره برداری است./رئیس کمیته سپک تاکرای کرمانشاه با اعلام اینکه احداث یک زمین روباز سپک تاکرا در مقایسه با احداث یک سالن برای این رشته از نظر اقتصادی بسیار به صرفه‌تر است، گفت: برای احداث این زمین کاملا استاندارد در کرمانشاه حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده، درحالی که احداث یک سالن اختصاصی سپک تاکرا چند میلیارد تومان اعتبار می خواست./رستمی ادامه داد: از آنجایی که این پروژه در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه واقع شده که برای عموم قابل دسترس است و روشنایی کافی نیز دارد، بنابراین ورزشکاران این رشته در تایم های روز و شب در آن تمرین خواهند داشت.

پ
پ

رضا رستمی  بااشاره به آغاز عملیات احداث این پروژه از سال گذشته، اظهار کرد: ایده ساخت این زمین را چند سال پیش که برای حضور در یک مسابقه بین المللی به کشور چین سفر کرده بودیم، از زمین های روباز سپک تاکرای این کشور گرفتم.

وی افزود: باتوجه به مزیت هایی که احداث این پروژه داشت، با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان کلنگ احداث آن سال گذشته در مساحت ۲۵۰ متر مربع  به زمین زده شد و اکنون نیز آماده افتتاح و بهره برداری است.

رئیس کمیته سپک تاکرای کرمانشاه با اعلام اینکه احداث یک زمین روباز سپک تاکرا در مقایسه با احداث یک سالن برای این رشته از نظر اقتصادی بسیار به صرفه‌تر است، گفت: برای احداث این زمین کاملا استاندارد در کرمانشاه حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده، درحالی که احداث یک سالن اختصاصی سپک تاکرا چند میلیارد تومان اعتبار می خواست.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باتوحه به اینکه تمرینات این رشته در فضای باز انجام می شود، مردم بیشتر با آن آشنا شده و زمینه توسعه سپک تاکرا را فراهم می کند.

رستمی ادامه داد: از آنجایی که این پروژه در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه واقع شده که برای عموم قابل دسترس است و روشنایی کافی نیز دارد، بنابراین ورزشکاران این رشته در تایم های روز و شب در آن تمرین خواهند داشت.

وی ادامه داد: برای کسانی هم که علاقمند به این رشته باشند، مربیان توانمندی که در سطح ملی فعالیت دارند را در اختیار داریم که به آنها آموزش دهند.

رئیس کمیته سپک تاکرای کرمانشاه در ادامه در تشریح وضعیت فعلی این رشته در کرمانشاه هم گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر باعث توقف مسابقات و فعالیت های این رشته در کرمانشاه شده، با این وجود اخیرا فدراسیون جهانی برنامه های آتی این رشته را اعلام کرده که ما نیز براین اساس فعالیت های خود را شروع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: کرمانشاه طی سالهای گذشته قدرت برتر سپک تاکرا در ایران بوده و در تیم ملی از کادر فنی گرفته تا بازیکنان نمایندگان شاخصی از این استان حضور دارند.

رستمی یادآور شد: برای اینکه همچنان حرف اول را در سپک تاکرای کشور بزنیم، نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولین داریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.