پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پیش‌دبستانی‌ها را در مدارس ثبت‌نام کنیم یا نه؟
17 شهریور 1400 - 9:13
شناسه : 271971
0
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

ناهید فضلی با اشاره به مزایای گذراندان دوره پیش دبستانی، از خانواده‌ها خواست برای ثبت نام نوآموزانشان پیش دبستانی در مدارس تردید نکنند./فضلی با اشاره به اهمیت بالای گذراندن دوره پیش دبستانی برای دوره های بعدی تحصیل، اظهار کرد: خانواده ها حتما باید نوآموزان پیش‌دبستانی را در مدارس ثبت‌نام کنند و نگذارند فرزندانشان از درس و مدرسه جا بمانند./معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: دوره پیش دبستانی یک دوره آموزشی مهم در فرآیند تحصیل دانش‌آموزان است و پژوهش ها نشان می دهد کلاس اولی هایی که دوره پیش دبستانی را گذرانده باشند، در دوران بعدی تحصیل موفق‌تر از دیگر همسالان خود خواهند بود./وی یادآور شد:  گذراندن دوره پیش دبستانی می‌تواند در بالا بردن اعتماد به نفس نوآموزان پیش‌دبستانی و اجتماعی شدن آنها و آشنایی‌شان با کارگروهی اثرگذار باشد، ضمن اینکه در پیشرفت تحصیلی آنها هم نقش خواهد داشت، از این حیث گذراندن این دوره برای تمامی نوآموزان ضروری است./فضلی با بیان اینکه آموزش و پرورش سناریوهای مختلفی برای نحوه بازگشایی مدارس با توجه به شرایط کرونایی دارد، گفت: خانواده‌ها اطمینان داشته باشند سلامت دانش آموزان در اولویت اصلی برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است و هیچ خطری سلامت نوآموزان پیش دبستانی را تهدید نمی‌کند.

پ
پ

 این روزها که کرونا فرآیند آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده، برخی از خانواده‌ها که نوآموز پیش‌دبستانی دارند، برای ثبت‌نام فرزندانشان در این شرایط کرونایی تردید دارند و نمی دانند فرزندشان را برای گذران دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند، یا نه.

ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به مزایای گذراندان دوره پیش دبستانی، از خانواده‌ها خواست برای ثبت نام نوآموزانشان پیش دبستانی در مدارس تردید نکنند.

فضلی با اشاره به اهمیت بالای گذراندن دوره پیش دبستانی برای دوره های بعدی تحصیل، اظهار کرد: خانواده ها حتما باید نوآموزان پیش‌دبستانی را در مدارس ثبت‌نام کنند و نگذارند فرزندانشان از درس و مدرسه جا بمانند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: دوره پیش دبستانی یک دوره آموزشی مهم در فرآیند تحصیل دانش‌آموزان است و پژوهش ها نشان می دهد کلاس اولی هایی که دوره پیش دبستانی را گذرانده باشند، در دوران بعدی تحصیل موفق‌تر از دیگر همسالان خود خواهند بود.

وی یادآور شد:  گذراندن دوره پیش دبستانی می‌تواند در بالا بردن اعتماد به نفس نوآموزان پیش‌دبستانی و اجتماعی شدن آنها و آشنایی‌شان با کارگروهی اثرگذار باشد، ضمن اینکه در پیشرفت تحصیلی آنها هم نقش خواهد داشت، از این حیث گذراندن این دوره برای تمامی نوآموزان ضروری است. 

فضلی با بیان اینکه آموزش و پرورش سناریوهای مختلفی برای نحوه بازگشایی مدارس با توجه به شرایط کرونایی دارد، گفت: خانواده‌ها اطمینان داشته باشند سلامت دانش آموزان در اولویت اصلی برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است و هیچ خطری سلامت نوآموزان پیش دبستانی را تهدید نمی‌کند.

 وی تاکید کرد: خط قرمز آموزش و پرورش سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان است، لذا هیچ نگرانی برای ثبت نام پیش دبستانی ها در مدارس وجود ندارد.

 وی اضافه کرد: آموزش و پرورش با در نظر گرفتن کتب پیش دبستانی، بسته های آموزشی و کتب راهنمای والدین در تلاش است تا آموزش های لازم را حتی در شرایط قرمز کرونایی به نوآموزان پیش دبستانی ارائه کرده تا از درس و مدرسه جا نمانند.

 فضلی در ادامه با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته ۲۸ هزار نوآموز در استان کرمانشاه  دوره پیش دبستانی را گذراندند، گفت: انتظار داریم در سال  تحصیلی پیش رو بیش از  سال تحصیلی گذشته نوآموز پیش دبستانی در مدارس استان ثبت نام شوند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.