پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پیاده‌راه سازی خیابان “مدرس” کرمانشاه بستگی به نظر شهردار جدید دارد
21 شهریور 1400 - 10:37
شناسه : 272105
1
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه- پایگاه خبری طلوع- محسن ارجمندی در خصوص روند اجرایی شدن پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس گفت: این پروژه از دستور کار خارج نشده، اما اجرای آن بستگی به شهردار جدید و نگرش او نسبت به این پروژه دارد./وی افزود: اگر شهردار جدید قائل به اجرای این پروژه باشد و بخواهد سریع کار را پیش ببرد، این پروژه ظرف چند ماه می تواند اجرایی شود./به گفته ارجمندی فاز اول این پروژه ظرف سه ماه و نهایتا کل پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس در کمتر از یک سال قابل اجراست./ارجمندی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه گفت: در فاز اول پروژه بحث راه اندازی مسیر اتوبوس های تندرو در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر تامین اعتبار برای خرید اتوبوس‌ها صورت گرفته و در دست اقدام است./موضوع تبدیل خیابان مدرس کرمانشاه به پیاده راه اواخر سال گذشته مطرح شد، اما با درخواست کاسبان واقع در این خیابان قرار شد اجرای آن به اوایل امسال موکول شود که با رفتن سعید طلوعی از شهرداری کرمانشاه این طرح همچنان بلاتکلیف است.

پ
پ
 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس را منوط به نوع نگرش شهردار جدید کرمانشاه دانست.

کرمانشاه- پایگاه خبری طلوع- محسن ارجمندی در خصوص روند اجرایی شدن پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس گفت: این پروژه از دستور کار خارج نشده، اما اجرای آن بستگی به شهردار جدید و نگرش او نسبت به این پروژه دارد.

وی افزود: اگر شهردار جدید قائل به اجرای این پروژه باشد و بخواهد سریع کار را پیش ببرد، این پروژه ظرف چند ماه می تواند اجرایی شود.

به گفته ارجمندی فاز اول این پروژه ظرف سه ماه و نهایتا کل پروژه پیاده راه سازی خیابان مدرس در کمتر از یک سال قابل اجراست.

ارجمندی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه گفت: در فاز اول پروژه بحث راه اندازی مسیر اتوبوس های تندرو در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر تامین اعتبار برای خرید اتوبوس‌ها صورت گرفته و در دست اقدام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به مزیت های اقتصادی، گردشگری، ترافیکی و… پیاده راه سازی خیابان مدرس گفت: در صورت اجرای این پروژه کرمانشاه یک جاذبه گردشگری شهری خواهد داشت.

ارجمندی گفت: همچنین اجرای این پروژه نقش مهمی در توسعه حمل و نقل ترافیک شهری خواهد داشت و از طرفی می تواند به رونق اقتصادی شهر کمک کند.

موضوع تبدیل خیابان مدرس کرمانشاه به پیاده راه اواخر سال گذشته مطرح شد، اما با درخواست کاسبان واقع در این خیابان قرار شد اجرای آن به اوایل امسال موکول شود که با رفتن سعید طلوعی از شهرداری کرمانشاه این طرح همچنان بلاتکلیف است./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.