چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20824 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها

23 شهریور 1400 - 9:41
شناسه : 272187
1
برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه؛

طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با حضور قبادی مشاور مدیر عامل، نماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه و اعضاء کمیسیون در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید./قبادی، مشاور مدیر عامل ضمن تقدیر از همکاران خود گفت: ارائه خدمات غیر حضوری به ذینفعان از جمله موضوعاتی است که در سالجاری میبایست بیش از گذشته مورد نظر قرار گرفته و در دستور کار باشد./قبادی، با بیان اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و کاهش ترددها لزوم استفاده و ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری را عیان تر نمود افزود : در حوزه بهره برداری و امور مشترکین میبایست نسبت به استفاده هر چه بهتر از سامانه های الکترونیکی و غیر حضوری به اربابین رجوع پیشرو باشیم و بستر سازی های لازم را با تمام ظرفیت های مورد نیاز دنبال نمائیم . وی با تاکید بر تشکیل کمیته ای متشکل از صاحب نظران داخلی شرکت در مجموعه اداری ادامه داد این کمیته میبایست نسبت به رصد و پایش کلیه برنامه های مورد نظر در سطح شرکت اقدام و ضمن اجرای تکالیف مرتبط باید نسبت به تسریع در انجام امور محوله و رفع اشکالات موجود عمل نماید و هر ماه نسبت به ارائه گزارشات مربوطه به دفتر مدیریت اقدام نماید .

پ
پ

برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه،دیروز ( بیست و دوم شهریور ماه) چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با حضور قبادی مشاور مدیر عامل، نماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه و اعضاء کمیسیون در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید .

درابتداء این نشست شیخی فر مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت به ارائه دستورکار جلسه با موضوعات آسیب های شناسائی شده در راستای پایش فرآیندی، بررسی آخرین وضعیت بکارگیری سامانه های ساماب و سامیر پرداخت .

شیخی فر، شاخص‌های عملکرد را فرایندی حیاتی در مدیریت توصیف نمود که شناسائی آسیب های آن این امکان را میسر خواهد ساخت تا اطلاعات کسب شده به منظور تحلیل فرایند‌ در بهبود مستمر و اصلاح آن محقق شود .

وی  همچنین گزارشی از سامانه های ساماب و سامیر و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به حاضرین ارائه کرد و در ادامه قبادی، مشاور مدیر عامل که ریاست جلسه را بر عهده داشت ضمن تقدیر از همکاران خود گفت: ارائه خدمات غیر حضوری به ذینفعان از جمله موضوعاتی است که در سالجاری میبایست بیش از گذشته مورد نظر قرار گرفته و در دستور کار باشد.

قبادی، با بیان اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و کاهش ترددها لزوم استفاده و ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری را عیان تر نمود افزود : در حوزه بهره برداری و امور مشترکین میبایست نسبت به استفاده هر چه بهتر از سامانه های الکترونیکی و غیر حضوری به اربابین رجوع پیشرو باشیم و بستر سازی های لازم را با تمام ظرفیت های مورد نیاز دنبال نمائیم . وی با تاکید بر تشکیل کمیته ای متشکل از صاحب نظران داخلی شرکت در مجموعه اداری ادامه داد این کمیته میبایست نسبت به رصد و پایش کلیه برنامه های مورد نظر در سطح شرکت اقدام و ضمن اجرای تکالیف مرتبط باید نسبت به تسریع در انجام امور محوله و رفع اشکالات موجود عمل نماید و هر ماه نسبت به ارائه گزارشات مربوطه به دفتر مدیریت اقدام نماید .

قبادی در پایان با اشاره به اینکه هماهنگی بین بخشی باید بیش از گذشته ادامه یابد ، ضرورت بهبود مستمر امور اداری را یکی از اصلی ترین مأموریتهای سازمانها و دستگاهها برشمرد و افزود : در صورتی میتوان تحول را عینی و عملیاتی نمود که تحول اداری از داخل سازمان آغاز شود. این مهم در سایه تلاش، پشتکار و بهره گیری از برنامه های توسعه قابل اجرا می‌باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.