پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» شرکت کردند/۹۸٪ دانشجویان علوم پزشکی واکسینه شدند
23 شهریور 1400 - 11:58
شناسه : 272208
1
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

دکتر محمد رضا غلامی «معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه» در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: استقبال خوبی از سوی دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به مشارکت در پویش واکسیناسیون صورت گرفته و تا کنون ۲۵۰ نفر از دانشجویان در این پویش مشارکت کرده‌اند./دکتر غلامی، افزود: خدا را شاکریم که دانشجویان علوم پزشکی در همه مقاطع تحصیلی از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا در همه فعالیت‌های داوطلبانه حضور مؤثر داشته‌اند و در این مشارکت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز خدمات آنها به خوبی مشاهده می‌شود. در حقیقت پویش « مجاهدین واکسیناسیون » می‌تواند راهگشای روند تسریع و تکمیل واکسیناسیون مردم در نقاط مختلف کشور باشد؛ حضور و مشارکت دانشجویان علوم پزشکی در این پویش ستودنی است./معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در ادامه گفت: حدود ۹۸٪ دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه در همه مقاطع تحصیلی، واکسینه شده‌اند، عمده واکسن‌هایی که برای ترزیق به دانشجویان استفاده کرده‌ایم بیشتر از نوع سینوفارم، اسپوتنیک‌ و آسترازانکا بوده است./این مسؤول با اشاره به اینکه تسریع در انجام روند واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی باعث سرعت بخشی هرچه بیشتر بازگشایی دانشگاه‌ها خواهد شد، اظهار داشت: انجام واکسیناسیون تا حدی از نگرانی ما در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه کاسته، و در حال حاضر مشکلی برای بازگشایی دانشگاه‌ها، حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها و تامین امور رفاهی دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم.

پ
پ

دکتر محمد رضا غلامی «معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه» در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: استقبال خوبی از سوی دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به مشارکت در پویش واکسیناسیون صورت گرفته و تا کنون ۲۵۰ نفر از دانشجویان در این پویش مشارکت کرده‌اند.
دکتر غلامی، افزود: خدا را شاکریم که دانشجویان علوم پزشکی در همه مقاطع تحصیلی از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا در همه فعالیت‌های داوطلبانه حضور مؤثر داشته‌اند و در این مشارکت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز خدمات آنها به خوبی مشاهده می‌شود. در حقیقت پویش « مجاهدین واکسیناسیون » می‌تواند راهگشای روند تسریع و تکمیل واکسیناسیون مردم در نقاط مختلف کشور باشد؛ حضور و مشارکت دانشجویان علوم پزشکی در این پویش ستودنی است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در ادامه گفت: حدود ۹۸٪ دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه در همه مقاطع تحصیلی، واکسینه شده‌اند، عمده واکسن‌هایی که برای ترزیق به دانشجویان استفاده کرده‌ایم بیشتر از نوع سینوفارم، اسپوتنیک‌ و آسترازانکا بوده است.
این مسؤول با اشاره به اینکه تسریع در انجام روند واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی باعث سرعت بخشی هرچه بیشتر بازگشایی دانشگاه‌ها خواهد شد، اظهار داشت: انجام واکسیناسیون تا حدی از نگرانی ما در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه کاسته، و در حال حاضر مشکلی برای بازگشایی دانشگاه‌ها، حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها و تامین امور رفاهی دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم.
اقدام لازم برای واکسیناسیون همه دانشجویان صورت می‌گیرد:
دکتر غلامی در ادامه در خصوص ۲٪ باقی‌مانده دانشجویانی که هنوز واکسینه نشده‌اند، گفت: این افراد جزو دانشجویانی بوده‌اند که یا به دلیل ابتلاء به کرونا نتوانسته‌اند هنوز واکسینه شوند و یا بیماری زمینه‌ای داشته‌اند که یکسری محدودیت‌ها برای این افراد، ایجاد شده است. به هر حال ما تلاش می‌کنیم در مسیر واکسینه کردن همه دانشجویان اقدامات لازم صورت گیرد.
به گفته معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: دانشجویان این دانشگاه طی چند مرحله از اسفند ماه تاکنون در مقاطع مختلف اعم از دانشجویان بالینی، تحصیلات تکمیلی. اینترن‌ها، رزیدنت‌ها و دانشجویان کلاس‌های تئوری و عملی واکسینه شده‌اند و امید است با انجام صد در صدی واکسینه کردن دانشجویان، بتوانیم شاهد برگزاری کامل کلاس‌ها به صورت حضوری باشیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه همیشه شاهد حضور گسترده دانشجویی در پویش‌های مختلف خیرخواهانه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: این استقبال را در طرح شهید سلیمانی، برگزاری پویش “اهدای خون، تداوم زندگی” ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، «داوطلبان طرح ملی واکسیناسیون» و سایر فعالیت‌های داوطلبانه مشاهده کردیم و خوشبختانه در دانشگاه ما نیز فعالان و دانشجویان نهادهای دانشجویی اعم از اعضای شورای صنفی، کانون‌های فرهنگی، بسیج دانشجویی، انجمن‌های علمی و… همواره در صحنه حضور دارند. و ما انتظار داریم همین استقبال گسترده از پویش «مجاهدین واکسیناسیون» نیز صورت بگیرد.
دکترغلامی از واکسینه کردن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و، افزود: در دانشگاه سهمیه دانشجویان را از کارکنان جدا کرده ایم و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در بخش معاونت فرهنگی و دانشجویی و نیروهای پیمانکار شرکتی طرف قرارداد خود از جمله رانندگان ترابری و کارکنان سلف سرویس و آشپزخانه را نیز واکسینه شده اند، که شامل تقریبا بالغ بر ۱۵۰ نفر از کارکنان ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی طی ماه‌های گذشته می باشد.
وی یادآور شد: ۹۸٪ دانشجویان این دانشگاه واکسینه شده‌اند، که حدود ۵۰۰۰ دانشجوی بومی و غیربومی را تشکیل می دهد.با تکمیل روند واکسیناسیون، کلاس‌های تئوری و عملی ما به صورت حضوری برگزار شود. و آزمون‌ها نیز انشاءالله به صورت حضوری دی و بهمن‌ماه برگزار می‌شوند./رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.