چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20821 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد

افراد واکسن زده کمتر در بیمارستان بستری می‌شوند
23 شهریور 1400 - 12:02
شناسه : 272211
1
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

دکتر محمودرضا مرادی اعلام کرد: این عدد یعنی هشت در ۱۰ هزار نفر که به خوبی نمایانگر اهمیت واکسیناسیون و تاثیر بسیار مطلوب آن در کاهش بستری افراد در مراکز درمانی است./وی از مردم تقاضا کرد، به شایعات و مطالب نادرست در این زمینه توجه نکنند و تا واکسن موجود است، برای ایمن سازی خود اقدام کنند./رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: باوجود تعداد بسیار زیاد بیماران بستری در پیک پنجم، خوشبختانه هیچ بیماری در استان بدون تخت تاکنون بدون دارو و بدون اکسیژن نمانده است./یک محموله جدید واکسن شامل ۱۳۰ هزار دوز از نوع سینوفارم روز یکشنبه ۱۵ شهریور وارد استان کرمانشاه شد./از هفته گذشته کار واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال در کرمانشاه شروع شده و این افراد با مراجعه حضوری به یکی از ۴۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، در مقابل بیماری کرونا واکسینه می‌شوند./واکسیناسیون بیش از یکصد هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز از روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور با همکاری دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی آغاز شده است.

پ
پ

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد بسیار کمی از افراد واکسینه شده در برابر بیماری کووید۱۹ در بیمارستان بستری می‌شوند، گفت: از هر ۱۰ هزار نفر مردم این استان که ۲ دُز واکسن خود را دریافت کردند، فقط هشت نفر در بیمارستان بستری شدند.

دکتر محمودرضا مرادی اعلام کرد: این عدد یعنی هشت در ۱۰ هزار نفر که به خوبی نمایانگر اهمیت واکسیناسیون و تاثیر بسیار مطلوب آن در کاهش بستری افراد در مراکز درمانی است.

وی از مردم تقاضا کرد، به شایعات و مطالب نادرست در این زمینه توجه نکنند و تا واکسن موجود است، برای ایمن سازی خود اقدام کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: باوجود تعداد بسیار زیاد بیماران بستری در پیک پنجم، خوشبختانه هیچ بیماری در استان بدون تخت تاکنون بدون دارو و بدون اکسیژن نمانده است.
هم‌اکنون یک هزار و ۴۸۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۵۹ نفر هم وخیم است.
مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۳۲۸ نفر رسیده است.

تاکنون ۶۰۳ هزار و ۹۶۱ نفر در کرمانشاه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و ۱۹ درصد جمعیت استان نیز به طور کامل واکسینه شده اند.

یک محموله جدید واکسن شامل ۱۳۰ هزار دوز از نوع سینوفارم روز یکشنبه ۱۵ شهریور وارد استان کرمانشاه شد.

از هفته گذشته کار واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال در کرمانشاه شروع شده و این افراد با مراجعه حضوری به یکی از ۴۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، در مقابل بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.

واکسیناسیون بیش از یکصد هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز از روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور با همکاری دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی آغاز شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.