شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بحث کرونا بیشتر آموزش و پرورش را هدف قرار داده است
02 آبان 1400 - 15:10
شناسه : 273279
2
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_استاندار کرمانشاه از مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس استان تقدیر کرد/هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش، به ریاست استاندار و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل نوسازی و تجهیز نوسازی مدارس، فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان ذی ربط عصر شنبه اول آبان ماه در سالن شهدای دولت برگزار واز مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تقدیر شد.

پ
پ

مهندس هوشنگ بازوند « استاندار کرمانشاه» با اشاره به سه بحران سخت زلزله، سیل و کرونا را که آموزش و پرورش پشت سر گذاشته هم اکنون نیز با ویروس منحوس کرونا مقابله میکنیم، و با اشاره به گزارش عملکردی که مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس استان عنوان کردند، اظهار داشت: استان کرمانشاه از زلزله یک فرصت ساخت، ۷۸ مدرسه تخریب شد، ۱۲۶ مدرسه با حدود بیش از ۱۳۰۰کلاس درس بازسازی و ساخته شد، این کار آسانی نیست، یک مدیریت میدانی وجهادی نیاز دارد.
بازوند در خصوص گزارش قبولی کنکور که از طرف مدیر کل آموزش و پرورش اعلام شد حدود ۲۸٪ نسبت به سنوات گذشته افزایش داشته، کار آموزش و پرورش را قابل تقدیر دانست و افزود: علارغم اینکه کلاسها به صورت مجازی بوده نشان میدهد معلمان ما بسیار زحمت کشیده اند.
استاندار با اشاره به سرقت رفتن بخشی از تجهیزات مدارس از نیروی انتظامی خواست نظارت بیشتری داشته باشد و تاکید کرد: به بخشداران و دهیاران هم ابلاغیه داده شود اگر شاهد سرقت بیش از حد تجهیزات مدارس بشویم در خصوص برکناری دهیاران و بخشداران خواهیم بود.
بازوند در خصوص بازگشایی مدارس گفت: ما توابع دستور ستاد کرونا هستیم و چنانچه پروتکلها رعایت نشود و وارد پیک ششم بشویم، بازگشایی مدارس و حضوری بودن کلاسها تحت تاثیر قرار می گیرد، بر اساس اعلام امروز ۴۷٪ پروتکلها رعایت می شود، که بسیار کم است و ستاد کرونا تصمیم قطعی برای حضوری شدن کلاسها نداده.

آموزش و پرورش در چند سال اخیر رتبه برتر کشور بوده:
دکتر مجید یزدان پناه در این جلسه اظهار داشت: از شروع برنامه شاد۳۰هزار و۷۰۱ دانش آموز اعلام شد فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند که از این تعداد تا امروز با همراهی و همکاری، استانداری، کمیته امداد، بهزیستی و آموزگاران خیر اندیش ۳۰هزار و ۵۵۰ نفر از دانش آموزان تامین تبلت شدند و ۲۷هزار و ۱۵۱ نفر همچنان فاقد گوشی هوشمند یا تبلت هستند که نیازمند همکاری خیرین نیک اندیش هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر آموزش و پرورش استان به عنوان رتبه برتر کشور معرفی می شود، گفت: این نگاه را مدیون همه معلمان استان هستیم، ان شااله آموزش و پرورش استان همیشه به عنوان برتر باشد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در این جلسه اظهار داشت: در جریان زلزله آبان ماه سال ۹۶ در استان کرمانشاه ۷۸ مدرسه آسیب دید، علاوه بر این ۷۸مدرسه تا امروز ۳۲۶ مدرسه ساخته شده که به ۱۱۳۶ کلاس درس رسیده است.
مهندس مرزبان نظری افزود: در این خصوص ۲۲میلیارد تومان اعتبار دولتی هزینه شده، همچنین ۱۲ میلیارد تومان صرف تجهیزات بهداشتی کرده ایم و در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان نیز کمک خیرین به ساخت و تعمیر مدارس شده است.
گفتنی است: در پایان مراسم استاندار از مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس به پاس پای کار بودن در همه مراحل، خصوصاً بحرانها تقدیر کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.