پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

بیش از ٧٠ درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است
02 آبان 1400 - 15:15
شناسه : 273282
3
رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

نساء هاشمی اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال ١۴٠٠ تعداد ١٠ هزار و ۴٢۶ درخواست ازسوی مردم شهر کرمانشاه به سامانه ١٣٧ شهرداری جهت پیگیری مشکلات شهری ارجاع شده است/وی با بیان اینکه درخواست های مردمی در تمامی حوزه های خدمات رسانی است افزود: حوزه خدمات شهری با ۴ هزار و ۵٧١ و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری با یک درخواست بیشترین و کمترین درخواست های مطرح شده و همچنین سه حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز بیشترین تماس های ثبت شده ازسوی مردم طی شش ماه نخست سال بوده است.

پ
پ

رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه بیان کرد: همچنین درخواست خدمات شهری در منطقه هفت با ٩٩٢ مورد و جمع آوری زباله در منطقه ۵ با ٣١٢ مورد بیشترین درخواست های مردمی به تفکیک دسته و زیردسته بوده است.

هاشمی ادامه داد: این درخواست ها پس از ثبت در مرکز ١٣٧، جهت پیگیری به مناطق، معاونت ها و سازمان های مربوطه ارجاع می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ٧٠ درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است گفت: منطقه پنج و هشت بیشترین و کمترین درخواست های مردمی را داشته اند.

رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: مناطق ۵ و ٨ نیز به ترتیب بیشترین و کمترین پاسخ ها را به درخواست های مردمی داشته اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه با ٨١ درصد، بیشترین و بهترین عملکرد را در پیگیری درخواست های مردمی ثبت کرده است.

وی در ادامه و در تشریح نحوه ثبت درخواست های مردمی گفت: علاوه بر مرکز سامانه ١٣٧، در مناطق و سازمان های شهرداری نیز سامانه ١٣٧ فعال است که درخواست های مردمی پس از ثبت در مرکز، از طریق سیستم اتوماسیون به منطقه و یا سازمان مربوطه جهت پیگیری ارجاع و پیامک کد پیگیری نیز برای آن شهروند ارسال می‌شود.

رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه ادامه داد: نماینده مرکز ١٣٧ که در مناطق و سازمان ها مستقر است، پس از دریافت این درخواست اقدام به پیگیری می‌کند و نتیجه پیگیری را به مرکز اطلاع می‌دهد.

هاشمی در پایان گفت: پس از پیگیری آن درخواست، همکاران ما جهت اطلاع از نحوه پیگیری درخواست شهروندان، با آنان تماس گرفته و میزان رضایت شهروندان را میزان سنجی می‌کنند که درصورت عدم رضایت و یا عدم پیگیری درخواست، موضوع بصورت بازرسی میدانی پیگیری می‌شود.

خبرنگار:محمدرضا جوادی نمین

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.