پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

لزوم بازگرداندن اقتدار کرمانشاه/زمانی کرمانشاه جزو پنج رکن اساسی کشور بود
02 آبان 1400 - 15:28
شناسه : 273285
3
نماینده کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

دکتر محمد رشیدی با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار کرمانشاه، گفت: کرمانشاه زمانی جزو پنج رکن اساسی کشور بود و استان پنجم کشور محسوب می‌شد، اما امروز حتی در بحث انتخاب استاندار هم جزو استان های آخر قرار گرفتیم و تمام افراد کارآزموده در استان های دیگر مشغول به کار شدند و این به ضرر کرمانشاه است/رشیدی گفت: متاسفانه کرمانشاه نیروهایی در سطح مدیران درجه یک کشور ندارد و علت این است که از نیروهایمان حمایت نکرده و از طرفی هم به جوانانمان اعتماد نکرده و مدیریت را به آنها نسپرده‌ایم.

پ
پ

نماینده کرمانشاه با اشاره به وجود آسیب‌های فراوان در کرمانشاه، گفت: کرمانشاه در کنار بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد، نیازمند کار فرهنگی جدی است.

دکتر محمد رشیدی در آیین اختتامیه دوره سواد رسانه‌ای جوان استراتژیست که به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، با اشاره به گسترش فضای مجازی و رسانه در دنیای امروز، گفت: در حال حاضر کار رسانه بسیار ساده شده و هرکس از طریق یک گوشی می تواند اخبار اطراف خود و تحلیل هایی که دارد را ارسال کند، اما همین شرایط، معضلات و خطرات بسیاری به همراه دارد که مهمترین آن انتشار اخبار کذب و جعلی است.

وی افزود: در حال حاضر فضای مجازی پرشده از اخبار جعلی و نیاز است ساماندهی جدی در خصوص این فضا صورت گیرد، در همین راستا پیگیر “طرح صیانت” شدیم اما این طرح آماج حملات اخبار جعلی و کذب شد، از جمله اینکه این طرح می خواهد سرعت اینترنت را کاهش دهد، شبکه های اجتماعی را حذف کند و …درحالی که هیچکدام از اینها صحت ندارد و جای نگرانی نیست.

عضو هیات رییسه مجلس افزود: در این طرح تنها هدف این است که فضای مجازی صاحب پیدا کرده و هر خبری که در آن منتشر می شود منشا و منبع آن نیز مشخص شود، چرا که این موضوع به شفاف سازی فضای مجازی کمک کرده و از آسیب‌های اخبار جعلی آن جلوگیری می کند.

رشیدی خاطرنشان کرد: طرح شفافیت مجلس هم در حال پیگیری است و این انتظار را داریم دو قوه دیگر هم شفاف سازی های لازم را انجام دهند.

این نماینده مجلس در ادامه با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار کرمانشاه، گفت: کرمانشاه زمانی جزو پنج رکن اساسی کشور بود و استان پنجم کشور محسوب می‌شد، اما امروز حتی در بحث انتخاب استاندار هم جزو استان های آخر قرار گرفتیم و تمام افراد کارآزموده در استان های دیگر مشغول به کار شدند و این به ضرر کرمانشاه است.

رشیدی گفت: متاسفانه کرمانشاه نیروهایی در سطح مدیران درجه یک کشور ندارد و علت این است که از نیروهایمان حمایت نکرده و از طرفی هم به جوانانمان اعتماد نکرده و مدیریت را به آنها نسپرده‌ایم.

عضو هیات رییسه مجلس از کرمانشاه به عنوان گوهری در غرب کشور یاد کرد و افزود: این گوهر و این چهره زیبا باید به کشور معرفی شده و باید غبار را از چهره آن بگیریم.

وی افزود: کرمانشاه طی این سالها آسیب‌های زیادی دیده و علت آن مشکلات اقتصادی و فرهنگی است، چرا که نه زیرساخت های تولید و اشتغال را تقویت کرده‌ایم و نه در این استان کار فرهنگی درست و حسابی انجام داده‌ایم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.