پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

نگذاریم مردم ناراضی شوند
11 آبان 1400 - 11:43
شناسه : 273519
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه که امروز (یازدهم آبان) برگزار شد، هفته پدافند غیرعامل(۸ تا ۱۴ آبان) را فرصتی برای رفع نواقص در ساختارها دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم هر اشکال و خلایی در ساختارها وجود دارد و ممکن است از آن قسمت صدمه بخوریم را مرتفع کنیم./وی خاطرنشان کرد: نکته دیگری که برای حفظ امنیت و آرامش کشور به آن نیاز داریم، شفافیت با مردم و جلوگیری از نارضایتی آنها است و باید در خصوص اتفاقاتی که رخ می‌دهد روشن با مردم صحبت کنیم، در غیر اینصورت جواب سوالات خود را از منابع غیرمعتبر و گاهی معاند دریافت می کنند./استاندار کرمانشاه خط انتقال آب از سد گاوشان برای جمعیت یک میلیون نفری استان کرمانشاه را یکی از این نقاط تهدید برشمرد  و اظهار کرد: این خط لوله چندان مطمئن نیست و تاکنون چند بار آزمایش شده اما ایراداتی داشته که البته قرار است تا آذرماه مرتفع شود./بازوند در ادامه انتقاد جدی از دو اپراتور ایرانسل و همراه اول داشت و گفت: با وجود پول زیادی که این دو اپراتور سالانه از مردم کرمانشاه می‌گیرند، اما خدمات آنها مطلوب نیست و هنوز در برخی از جاده‌ها نقاط کور آنتن دهی داریم./وی وجود نقاط کور را یک آسیب جدی برای مدیریت حوادث خصوصا حوادث رانندگی دانست و عنوان کرد: چطور است که این اپراتورها اگر یک لحظه پول خود را دیر دریافت کنند ارائه خدمات به مشترکین را قطع می‌کنند، اما در برابر این کوتاهی‌ها جوابگو نیستند.

پ
پ

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط حساس و در معرض آسیب در بخش‌های مختلف، گفت: باید درباره آنچه که رخ می‌دهد با شفافیت با مردم صحبت کنیم و نگذاریم ناراضی شوند.

هوشنگ بازوند در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه که امروز (یازدهم آبان) برگزار شد، هفته پدافند غیرعامل(۸ تا ۱۴ آبان) را فرصتی برای رفع نواقص در ساختارها دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم هر اشکال و خلایی در ساختارها وجود دارد و ممکن است از آن قسمت صدمه بخوریم را مرتفع کنیم.

وی گفت: اکنون که دشمن نتوانسته از طریق تحریم‌ها به ما صدمه بزند، تلاش می‌کند از راه‌های دیگر وارد شود که ما نیز باید در برابر حملات و تهدیدهای دشمن آمادگی لازم را کسب کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمن آخرین و سرسختانه‌ترین تحریم‌هایی را که می‌توانسته بر ایران تحمیل کرده و اکنون ایران با ۱۵۵۰ تا ۱۵۷۰ تحریم از سوی آمریکا و هم پیمانانش مواجه است، عنوان کرد: ترکیه تنها با سه تحریم آمریکا دچار مشکلات شدید اقتصادی شده و ارزش لیر این کشور به شدت افت کرده است.

بازوند اتخاذ راهبرد مقاومت از سوی مردم که بنا به توصیه مقام معظم رهبری صورت گرفته را راه اصلی مقابله با تحریم دشمن دانست و افزود: زمانی که دشمن ببیند نمی‌تواند از طریق تحریم‌ها به ما فشار وارد کند، تلاش می‌کند از راه‌های دیگر وارد شود که ما باید آمادگی در برابر همه این تهدیدات را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگری که برای حفظ امنیت و آرامش کشور به آن نیاز داریم، شفافیت با مردم و جلوگیری از نارضایتی آنها است و باید در خصوص اتفاقاتی که رخ می‌دهد روشن با مردم صحبت کنیم، در غیر اینصورت جواب سوالات خود را از منابع غیرمعتبر و گاهی معاند دریافت می کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم با امید به دولت سیزدهم رای دادند، عنوان کرد: نباید اجازه بدهیم هیچ عاملی باعث نارضایتی مردم و کم شدن امید آنها شود.

اختلال جایگاه‌های سوخت در کوتاهترین زمان مدیریت شد

بازوند ایجاد اختلال در جایگاه‌های پمپ بنزین را نمونه‌ای از مشکلات ایجاد شده اخیر دانست و افزود: برخی از مردم اینگونه برداشت کرده بودند که حمله سایبری در کار نبود و این اختلال برای فروش بنزین سه هزار تومانی به مردم ایجاد شده است، لذا لازم است مدیران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سایر دستگاه‌های مرتبط، نشست‌های کارشناسی درباره آنچه که رخ داده در صدا و سیما برگزار و مردم را آگاه کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به اذعان بسیاری از مسئولین کشوری کرمانشاه از جمله استان‌هایی بود که اختلال در جایگاه‌های سوخت را در زمان مناسبی مدیریت کرد، گفت: پس از چند ساعت امکان سوخت گیری ابتدا به صورت دستی و پس از آن در جایگاه‌های اصلی به صورت هوشمند برای مردم فراهم شد.

وی عنوان کرد: نکته مثبت مدیریت این مشکل عدم استفاده از نیروهای یگان ویژه در زمانی بود که مردم مجبور به تشکیل صف برای بنزین زدن شدند، زیرا اگر از این نیروها استفاده می‌شد جو اجتماعی به یک جو امنیتی تبدیل شده و فضای نامناسبی را ایجاد می‌کرد.

بازوند از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی و سایر دستگاه‌هایی که در این موضوع کمک کردند قدردانی کرد و ادامه داد: باید از این رویداد تجربه کسب کنیم تا اگر حادثه مشابهی رخ داد در زمان بسیار کوتاهتری مدیریت شود.

لزوم شناسایی سایر تهدیدات

وی همچنین بر لزوم شناسایی سایر نقاطی که ممکن است در حوزه‌های مختلف در معرض تهدید باشد و ایمن سازی آنها تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه خط انتقال آب از سد گاوشان برای جمعیت یک میلیون نفری استان کرمانشاه را یکی از این نقاط تهدید برشمرد  و اظهار کرد: این خط لوله چندان مطمئن نیست و تاکنون چند بار آزمایش شده اما ایراداتی داشته که البته قرار است تا آذرماه مرتفع شود.

استاندار کرمانشاه صنعت آب و برق را یکی از مراکز مهمی دانست که باید برای بروز مشکلات احتمالی آمادگی بیشتری نسبت به سایر بخش‌ها داشته باشند.

بازوند همچنین از مسئولین حراست و IT دستگاه‌ها خواست مباحث سایبری را با جدیت و دقت بیشتری رصد کنند و اگر نواقصی وجود دارد حتما رفع شود.

ایرانسل و همراه اول هرچه زودتر نقاط کور آنتن‌دهی را رفع کنند

بازوند در ادامه انتقاد جدی از دو اپراتور ایرانسل و همراه اول داشت و گفت: با وجود پول زیادی که این دو اپراتور سالانه از مردم کرمانشاه می‌گیرند، اما خدمات آنها مطلوب نیست و هنوز در برخی از جاده‌ها نقاط کور آنتن دهی داریم.

وی وجود نقاط کور را یک آسیب جدی برای مدیریت حوادث خصوصا حوادث رانندگی دانست و عنوان کرد: چطور است که این اپراتورها اگر یک لحظه پول خود را دیر دریافت کنند ارائه خدمات به مشترکین را قطع می‌کنند، اما در برابر این کوتاهی‌ها جوابگو نیستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برآورد می‌شود فقط همراه اول سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان پول از مردم کرمانشاه بگیرد، افزود:  با این ارقامی که می‌گیرند توقع نیست در خدمات رسانی اختلالی وجود داشته باشد.

بازوند با انتقاد از اینکه این اختلال فقط به جاده‌ها محدود نیست، گفت: در همین شهر کرمانشاه نیز در کمربندی غربی و نرسیده به میدان آزادگان آنتن دهی متوقف می شود.

وی گفت: به نظر نمی‌رسد این اختلال مربوط به توپوگرافی منطقه باشد، زیرا در استان‌های دیگر مشابه چنین اختلالی نیست./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.