پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

ایران خودرو و سایپا قانونمدار نیستند و حقوق مشتریان را رعایت نمی‌کنند/مادامیکه بازار خودرو انحصاری باشد خودروی تولیدی نیز بی‌کیفیت است!/واردات مدیریت شده ، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده را تقویت می‌کند
17 آبان 1400 - 9:49
شناسه : 273668
1
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: خودروسازان حاضر به حذف هزینه‌های سربار تولید نیستند. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-محمد رشیدی درباره ادعای خودروسازان مبنی بر زیان‌ده بودن تولید خودرو با قیمت‌های کنونی، گفت: با وجود اینکه زیان‌ده بودن خودروسازان ناشی از وجود هزینه‌های سربار است، خودروسازان حاضر به حذف این هزینه‌ها نیستند و مادامیکه بازار خودرو انحصاری باشد،خودروی تولیدی نیز بی‌کیفیت است و خودروسازی زیان‌ده خواهد بود./خودروسازان به ویژه ایران خودرو و سایپا قانونمدار نیستند و حقوق مشتریان را رعایت نمی‌کنند در واقع با وجود اینکه این شرکت‌ها در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری مبالغی را به عنوان «پیش پرداخت» از مردم دریافت کرده و خودرو را نیز در موعد مقرر درج شده در قرارداد تحویل نمی‌دهند، مطالبات قطعه‌سازان نیز به موقع پرداخت نمی‌کنند و تولیدکنندگان قطعه همواره از عدم دریافت مطالبات خود گلایه مند هستند./رشیدی ادامه داد:نه تنها خودروسازان، خودروهای پیش فروش شده را با تاخیر به مشتریان تحویل می‌دهد بلکه خوروهای تحویلی نیز در بیشتر موارد معیوب بوده و فاقد بسیاری از آپشن‌های مندرج در قرارداد است./ وضعیت کنونی بازار خودرو، حاصل انحصار صنعت خودروسازی است،خودروسازان می‌دانند که مردم ناچار به خرید خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها هستند، بنابراین قیمت‌ها را بدون توجه به بهبود کیفیت سلیقه‌ای افزایش می‌دهند./عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه از آنجا که ایران خودرو و سایپا در بازار رقیبی ندارند، شرایط فروش و قیمت‌ خودروها را خود تعیین می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه این وضعیت، تولید خودروهای بی‌کیفیت و گران و نارضایتی مردم از خودروهای داخلی است./تولیدات داخلی توانایی رقابت با همتایان خارجی خود را ندارند، واردات مدیریت شده خودرو، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خودرو را تقویت می‌کند

پ
پ
 
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه با وجود اینکه زیان‌ده بودن خودروسازان ناشی از وجود هزینه‌های سربار است، اما خودروسازان حاضر به حذف این هزینه‌ها نیستند، گفت: این شرکت‌ها می‌دانند که مردم ناچار به خرید خودروهای بی‌کیفیت هستند، بنابراین قیمت‌ها را بدون توجه به بهبود کیفیت، سلیقه‌ای افزایش می‌دهند.
 

محمد رشیدی درباره ادعای خودروسازان مبنی بر زیان‌ده بودن تولید خودرو با قیمت‌های کنونی، گفت: با وجود اینکه زیان‌ده بودن خودروسازان ناشی از وجود هزینه‌های سربار است، خودروسازان حاضر به حذف این هزینه‌ها نیستند و مادامیکه بازار خودرو انحصاری باشد،خودروی تولیدی نیز بی‌کیفیت است و خودروسازی زیان‌ده خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروسازان به ویژه ایران خودرو و سایپا قانونمدار نیستند و حقوق مشتریان را رعایت نمی‌کنند در واقع با وجود اینکه این شرکت‌ها در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری مبالغی را به عنوان «پیش پرداخت» از مردم دریافت کرده و خودرو را نیز در موعد مقرر درج شده در قرارداد تحویل نمی‌دهند، مطالبات قطعه‌سازان نیز به موقع پرداخت نمی‌کنند و تولیدکنندگان قطعه همواره از عدم دریافت مطالبات خود گلایه مند هستند.

بدعهدی خودروسازان در پرداخت مطالبات قطعه‌سازان

رشیدی ادامه داد: نه تنها خودروسازان، خودروهای پیش فروش شده را با تاخیر به مشتریان تحویل می‌دهد بلکه خوروهای تحویلی نیز در بیشتر موارد معیوب بوده و فاقد بسیاری از آپشن‌های مندرج در قرارداد است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی بازار خودرو، حاصل انحصار صنعت خودروسازی است، اضافه کرد: خودروسازان می‌دانند که مردم ناچار به خرید خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها هستند، بنابراین قیمت‌ها را بدون توجه به بهبود کیفیت سلیقه‌ای افزایش می‌دهند.

واردات مدیریت شده خودرو، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خودرو را تقویت می‌کند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه از آنجا که ایران خودرو و سایپا در بازار رقیبی ندارند، شرایط فروش و قیمت‌ خودروها را خود تعیین می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه این وضعیت، تولید خودروهای بی‌کیفیت و گران و نارضایتی مردم از خودروهای داخلی است.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تولیدات داخلی توانایی رقابت با همتایان خارجی خود را ندارند، ادامه داد: واردات مدیریت شده خودرو، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خودرو را تقویت می‌کند./خانه ملت

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.