شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مهاجرت بسیاری از هنرمندان موسیقی کرمانشاه/ ارشاد به راه‌اندازی سایت “اجراهای آنلاین” کمک کند
09 آذر 1400 - 11:43
شناسه : 274304
0
رییس انجمن موسیقی استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

شهاب متقی فر  با اشاره به افزایش مشکلات هنرمندان عرصه موسیقی در ایام شیوع کرونا گفت: متاسفانه کرونا موجب تعطیلی برنامه ها و کنسرت ها شد و بسیاری اهالی موسیقی که از این راه امرار معاش می کردند، عملا خانه نشین شدند./وی افزود: بسیاری هنرمندان کرمانشاه در اجراهای ارگان ها و دستگاه های مختلف شرکت می کردند که این برنامه ها هم در دوران شیوع کرونا تعطیل شده است./متقی فر اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا صندوق هنرمندان یکی دو بار مبالغی را به حساب هنرمندان واریز کرد، اما این مبالغ جوابگوی خسارت های وارده به هنرمندان نیست و دردی از آنها دوا نمی کند./متقی فر با اشاره به احتمال برگزاری کنسرت ها از اواخر آذر گفت: قول هایی در این زمینه داده شده که با توجه به شرایط کرونا مجوز برگزاری کنسرت ها در اواخر آذرماه داده شود و اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا شاهد موج کنسرت ها در سطح کشور و استان خواهیم بود./رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این نگرانی هست که باز بازگشایی کنسرت ها باز هم توفیقی برای اهالی موسیقی استان حاصل نشود، چرا که گروه های موسیقی کرمانشاهی از سوی مردم استان آنطور که باید حمایت نمی شوند./متقی فر در خصوص برگزاری کنسرت های آنلاین در دوران شیوع کرونا گفت: هنوز ساز و کار این موضوع در استان فراهم نیست و باید سایتی طراحی شود که امنیت لازم را داشته و حسابی برای تهیه بلیت ارائه شود، اما برای راه اندازی همین سایت هم بودجه نداریم و انتظار داریم ارشاد استان در زمینه راه اندازی سایت اجراهای آنلاین به انجمن کمک کند.

پ
پ

رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه از مهاجرت بسیاری هنرمندان عرصه موسیقی استان در سالهای اخیر به دلیل عدم حمایت های صورت گرفته و مشکلات مالی خبر داد.

شهاب متقی فر  با اشاره به افزایش مشکلات هنرمندان عرصه موسیقی در ایام شیوع کرونا گفت: متاسفانه کرونا موجب تعطیلی برنامه ها و کنسرت ها شد و بسیاری اهالی موسیقی که از این راه امرار معاش می کردند، عملا خانه نشین شدند.

وی افزود: بسیاری هنرمندان کرمانشاه در اجراهای ارگان ها و دستگاه های مختلف شرکت می کردند که این برنامه ها هم در دوران شیوع کرونا تعطیل شده است.

متقی فر اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا صندوق هنرمندان یکی دو بار مبالغی را به حساب هنرمندان واریز کرد، اما این مبالغ جوابگوی خسارت های وارده به هنرمندان نیست و دردی از آنها دوا نمی کند.

متقی فر با اشاره به احتمال برگزاری کنسرت ها از اواخر آذر گفت: قول هایی در این زمینه داده شده که با توجه به شرایط کرونا مجوز برگزاری کنسرت ها در اواخر آذرماه داده شود و اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا شاهد موج کنسرت ها در سطح کشور و استان خواهیم بود.

رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این نگرانی هست که باز بازگشایی کنسرت ها باز هم توفیقی برای اهالی موسیقی استان حاصل نشود، چرا که گروه های موسیقی کرمانشاهی از سوی مردم استان آنطور که باید حمایت نمی شوند.

متقی فر گفت: این عدم حمایت و شیوع کرونا و… موجب شده در سالهای اخیر شاهد مهاجرت بسیاری از هنرمندان خوب موسیقی از استان باشیم که از جمله آنها می توان به “فرشاد رستمی” از آهنگسازان برجسته اشاره کرد که هم اکنون در کنار بزرگان موسیقی کشور فعالیت می کند.

وی افزود: برای حمایت از موسیقی استان در دوران شیوع کرونا طرحی به نام “رویش” را به ارشاد استان ارائه کردیم که قول همکاری داده اند، اما به دلیل مشکلات بودجه ای فعلا چندان نتوانسته ایم این طرح را آنطور که باید پیش ببریم.

وی افزود: در این طرح چندین ویدیو از اجراهای موسیقی برای نشر در فضای مجازی تهیه می شود که تاکنون کار چهار گروه موسیقی را ضبط کرده و در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

متقی فر در خصوص برگزاری کنسرت های آنلاین در دوران شیوع کرونا گفت: هنوز ساز و کار این موضوع در استان فراهم نیست و باید سایتی طراحی شود که امنیت لازم را داشته و حسابی برای تهیه بلیت ارائه شود، اما برای راه اندازی همین سایت هم بودجه نداریم و انتظار داریم ارشاد استان در زمینه راه اندازی سایت اجراهای آنلاین به انجمن کمک کند.

وی در ادامه از راه اندازی نمایندگی انجمن موسیقی کرمانشاه در شهرستان های مختلف خبر داد و افزود: هم اکنون دفتر نمایندگی انجمن در شش شهرستان روانسر، جوانرود، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کنگاور راه اندازی شده است.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان موسیقی استان هم خبر داد و افزود: امیدواریم با تشکیل این بانک بتوانیم اطلاعات جامع تری از اهالی موسیقی استان جهت برنامه ریزی های آینده داشته باشیم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.