شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20795 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه

هشدار شکستن رکورد مصرف گاز در کرمانشاه در روزهای آینده
10 آذر 1400 - 12:01
شناسه : 274352
0
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

سیروس شهبازی، با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای کاهش دمای هوای کرمانشاه طی روزهای آینده، گفت: احتمال شکسته شدن رکورد مصرف گاز با سرد شدن هوا و بالا رفتن مصرف گاز وجود دارد./وی با بیان اینکه از ابتدای امسال و در روزهای پایانی آبان ماه رکورد مصرف ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیون مترمکعب در روز برای اولین بار طی سال‌های اخیر در کرمانشاه به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد با سرد شدن مجدد هوا شاهد شکسته شدن دوباره رکورد مصرف باشیم./شهبازی اضافه کرد:البته بخشی از این افزایش مصرف ناشی از اضافه شدن نزدیک به ۲۰ هزار مشترک جدید از ابتدای سال و گازدار شدن نزدیک به یکصد واحد صنعتی جدید در استان بوده است./وی با بیان اینکه طی روزهای آتی با سرد شدن هوا دوباره احتمال افزایش مصرف گاز وجود دارد، از مردم خواست همکاری لازم را برای مدیریت مصرف داشته باشند./مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به فشار مناسبی که در خطوط گاز داریم احتمال بروز قطعی گاز بعید است، اما چنانچه سرما تداوم داشته باشد و مشترکین همکاری نکنند ممکن است افت فشار را شاهد باشیم.

پ
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه درباره احتمال شکستن رکورد مصرف گاز طی روزهای آتی با سرد شدن هوای استان هشدار داد.

سیروس شهبازی، با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای کاهش دمای هوای کرمانشاه طی روزهای آینده، گفت: احتمال شکسته شدن رکورد مصرف گاز با سرد شدن هوا و بالا رفتن مصرف گاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال و در روزهای پایانی آبان ماه رکورد مصرف ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیون مترمکعب در روز برای اولین بار طی سال‌های اخیر در کرمانشاه به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد با سرد شدن مجدد هوا شاهد شکسته شدن دوباره رکورد مصرف باشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، این رکورد ۱۷٫۸ میلیون مترمکعبی در شرایطی به ثبت رسیده که میانگین مصرف گاز روزانه در استان بدون احتساب صنایع بین ۱۳ تا ۱۴ میلیون مترمکعب است.

شهبازی اضافه کرد: البته بخشی از این افزایش مصرف ناشی از اضافه شدن نزدیک به ۲۰ هزار مشترک جدید از ابتدای سال و گازدار شدن نزدیک به یکصد واحد صنعتی جدید در استان بوده است.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی با سرد شدن هوا دوباره احتمال افزایش مصرف گاز وجود دارد، از مردم خواست همکاری لازم را برای مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به فشار مناسبی که در خطوط گاز داریم احتمال بروز قطعی گاز بعید است، اما چنانچه سرما تداوم داشته باشد و مشترکین همکاری نکنند ممکن است افت فشار را شاهد باشیم.

شهبازی اولویت اصلی تامین گاز استان را مشترکین بخش خانگی اعلام کرد و یادآور شد: چنانچه کمبودی رخ دهد، برای مشترکین سایر بخش‌ها با توجه به اولویت‌بندی که وجود دارد محدودیت اعمال خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به راهکارهایی داشت که مردم می‌توانند با استفاده از آن مصرف گاز بخش خانگی را مدیریت کنند و عنوان کرد: توصیه می‌شود دمای منازل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاموش کردن سیستم حرارتی اتاق‌های بلااستفاده و همچنین گرفتن درز در و پنجره‌ها با کمک درزگیر را از دیگر راهکارهای مدیریت مصرف گاز برشمرد و اضافه کرد: پوشاندن دریچه‌های کولر، کم کردن درجه سیستم‌های حرارتی در روز نسبت به شب و کم کردن درجه وسایل گرمایشی در شرایطی که منزل نیستیم نیز می‌تواند به جلوگیری از قطعی و افت فشار گاز کمک کند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.