جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

خطر کرونا بیخ گوش افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند
11 آذر 1400 - 9:32
شناسه : 274377
1
دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر شکیبا معاون بهداشتی گفت:خطر در بیخ گوش افرادی است که واکسن نزده اند لذا از همه مردم درخواست می کنم برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران، در اولین فرصت در امر مهم واکسیناسیون شرکت کنند./وی ادامه داد:فراخوان تزریق دُز اول، دوم و سوم واکسن کرونا در شهرستان اسلام آباد غرب باید به صورتی رخ دهد که افراد هر چه سریعتر به مراکز مراجعه کنند که انشالله در هفته آینده خبرهای خوبی را از این فراخوان هوشمند بشنویم./اصنافی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، مجاز به فعالیت نمی باشند./واکسیناسیون گروه هدف در جمعیت روستایی تحت پوشش بهورزان، باید به بالای ۹۵ درصد برسد./ دانش آموزان، اصناف، مادران باردار، کارمندان، روستاییان، کارگران و افرادی که در اماکن شلوغ مانند پاساژ ها کار می کنند از جمله گروه هایی هستند که باید سریعا” برای تزریق واکسن اقدام نمایند./دانش آموزان، معلمان، دانشجویان، کارکنان و اصنافی که تا کنون واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، برای حضور در محل کار و تحصیل موظف به انجام دو بار تست PCR منفی در هفته با پرداخت هزینه می باشند.

پ
پ

دکتر شکیبا معاون بهداشتی گفت:

از کارکنان بهداشت و درمان که در طی این دو سال بروز اپیدمی کرونا که تمام وقت برای مهار این بیماری و تزریق واکسن پای کار بودند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

خدمتگزاری به مردم استان کرمانشاه از افتخارات ما است، اما انجام واکسیناسیون کرونا، مشارکت صددرصدی مردم را می طلبد.

خطر در بیخ گوش افرادی است که واکسن نزده اند لذا از همه مردم درخواست می کنم برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران، در اولین فرصت در امر مهم واکسیناسیون شرکت کنند.

امیدواریم در هفته آینده آمار واکسیناسیون استان و شهرستان اسلام آبادغرب با تدابیری که پیش رو گرفته ایم پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

فراخوان تزریق دُز اول، دوم و سوم واکسن کرونا در شهرستان اسلام آباد غرب باید به صورتی رخ دهد که افراد هر چه سریعتر به مراکز مراجعه کنند که انشالله در هفته آینده خبرهای خوبی را از این فراخوان هوشمند بشنویم.

اصنافی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، مجاز به فعالیت نمی باشند.

 واکسیناسیون گروه هدف در جمعیت روستایی تحت پوشش بهورزان، باید به بالای ۹۵ درصد برسد.

هدف ما صیانت از سلامت مردم و تشویق آنها به انجام واکسیناسیون است، در همین راستا باید تیم های سیار به صورت هدفمند و هوشیارانه در محله های حاشیه شهر مستقر شوند تا افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده اند به این تیم ها مراجعه نمایند.

تمام دغدغه و تلاش همکاران بهداشتی، حفظ سلامت مردم و تشویق جامعه به دریافت واکسن کرونا ست

 واکسیناسیون نقش بسیار اثر گذار و چشمگیری در کاهش میزان بستری ها و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا دارد.

 متاسفانه به دلیل برخی تبلیغات منفی در فضای مجازی توسط افراد ضد واکسن شاهد کاهش استقبال مردم برای انجام واکسیناسیون هستیم و همین امر هم خادمان حوزه سلامت را نگران کرده است.

تمام تلاش ما تشویق و ترغیب مردم عزیز برای مشارکت در واکسیناسیون، مدیریت کرونا و حفظ جان و سلامت آنها است.

 دانش آموزان، اصناف، مادران باردار، کارمندان، روستاییان، کارگران و افرادی که در اماکن شلوغ مانند پاساژ ها کار می کنند از جمله گروه هایی هستند که باید سریعا” برای تزریق واکسن اقدام نمایند.

دانش آموزان، معلمان، دانشجویان، کارکنان و اصنافی که تا کنون واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، برای حضور در محل کار و تحصیل موظف به انجام دو بار تست PCR منفی در هفته با پرداخت هزینه می باشند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.