شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

ارتباط دانشگاه با صنعت گم شده/ ۷۵ پژوهشگر و فناوری برتر تجلیل شدند
17 آذر 1400 - 12:31
شناسه : 274558
1
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه رازی کرمانشاه دوشنبه «۱۵ آذرماه» با تجلیل از ۷۵ پژوهشگر و فناور برتر در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی برگزار و از ۷۵ پژوهشگر و فناوربرتر این دانشگاه تقدیر شد.

دکترمحمد نبی‌احمدی در این مراسم با تبریک هفته پژوهش و فناوری هفته پژوهش را موقعیت مغتنمی دانست که پژوهشگران در یک مکان دور هم جمع شوند و از این عزیزان تقدیر شود.

پ
پ

طعم ارتباط با اساتید را لازم است بچشیم، این روزها ارتباط دانشگاه با صنعت گم شده است و طعم ارتباط با اساتید را باید به صنعتگران چشاند

دکتر احمدی در ادامه با اشاره به شعار این هفته «پژوهش و فناوری پشتیبان تولید» افزود: تاکنون چه مقدار توانسته ایم با پژوهش و فناوری پشتیبان تولید داشته باشیم؟،ّارتباط صنعت با دانشگاه گم شده، علیرغم اینکه کارهای‌خوبی انجام گرفته هنوز نتوانسته‌ایم طعم ارتباط با اساتید دانشگاه را به صنعتگرانمان بچشانیم مطمئنا این ارتباط برقرار شود منجر به حل خیلی از مشکلات خواهد شد.

ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه ایجاد مهارت در دانشگاهها را زمینه ساز ایجاد اشتغال در جامعه دانست و معتقد بود برای ایجاد اشتغال باید در زمینه مهارت افزایی گام برداریم، آیا ما توانسته ایم مشکلات صنعتگران را در حد توانمان حل کنیم؟، در راه حل مشکلات صنعتگران بایستی تلاش کنیم و قدمهای مثبت برداریم.

دکتر احمدی با اشاره به سخنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه و با اشاره به حدود۵۰ نشریه علمی دانشگاه اصفهان، هفت نشریه رسمی برای دانشگاه رازی کرمانشاه را خیلی کم دانست و افزود؛ ما بایستی اعتقاداتمان را بیان کنیم تا مثمر ثمر باشد، اساتید ما با رتبه استاد تمامی چه انگیزه ای برای پژوهش و مسئولیت پذیری دارند.

دکتر احمدی معتقد بود بایستی در دانشگاه ارتباط را با صنعتگران برقرار کنیم و مشکلات موجود را با صحبت های افتخار آفرینان و کسب تجربه آنها حل کنیم.

در بیرون از دانشگاه توجه به پژوهش کمرنگ است:
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه، در این مراسم ابراز داشت: در همه جای دنیا توجه ویژه ای به پژوهش می شود، ما نیز در دانشگاه رازی توجه ویژه ای به پژوهش داریم اما در بیرون دانشگاه این نقش کمرنگ است.

دکتر فرزاد ویسی در ادامه گفت: ما در دانشگاه سعی داریم پژوهش ها را به سمت واقعیت هدایت کنیم و توجه ما به فناوری نباید باعث شود از پژوهش ها غافل بمانیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی افزود: ۱۹ نشریه را تشکیل داده ایم که هفت نشریه ما رتبه «الف» شده است، سه نشریه بزودی در کمیسیون در حال بررسی است، چهار نشریه در صف مجوز ارشاد داریم و هدف گذاری ما برای ۲۵ نشریه در دانشگاه رازی کرمانشاه می باشد.

لازم به ذکر است: در پایان مراسم از ۷۵ پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه رازی کرمانشاه تجلیل شد.

انتهای پیام/رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.