جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

صعود مقتدرانه ۷۴ کرمانشاه به دور نهایی لیگ دسته اول باشگاه های کشور
27 آذر 1400 - 9:18
شناسه : 274813
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-در ادامه رقابتهای هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور در شهر خرم آباد تیم ۷۴ کرمانشاه توانست با پیروزی های مقتدرانه مقابل تیم های قدرتمند گروه B به جمع هشت تیم نهایی کشور صعود کند./پروین احمدیان مدیرعامل باشگاه هندبال ۷۴ کرمانشاه ضمن قدردانی از بازیکنان، کادرفنی و تمامی کسانی که برای این مسابقات به جوانان هندبال کرمانشاه کمک کردند تا بتوانند با درخشش خود مایه مباهات هندبال کرمانشاه شوند اعلام کرد ما از چندین ماه قبل تمرینات فشرده خود را زیر نظر مسعود مرادیان،میلاد صفری و جواد زنگنه مربیان آینده دار کرمانشاهی آغاز کردیم و با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه راهی مسابقه شدیم که خداروشکر با همت بچه ها توانستیم دست پر از این بازی ها برگردیم و خود را برای حضوری پر قدرت در دور نهایی مسابقات آماده کنیم./ وی افزود هدف همگی ما سربلندی هندبال استان کرمانشاه است که انشاالله با حمایت همه جانبه پیشکسوتان و مسئولین از بازیکنان باشگاه هندبال ۷۴ که همگی فرزندان کرمانشاه هستند بتوانیم به هدف نهایی خود که صعود به لیگ برتر هندبال است دست یابیم .

پ
پ

 

زاگرس اسلام آباد؛ باتجربه ی مقتدر

در رقابت های گروه الف که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم زاگرس اسلام آباد غرب در گام نخست برابر تیم پرواز اصفهان به تساوی دست یافت، اما در ادامه توانست با عملکردی درخشان با پیروزی از سد تیم های هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت عبور کند تا به عنوان تیم صدرنشین به جمع هشت تیم برتر مرحله بعد رقابت ها صعود کند.

علیرضا بکماز سرمربی این تیم پس از پایان این رقابت ها در تشریح عملکرد تیمش در این مرحله اظهار کرد: همانطور که حدس می زدیم بازی های گروه ما بسیار سخت و از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: تیم های حاضر در گروه ما تجربه لیگ برتر داشتند و این تجربه باعث شده بود تا کار برای صعود ما کمی با چالش همراه باشد، اما در نهایت توانستیم با یک تساوی و سه برد پی در پی به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: البته تیم ما در این مرحله اشکالات و نواقصی داشت که در استراحت بین دو مرحله با بازبینی و آنالیز بازی ها آنها را رفع خواهیم کرد.

وی بااشاره به بکارگیری یک استراتژی خاص برای بازی های تیمش، عنوان کرد: این استراتژی را دنبال خواهیم کرد تا بهترین نمایش را در بالاترین سطح از خود نشان دهیم.

بکماز یادآور شد: بازیکنان فوق العاده ای در تیم داریم که با انگیزه، مستعد و با انرژی هستند و از سویی تلفیق تجربه و جوانی آنها این امتیاز را به تیم ما داده تا روند رو به رشدی داشته باشد و بتوانیم در دور بعد بیشتر خودمان را نشان دهیم.

این مربی هندبال با بیان اینکه برد روز پایانی رقابت ها برابر تیم قدرتمند فراز بام خاییز دهدشت روحیه بازیکنانش را بالا برده، گفت: بازی سختی برابر این تیم داشتیم، تیمی که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. نیمه اول برابر این تیم عقب بودیم و در نیمه دوم با قراری که با بازیکنان گذاشتیم با روحیه بالایی به میدان رفتیم و پیروز شدیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با قهرمانی در این لیگ بتوانیم ویترین پرافتخار تیم زاگرس را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه این افتخار را به مردم خونگرم اسلام آبادغرب و هواداران پرشور تیمش تقدیم می کند، عنوان کرد: مدیریت باشگاه و عوامل اجرایی تیم نیز تاکنون تلاش زیادی داشته اند تا در شرایط رفاهی خوبی در رقابت ها حاضر شویم که جای قدردانی دارد.

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال

تیم ۷۴، جوان و شگفتی ساز

و اما تیم جوان و تازه نفس باشگاه ۷۴ کرمانشاه نیز که برای اولین بار است در این رقابت ها حضور پیدا کرده، به عنوان یک تیم شگفتی ساز در گروه “ب” توانست با غلبه بر تیم های درنای مراغه، هیات خرم آباد و ثامن الحجج و تنها یک باخت برابر تیم سنگ آهن بافق یزد صدرنشین گروه خود شود و به دور بعدی رقابت ها صعود کند تا کرمانشاه دو نماینده در جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی رقابت ها داشته باشد.

مسعود مرادیان سرمربی این تیم نیز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این رقابت ها  گفت: هرچند بازیکنان ما در روز آخر مسابقات از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، اما با غیرت مثال زدنی توانستند به عنوان تیم صدر نشین به دور بعدی رقابت ها صعود کنند.

وی با بالا دانستن سطح این رقابت ها، عنوان کرد: همه تیم ها با انگیزه آمده بودند و رقابت برای صعود به مرحله بعدی بسیار سخت بود.

سرمربی تیم باشگاه ۷۴ کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های پیش روی این باشگاه برای دور بعدی رقابت ها پرداخت و گفت: این رقابت ها را با بازیکنان جوان و بومی شروع کردیم و با همین بازیکنان هم به پایان رساندیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه در برخی از پست ها بازیکن کم داریم، امیدواریم مسئولین حمایت کنند تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

مرادیان خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا زمان دور بعدی رقابت ها که هنوز زمان آن را مشخص نکرده اند، از نظر بدنی و بازیکن تیم را تقویت کنیم، چراکه در دور بعدی با رقبای قدرتمندتری روبرو خواهیم بود.

وی در پایان از میزبانی خوب هیات هندبال خرم آباد و عوامل اجرایی فدراسیون در برگزاری این رقابت ها قدردانی کرد./ایسنا

دیدگاه

دیدگاهها بسته است.