سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

افرادی که ۳ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند نسبت به سویه جدید امیکرون ایمنی بیشتری دارند
29 آذر 1400 - 8:53
شناسه : 274914
1
معاون بهداشتی استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر شکیبا معاون بهداشتی گفت:افرادی که هنوز در واکسن زدن تردید دارند توصیه می شود هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند زیرا افراد واکسینه نشده بیشتر در معرض ابتلای به امیکرون هستند./با توجه به‌ ورود سویه جدید امیکرون به کشور از مردم عزیز کرمانشاه درخواست می کنم که در شب یلدا از دورهمی ها دوری کنند تا شاهد همه گیری کرونا در استان نباشیم./برای رسیدن به ایمنی ناشی از واکسن، بعد از تزریق دوز دوم به بیش از یک ماه زمان نیاز است. پس برای تزریق واکسن در موعد مقرر عجله کنید./وی ادامه داد :تزریق دوز سوم باید سرعت بیشتری در استان بگیرد تا میزان ابتلا،‌ نیاز به بستری در ICU و مرگ و میر به شدت کاهش یابد.با توجه به شناسایی سویه امیکرون کرونا در ایران، با تزریق دوز سوم واکسن و رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی می‌توانیم از این موج گذر کنیم./دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی معاونت بهداشتی:افرادی که واکسن کرونا نزده اند در اولین فرصت باید تعیین تکلیف شوند.

پ
پ

دکتر شکیبا معاون بهداشتی:به افرادی که هنوز در واکسن زدن تردید دارند توصیه می شود هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند زیرا افراد واکسینه نشده بیشتر در معرض ابتلای به امیکرون هستند.

با توجه به‌ ورود سویه جدید امیکرون به کشور از مردم عزیز کرمانشاه درخواست می کنم که در شب یلدا از دورهمی ها دوری کنند تا شاهد همه گیری کرونا در استان نباشیم.

برای رسیدن به ایمنی ناشی از واکسن، بعد از تزریق دوز دوم به بیش از یک ماه زمان نیاز است. پس برای تزریق واکسن در موعد مقرر عجله کنید.

خدمتگزاری به مردم ایران بخصوص استان کرمانشاه افتخار ماست و بحث واکسیناسیون نیز مشارکت ۱۰۰درصدی مردم را می طلبد.

تزریق دوز سوم باید سرعت بیشتری در استان بگیرد تا میزان ابتلا،‌ نیاز به بستری در ICU و مرگ و میر به شدت کاهش یابد.

با توجه به شناسایی سویه امیکرون کرونا در ایران، با تزریق دوز سوم واکسن و رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی می‌توانیم از این موج گذر کنیم.

امیکرون سرایت پذیری بسیار بالایی دارد و موج ناگهانی ایجاد می کند که باید واکسیناسیون علیه کرونا را جدی بگیریم.

مراکز منتخب ۱۶ ساعته باید آمادگی کامل را داشته باشند.

تمامی مدارس کرمانشاه زیر ذره بین کارشناسان بهداشتی هستند و باید بازدید از مدارس بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

تمام دغدغه و تلاش همکاران بهداشتی صیانت از سلامت مردم و تشویق جامعه به واکسیناسیون است.

واکسیناسیون نقش بسیار اثر گذار و چشمگیری در کاهش میزان بستری ها و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا را دارد.

واکسیناسیون تنها راه موثر پیشگیری از بیماری کرونا می باشد و اگر بخواهیم بیماری را به نحو مطلوبی کنترل کنیم باید این مهم را در سطح استان جدی بگیریم.

فراخوان فعال و اکتیو جهت تزریق هر سه دوز واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال انجام شود و از همه مردم فهیم استان کرمانشاه می خواهم برای حفظ جان خود و عزیزانشان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی معاونت بهداشتی:

افرادی که واکسن کرونا نزده اند در اولین فرصت باید تعیین تکلیف شوند.برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا نیاز به تبلیغات محیطی گسترده ای در استان است که باید در اولین فرصت انجام شود تا مردم به اهمیت تزریق دوز سوم پی ببرند.

هیچ مرکز تجمیعی در استان نباید تعطیل شود.

دیدگاه

دیدگاهها بسته است.