شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

اختصاص عمده بلیت‌های قطار کرمانشاه به مقصد “مشهد”/ پیگیر اضافه کردن “قطار دوم” هستیم
29 آذر 1400 - 12:38
شناسه : 274937
0
مدیرکل راه آهن منطقه اراک: طلوع‌‌کرمانشاه :

حمید گوگوچانی در خصوص حذف بلیت قطار کرمانشاه به تهران گفت: چنین چیزی صحت ندارد، بلکه از ظرفیت این مسیر کاسته شده و عمده بلیت ها به مسیر کرمانشاه به مشهد اختصاص داده شده است./وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته عمده مسافران کرمانشاهی که از قطار استفاده می کنند طالب سفر به مشهد هستند و با توجه به افزایش تعداد این مسافران از ظرفیت بلیت های کرمانشاه به تهران کم کرده و به مسیر کرمانشاه به مشهد اختصاص داده ایم./وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته حدود ۸۰ درصد مسافران قطار استان کرمانشاه، خواهان سفر از کرمانشاه به سمت مشهد هستند./گوگوچانی گفت: بلیت کرمانشاه به تهران بصورت یک روز درمیان موجود است، اما با توجه به ظرفیت کم به سرعت پُر می شود./مدیرکل راه آهن منطقه اراک با بیان اینکه تنها یک قطار آن هم بصورت یک روز در میان در خط کرمانشاه- تهران – مشهد فعالیت می کند، گفت: در حال حاضر راه اندازی قطار دوم در این مسیر را در دستورکار داریم./وی افزود: این کار باید بر اساس پیش بینی تعداد مسافران و تمایل شرکت های مسافربری صورت گیرد، اما به هر حال راه اندازی قطار دوم در این مسیر در اولویت و دستورکار ما قرار دارد.

پ
پ

مدیرکل راه آهن منطقه اراک با رد خبر حذف بلیت قطار در مسیر کرمانشاه به تهران گفت: تنها به دلیل استقبال بیشتر مسافران، عمده بلیت های قطار کرمانشاه به مسیر کرمانشاه به مشهد اختصاص داده شده است.

حمید گوگوچانی در خصوص حذف بلیت قطار کرمانشاه به تهران گفت: چنین چیزی صحت ندارد، بلکه از ظرفیت این مسیر کاسته شده و عمده بلیت ها به مسیر کرمانشاه به مشهد اختصاص داده شده است.

وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته عمده مسافران کرمانشاهی که از قطار استفاده می کنند طالب سفر به مشهد هستند و با توجه به افزایش تعداد این مسافران از ظرفیت بلیت های کرمانشاه به تهران کم کرده و به مسیر کرمانشاه به مشهد اختصاص داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته حدود ۸۰ درصد مسافران قطار استان کرمانشاه، خواهان سفر از کرمانشاه به سمت مشهد هستند.

گوگوچانی گفت: بلیت کرمانشاه به تهران بصورت یک روز درمیان موجود است، اما با توجه به ظرفیت کم به سرعت پُر می شود.

مدیرکل راه آهن منطقه اراک با بیان اینکه تنها یک قطار آن هم بصورت یک روز در میان در خط کرمانشاه- تهران – مشهد فعالیت می کند، گفت: در حال حاضر راه اندازی قطار دوم در این مسیر را در دستورکار داریم.

وی افزود: این کار باید بر اساس پیش بینی تعداد مسافران و تمایل شرکت های مسافربری صورت گیرد، اما به هر حال راه اندازی قطار دوم در این مسیر در اولویت و دستورکار ما قرار دارد.

گوگوچانی در ادامه با اشاره به افزایش استقبال از قطار گفت: بلیت قطار به نسبت هواپیما بسیار ارزانتر است و برای همین استقبال از آن در حال افزایش است و امیدواریم افزایش استقبال بتواند به راه اندازی قطار دوم در این مسیر منجر شود.

اداره کل راه آهن منطقه اراک، راه آهن سه استان اراک، کرمانشاه و همدان  و نیز بخش هایی از استان های قم و لرستان را در زیرمجموعه خود دارد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.