جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ورود ۱۳ هزار خودروی جدید به کرمانشاه/ فقط ۴۳۰ خودرو “اسقاط” شدند!
01 دی 1400 - 10:48
شناسه : 275005
1
رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدرضا خشنودی با اشاره به افزایش سالانه خودروهای جدید در سطح استان گفت: تا پایان سال گذشته طبق آخرین آمار بیش از ۵۳۷ هزار و ۵۰۰ پلاک فعال در استان داشته ایم که این آمار اکنون به بیش از ۵۵۰ هزار و ۸۰۰ پلاک فعال رسیده است./وی افزود: مقایسه این دو آمار نشان می دهد که امسال بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ خودروی جدید به چرخه ترافیک استان اضافه شده است./خشنودی گفت: از این تعداد ۹۳۵۰ خودروی نوشماره هستند و مابقی مربوط به خودروهایی است که از استان های دیگر وارد کرمانشاه شده و پلاک کرمانشاه گرفته اند./وی افزود: امسال نیز تنها ۴۳۱ خودرو از چرخه ترافیک استان خارج شده و اسقاط شده اند./خشنودی گفت: این آمار نگران کننده نشان می دهد که اگر با همین روند ادامه دهیم در سالهای آتی در خیابان ها و شاید کوچه ها هم با ترافیک مواجه شویم.

پ
پ

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ورود بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ خودروی جدید به چرخه ترافیک استان در سال جاری خبر داد.

محمدرضا خشنودی با اشاره به افزایش سالانه خودروهای جدید در سطح استان گفت: تا پایان سال گذشته طبق آخرین آمار بیش از ۵۳۷ هزار و ۵۰۰ پلاک فعال در استان داشته ایم که این آمار اکنون به بیش از ۵۵۰ هزار و ۸۰۰ پلاک فعال رسیده است.

وی افزود: مقایسه این دو آمار نشان می دهد که امسال بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ خودروی جدید به چرخه ترافیک استان اضافه شده است.

خشنودی گفت: از این تعداد ۹۳۵۰ خودروی نوشماره هستند و مابقی مربوط به خودروهایی است که از استان های دیگر وارد کرمانشاه شده و پلاک کرمانشاه گرفته اند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: ورود این حجم خودرو به استان طی این چند ماه در حالیست که طی دو سال گذشته تقریبا آمار خودروهای  اسقاطی در استان صفر بوده است.

وی افزود: امسال نیز تنها ۴۳۱ خودرو از چرخه ترافیک استان خارج شده و اسقاط شده اند.

خشنودی گفت: این آمار نگران کننده نشان می دهد که اگر با همین روند ادامه دهیم در سالهای آتی در خیابان ها و شاید کوچه ها هم با ترافیک مواجه شویم.

وی افزود: حجم خیابان ها و کوچه ها سالانه تغییر نمی کند و ثابت است و اگر خودروها مدام اضافه شوند قطعا کشش لازم را برای حجم بالای خودروها نخواهند داشت.

خشنودی گفت: معضل ترافیک در سالهای اخیر در سطح شهرهای استان تشدید شده و نیاز است اقدامات اساسی در این زمینه صورت گیرد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: اولین گام در این زمینه بحث فرهنگ سازی است، اینکه هر خانواده تنها به یک خودرو نیاز دارد و افراد باید فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را یاد بگیرند.

وی افزود: در گام بعدی باید ناوگان حمل و نقل عمومی تقویت شود تا بتواند جایگزین خوبی برای خودروهای شخصی باشد.

خشنودی ضرورت اجراهای طرح‌های اسقاط خودرو را هم راهکار موثر دیگر در این زمینه دانست و افزود: اسقاط خودرو در شرایط فعلی ضروری است، چرا که وجود بسیار خودروهای فرسوده ضمن افزایش ترافیک، موجب آلودگی هوا هم می شود.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر با توجه به حجم زیاد خودرو اجرای طرح های ترافیک مانند طرح “زوج و فرد” هم مانند گذشته کارساز نیست و باوجود این طرح در ساعات بعدازظهر باز هم شاهد ترافیک در محدوده خیابان های مرکزی شهر کرمانشاه هستیم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.