شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

هیچ بخشی از کرمانشاه جدا نمی‌شود/ موضوع از طریق مقامات کشوری در دست پیگیری است
04 دی 1400 - 9:34
شناسه : 275051
1
عضو مجمع نمایندگان استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

شهریار حیدری در خصوص جداسازی بخشی از سومار از کرمانشاه و الحاق آن به استان ایلام گفت: این موضوع مربوط به چهار سال پیش است. در آن زمان در راستای ایجاد بخش “چوار” و ارتقا به شهرستان در استان ایلام متاسفانه یک برش جغرافیایی می زنند که بخشی از سومار را هم در بر می گیرد./وی افزود: این موضوع دو سال پیش رسما اعلام شده که در آن زمان پیگیری های برای لغو آن صورت می گیرد./حیدری گفت: این موضوع به هیچ عنوان محل تنش نیست که عده ای با حرکات پوپولیستی بخواهند از آن سوءاستفاده کنند. متاسفانه برخی با حرکات پوپولیستی سعی در این دارند که بگویند کوتاهی شده که اینطور نیست و اگر کوتاهی هم شده باشد مربوط به چهار سال پیش است که با پیگیری های صورت گرفته رفع می شود./حیدری گفت: در حال حاضر از دو محل تقسیمات کشوری و سیستم قضایی پیگیر موضوع هستیم و مردم بدانند که هیچ بخشی از کرمانشاه قابل انتزاع و الحاق به هیچ استان دیگری نیست.

پ
پ

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه الحاق بخشی از سومار به استان ایلام منتفی است، گفت: هیچ بخشی از کرمانشاه نه انتزاع شده و نه قابل انتزاع است.

شهریار حیدری در خصوص جداسازی بخشی از سومار از کرمانشاه و الحاق آن به استان ایلام گفت: این موضوع مربوط به چهار سال پیش است. در آن زمان در راستای ایجاد بخش “چوار” و ارتقا به شهرستان در استان ایلام متاسفانه یک برش جغرافیایی می زنند که بخشی از سومار را هم در بر می گیرد.

وی افزود: این موضوع دو سال پیش رسما اعلام شده که در آن زمان پیگیری های برای لغو آن صورت می گیرد.

حیدری گفت: این موضوع به هیچ عنوان محل تنش نیست که عده ای با حرکات پوپولیستی بخواهند از آن سوءاستفاده کنند. متاسفانه برخی با حرکات پوپولیستی سعی در این دارند که بگویند کوتاهی شده که اینطور نیست و اگر کوتاهی هم شده باشد مربوط به چهار سال پیش است که با پیگیری های صورت گرفته رفع می شود.

حیدری گفت: در حال حاضر از دو محل تقسیمات کشوری و سیستم قضایی پیگیر موضوع هستیم و مردم بدانند که هیچ بخشی از کرمانشاه قابل انتزاع و الحاق به هیچ استان دیگری نیست.

وی یادآور شد: استان ایلام تا ۵۵ سال پیش جزیی از استان کرمانشاه بوده و به لحاظ پیشینه تاریخی این استان زمانی جزو کرمانشاه بوده و از این نظر هیچ مشکلی با هم نداریم.

وی افزود: این بخش از سومار هم محل حضور عشایر کرمانشاه و ایلام است و همه سالیان سال است که با هم هستند و مشکلی نیست.

حیدری تاکید کرد: این بخش کوچک از سومار قطعا به کرمانشاه برگردانده می شود، ضمن اینکه الان هم جزو کرمانشاه است و تنها پروسه آن باید اصلاح شود که در دست پیگیری است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جای نگرانی نیست و مردم بدانند که هیچ بخشی از کرمانشاه نه انتزاع می شود و نه قابل انتزاع است./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.