پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

آغاز به‌کار سامانه “توزیع اینترنتی کالا” در کرمانشاه در انتظار تصمیم ستاد تنظیم بازار
04 دی 1400 - 12:58
شناسه : 275085
1
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

ایرج صفایی  با اشاره به آمادگی مجموعه تعاون روستایی استان برای  فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه، اظهار کرد: هم اکنون سامانه آماده فعالیت است و در صورت تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار استان در جلسه عصر امروز(چهارم دی) این آمادگی را داریم تا کار توزیع اینترنتی کالا را از فردا شروع کنیم./صفایی با بیان اینکه سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه راه اندازی شده، گفت: سامانه “بازرگام” در کرمانشاه هم همچون استان‌های دیگر برای توزیع اینترنتی کالا فعال شده است./مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه سامانه بازرگام در کرمانشاه نمایندگی نداشت، توضیح داد: با تلاش های صورت گرفته  این سامانه در استان کرمانشاه شرکت پارسی پست را برای اجرای سامانه توزیع اینترنتی کالا معرفی کرده است./وی با بیان اینکه هم اکنون برای بارگزاری درخواست ها منتظر تصویب آغاز اجرای طرح در ستاد تنظیم بازار استان هستیم، گفت: در هفته گذشته این سامانه به مدت دو روز به صورت آزمایشی فعال شد که خدماتی را هم به متقاضیان ارائه کرد./صفایی با بیان اینکه به محض فعال شدن سامانه، نحوه ثبت نام به خانواده ها اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: پس از فعال شدن سامانه، فرد با ورود به سامانه لیست کالاهای عرضه شده را با قیمت آن مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش کالاهای مورد نیاز خود می کند.  ر ادامه از فرد آدرس یا لوکیشن درخواست می‌شود و نهایتا ظرف ۲۴ ساعت کالای ثبت سفارش شده با قیمت مصوب به دست افراد می‌رسد.

پ
پ

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: برای آغاز به کار سامانه “توزیع اینترنتی کالا” در کرمانشاه منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار استان هستیم.

ایرج صفایی  با اشاره به آمادگی مجموعه تعاون روستایی استان برای  فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه، اظهار کرد: هم اکنون سامانه آماده فعالیت است و در صورت تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار استان در جلسه عصر امروز(چهارم دی) این آمادگی را داریم تا کار توزیع اینترنتی کالا را از فردا شروع کنیم.

صفایی با بیان اینکه سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه راه اندازی شده، گفت: سامانه “بازرگام” در کرمانشاه هم همچون استان‌های دیگر برای توزیع اینترنتی کالا فعال شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه سامانه بازرگام در کرمانشاه نمایندگی نداشت، توضیح داد: با تلاش های صورت گرفته  این سامانه در استان کرمانشاه شرکت پارسی پست را برای اجرای سامانه توزیع اینترنتی کالا معرفی کرده است.

 وی با بیان اینکه هم اکنون برای بارگزاری درخواست ها منتظر تصویب آغاز اجرای طرح در ستاد تنظیم بازار استان هستیم، گفت: در هفته گذشته این سامانه به مدت دو روز به صورت آزمایشی فعال شد که خدماتی را هم به متقاضیان ارائه کرد.

 صفایی با بیان اینکه به محض فعال شدن سامانه، نحوه ثبت نام به خانواده ها اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: پس از فعال شدن سامانه، فرد با ورود به سامانه لیست کالاهای عرضه شده را با قیمت آن مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش کالاهای مورد نیاز خود می کند.  ر ادامه از فرد آدرس یا لوکیشن درخواست می‌شود و نهایتا ظرف ۲۴ ساعت کالای ثبت سفارش شده با قیمت مصوب به دست افراد می‌رسد.

وی ادامه داد: با فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا در شهر کرمانشاه، تعمیم آن در گستره استان در سریعترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه اشاره ای هم به هوشمند بودن سامانه توزیع اینترنتی کالا داشت و توضیح داد: این سامانه هوشمند بوده و درخواست های نامتعارف و تکراری را خودبخود حذف می کند و در حد مصرف خانوار و با توجه به سرانه مصرف اقدام به توزیع کالا درب منازل می کند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا دیگر قیمت اضافی از کسی دریافت نمی‌شود، گفت: کالاهای توزیعی این طرح با نرخ مصوب و بدون هیچ هزینه اضافی بابت حمل به دست شهروندان خواهد رسید.

 صفایی اشاره‌ای هم به موجودی کالاهای استان برای اجرای طرح سامانه توزیع اینترنتی کالا داشت و گفت: برای توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهر کرمانشاه مثل مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و روغن با قیمت مصوب آمادگی داریم و هیچ کمبودی در این خصوص نداریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.