پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

به کسب سکوی جهانی فکر می‌کنیم
15 دی 1400 - 9:27
شناسه : 275376
2
مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه،پایگاه خبری طلوع-مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به کسب قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیایی پاورلیفتینگ به میزبانی ترکیه اشاره کرد و گفت: در اندیشه کسب سکوی جهانی هستیم./جواد جوادی‌فر،مربی کرمانشاهی بااشاره به برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ آسیا ۲۰۲۱ در کشور ترکیه، اظهار کرد: تیم ملی ایران با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در این رقابت ها حضور داشت که ۸۰۰ ورزشکار از ۲۳ کشور آسیایی در آن شرکت کرده بودند./ این رقابت ها قرار بود ابتدا در هنگ کنگ برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی این کشور میزبانی آن را نپذیرفت و ترکیه میزبان شد، درحالیکه ترکیه خودش به دلیل اینکه کشوری اوراسیایی است امکان حضور نماینده ای در مسابقات نداشت./وی با بیان اینکه ایران یکی از قطب های قدرتمند پاورلیفتینگ در آسیا محسوب می شود، عنوان کرد: طی سالهای گذشته تیم ایران همواره روی یکی از سه سکوی نخست این قاره ایستاده است. /پاورلیفتینگ ایران تاکنون در رقابت های جهانی تنها به تک مدال بسنده کرده که مدال من در رقابت های جهانی ۲۰۱۷ سوئد، مهدی مافی غلامی و مصطفی رنجبر در جهانی ۲۰۱۸ کانادا بوده است./جوادی فر در ادامه به حضور هفت ورزشکار از کرمانشاه در رقابت های آسیایی ترکیه هم اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها امیرحسین جوادی‌فر، پدرام کرم سیما، کیان رحمتی، مصیب اصلاحاتی، نعیم فتاحی، مهدی جوادی‌فر و سجاد امیری به عنوان هفت ورزشکار اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی بودند که دستاورد آنها کسب شش مدال رنگارنگ بود./این مربی کرمانشاهی پاورلیفتینک عنوان کرد: تاکنون در تاریخ پاورلیفتینگ کرمانشاه سابقه نداشته که هفت ورزشکار و یک مربی اعزامی به رقابت های آسیایی داشته باشیم و این نتیجه نیز بهترین نتیجه ای است که تابحال در رقابت های آسیایی کسب کرده ایم.

پ
پ

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به کسب قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیایی پاورلیفتینگ به میزبانی ترکیه اشاره کرد و گفت: در اندیشه کسب سکوی جهانی هستیم.

جواد جوادی‌فر، بااشاره به برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ آسیا ۲۰۲۱ در کشور ترکیه، اظهار کرد: تیم ملی ایران با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در این رقابت ها حضور داشت که ۸۰۰ ورزشکار از ۲۳ کشور آسیایی در آن شرکت کرده بودند.  

وی ادامه داد: این رقابت ها قرار بود ابتدا در هنگ کنگ برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی این کشور میزبانی آن را نپذیرفت و ترکیه میزبان شد، درحالیکه ترکیه خودش به دلیل اینکه کشوری اوراسیایی است امکان حضور نماینده ای در مسابقات نداشت.

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان بااشاره به حضور چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این مسابقات، عنوان کرد: درپایان این رقابت ها تیم اعزامی ایران که هفت ورزشکار کرمانشاهی نیز در آن حضور داشتند، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 

وی با بیان اینکه ایران یکی از قطب های قدرتمند پاورلیفتینگ در آسیا محسوب می شود، عنوان کرد: طی سالهای گذشته تیم ایران همواره روی یکی از سه سکوی نخست این قاره ایستاده است. 

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه به رشدی که در شرایط فعلی در پاورلیفتینگ ایران وجود دارد، امیدواریم در آینده روی یکی از سکوهای جهانی هم قرار بگیریم. 

وی یادآورشد: پاورلیفتینگ ایران تاکنون در رقابت های جهانی تنها به تک مدال بسنده کرده که مدال من در رقابت های جهانی ۲۰۱۷ سوئد، مهدی مافی غلامی و مصطفی رنجبر در جهانی ۲۰۱۸ کانادا بوده است. 

جوادی فر در ادامه به حضور هفت ورزشکار از کرمانشاه در رقابت های آسیایی ترکیه هم اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها امیرحسین جوادی‌فر، پدرام کرم سیما، کیان رحمتی، مصیب اصلاحاتی، نعیم فتاحی، مهدی جوادی‌فر و سجاد امیری به عنوان هفت ورزشکار اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی بودند که دستاورد آنها کسب شش مدال رنگارنگ بود. 

این مربی کرمانشاهی پاورلیفتینک عنوان کرد: تاکنون در تاریخ پاورلیفتینگ کرمانشاه سابقه نداشته که هفت ورزشکار و یک مربی اعزامی به رقابت های آسیایی داشته باشیم و این نتیجه نیز بهترین نتیجه ای است که تابحال در رقابت های آسیایی کسب کرده ایم.

وی در پایان خواستار حمایت از این رشته ورزشی در کرمانشاه شد و گفت: علیرغم پتانسیل های بسیار بالایی که در پاورلیفتینگ داریم، اما در حال حاضر تنها هیات بدنسازی و پرورش اندام استان حامی آن است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.