پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

۴ مدال ره آورد کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی کشور
25 دی 1400 - 13:07
شناسه : 275617
2
روابط عمومی هیآت کشتی استان؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

در وزن ۵۷ کیلوگرم «سیدعلی عظیمی» کشتی گیر کرمانشاهی با شکست حریف خود از آذربایجان غربی در دور دوم به مصاف محمدرضا نوری از لرستان رفت و با شکست نماینده لرستان پنجه در پنجه پوریا ترکمان از مرکزی انداخت و با پیروزی در این دیدار به یک قدمی فینالیست شدن رسیده بود که نتوانست رضا مومنی را از پیش رو بردارد و در شانس مجدد هم برای رفتن به دیدار رده بندی کشتی را به شهداد خسروی از البرز واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت/در وزن ۶۵ کیلوگرم «علیرضا نمک شناس» دیگر کشتی گیر کرمانشاه نتیجه را به حریف گلستانی خود واگذار کرد و با توجه به شکست کشتی گیر گلستان در دور بعد نمک شناس از جدول مسابقات حذف شد./در وزن ۷۴ کیلوگرم «حامد رشیدی» از کرمانشاه با پیش رو برداشتن حریف خود از تهران در دور دوم کشتی حساسی را با عرفان الهی از مازندران داشت که با شکست حریف مازندرانی خود به مصاف محمدباقر قمی دیگر کشتی گیر مازندرانی رفت، اما نتوانست از سد این کشتی گیر بگذرد، با فینالیست شدن قمی این بار رشیدی برای کسب مقام سوم شانس خود را در جدول شانس مجددامتحان کرد. در جدول بازنده‌ها با از پیش رو برداشتن حریف خود از استان قم به دیدار رده بندی راه یافت و با شکست کشتی گیر عنوان دار توابع تهران توانست بر سکوی سوم وزن ۷۴ بایستد و مجوز جام جهان پهلوان تختی را کسب کند./در وزن ۸۶ کیلوگرم «محمدرضا قیاسی» نیز در یک کشتی نزدیک مقابل حریف همدانی خود مغلوب شد و با توجه به فینال نرسیدن حریف همدانی قیاسی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کرمانشاه از گردونه رقابت‌ها حذف شد./در وزن ۹۶ کیلوگرم «جواد نظری» در دور اول ارشیا توکلی از گلستان را شکست داد. در دور دوم ایمان کربلایی را از کرمان با شکست بدرقه کرد. در دور سوم نظری نتوانست از سد میثم عبدی از تهران عبور کند و با فینالیست نشدن عبدی جواد نظری هم از گردونه مسابقات خارج شد./در وزن ۶۱ کیلوگرم «متین زارعی» با محمدرضا نوری (لرستان) کشتی گرفت و توانست حریف لرستانی را از پیش رو بردارد./زارعی در دور دوم به حریف سیستانی خود باخت و با توجه به اینکه کشتی گیر سیستان به فینال نرسید زارعی نیز از گردونه مسابقات حذف شد./در وزن۷۰ کیلوگرم «خیراله قهرمانی» در دور اول میلاد صادقی (کهگیلویه) را شکست داد، در دور دوم پارسا بهرام از اصفهان را مغلوب کرد، در دور سوم محمد زمانی را با شکست بدرقه کرد. قهرمانی در دور چهارم نتوانست از سد محکم مهدی یگانه جعفری از مازندان بگذرد و با توجه به فینالیست شدن یگانه جعفری، خیراله قهرمانی در جدول شانس مجدد نتوانست از سد حریف خود بگذرد و به عنوانی دست نیافت.

پ
پ

کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور موفق به کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم «سیدعلی عظیمی» کشتی گیر کرمانشاهی با شکست حریف خود از آذربایجان غربی در دور دوم به مصاف محمدرضا نوری از لرستان رفت و با شکست نماینده لرستان پنجه در پنجه پوریا ترکمان از مرکزی انداخت و با پیروزی در این دیدار به یک قدمی فینالیست شدن رسیده بود که نتوانست رضا مومنی را از پیش رو بردارد و در شانس مجدد هم برای رفتن به دیدار رده بندی کشتی را به شهداد خسروی از البرز واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم «علیرضا نمک شناس» دیگر کشتی گیر کرمانشاه نتیجه را به حریف گلستانی خود واگذار کرد و با توجه به شکست کشتی گیر گلستان در دور بعد نمک شناس از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم «حامد رشیدی» از کرمانشاه با پیش رو برداشتن حریف خود از تهران در دور دوم کشتی حساسی را با عرفان الهی از مازندران داشت که با شکست حریف مازندرانی خود به مصاف محمدباقر قمی دیگر کشتی گیر مازندرانی رفت، اما نتوانست از سد این کشتی گیر بگذرد، با فینالیست شدن قمی این بار رشیدی برای کسب مقام سوم شانس خود را در جدول شانس مجددامتحان کرد. در جدول بازنده‌ها با از پیش رو برداشتن حریف خود از استان قم به دیدار رده بندی راه یافت و با شکست کشتی گیر عنوان دار توابع تهران توانست بر سکوی سوم وزن ۷۴ بایستد و مجوز جام جهان پهلوان تختی را کسب کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم «محمدرضا قیاسی» نیز در یک کشتی نزدیک مقابل حریف همدانی خود مغلوب شد و با توجه به فینال نرسیدن حریف همدانی قیاسی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کرمانشاه از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم «جواد نظری» در دور اول ارشیا توکلی از گلستان را شکست داد. در دور دوم ایمان کربلایی را از کرمان با شکست بدرقه کرد. در دور سوم نظری نتوانست از سد میثم عبدی از تهران عبور کند و با فینالیست نشدن عبدی جواد نظری هم از گردونه مسابقات خارج شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم «متین زارعی» با محمدرضا نوری (لرستان) کشتی گرفت و توانست حریف لرستانی را از پیش رو بردارد. زارعی در دور دوم به حریف سیستانی خود باخت و با توجه به اینکه کشتی گیر سیستان به فینال نرسید زارعی نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن۷۰ کیلوگرم «خیراله قهرمانی» در دور اول میلاد صادقی (کهگیلویه) را شکست داد، در دور دوم پارسا بهرام از اصفهان را مغلوب کرد، در دور سوم محمد زمانی را با شکست بدرقه کرد. قهرمانی در دور چهارم نتوانست از سد محکم مهدی یگانه جعفری از مازندان بگذرد و با توجه به فینالیست شدن یگانه جعفری، خیراله قهرمانی در جدول شانس مجدد نتوانست از سد حریف خود بگذرد و به عنوانی دست نیافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم کرمانشاه دو کشتی گیر داشت

«بهمن تیموری» کشتی گیر کرمانشاهی در دور اول امید کلاسنگی (گلستان) را مغلوب کرد، در دور دوم هاشم نوذری از کهگیلویه را شکست داد، در دور سوم حریف کردستانی از پیش رو برداشت و در دور چهارم با شکست حمیدرضا زرین از تهران راهی فینال شود. تیموری برای کسب مدال خوشرنگ طلا به مصاف علی سوادکوهی از مازندران رفت و در یک رقابت نزدیک کشتی را به سوادکوهی واگذار کرد و به کشب مدال نقره بسنده کرد.

«سبحان یاری» دیگر نماینده کرمانشاه در وزن ۷۹ کیلوگرم در دور اول به حریف خود مجید باقری (خراسان رضوی) باخت و با توجه به فینالیست نشدن کشتی گیر خراسان یاری از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن۹۲ کیلوگرم «ارشک محبی» در دور اول علیرضا پوراس (آذربایجان شرقی) را شکست داد. در دور دوم به مصاف کشتی گیر همدان رفت که نتوانست برنده از تشک خارج شود و با توجه به فینال نرسیدن کشتی گیر همدان ارشک محبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کرمانشاه دو کشتی گیر داشت

«محمد مرادی» در دور اول یاسر نوروزی (سمنان) را مغلوب کرد. در دور دوم کشتی گیر قزوین را شکست داد. در دور سوم کشتی گیر آذربایجان شرقی را از پیش رو برداشت و در پای فینال به همشهری خود یدلله محبی باخت و در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف کشتی گیر استان میزبان رفت و توانست با پیروزی بر حریف گرگانی به عنوان سومی دست پیدا کند.

«یدلله محبی» دیگر کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی نیز در دور اول ابوالفضل حاج (فارس) را با شکست بدرقه کرد. در دور دوم کشتی گیر میزبان (گلستان) را از پیش رو برداشت. در دور سوم کشتی گیر مرکزی را مغلوب کرد و در ماقبل فینال توانست از سد همشهری خود محمد مرادی عبور کند. محبی برای کسب مدال طلا به مصاف مهدی هاشمی از مازندران رفت و در یک کشتی درخشان حریف عنوان دار خود را با ضربه فنی بدرقه کرد و به نشان طلای سنگین وزن دست یافت.

لازم به ذکر است کرمانشاه در رده بندی تیمی بعد از مازندران و تهران به عنوان سومی دست یافت.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه به میزبانی گرگان برگزار شد/صدا و سیما

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.