جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

رئیس سازمان صمت کرمانشاه: درج قیمت بر روی کالاها الزامی است
26 دی 1400 - 11:10
شناسه : 275634
2
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

 «محسن دارابی» در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه، اظهار داشت:وزارت صمت با هدف شفاف‌سازی قیمت‌ها، بهره‌مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل زنجیره تولید، توزیع و عرضه از سودهای مصوب قانونی، حذف واسطه‌های غیرضرور و کاهش قیمت تمام‌شده کالا، روزآمدسازی شیوه‌های نظارت بر بازار، کاهش بهای پرداختی توسط مصرف‌کنندگان، طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها را در دستور کار قرار داده‌ است./وی افزود: با درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، دست واسطه‌ها کوتاه می‌شود و قیمت‌های کاذب از میان می‌رود و نیز قطعا شاهد کاهش قیمت کالاها در بازار خواهیم شد./دبیر کارگروه تنظیم بازار استان خاطرنشان ساخت: در فاز اول طرح ۲۴ گروه کالایی ملزم به رعایت درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای تولیدی هستند و بازرسان به طور مدام بر این موضوع نظارت کامل دارند./دارابی در پایان یادآور شد: اتحادیه های صنفی ملزم هستند به اصناف زیر مجموعه خود تاکید کنند تا کالاهایی خریداری کنند که قیمت تولید کننده بر روی کالا درج شده باشد.

پ
پ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، درج قیمت بر روی محصولات تولیدی الزامی است و عرضه کنندگان کالا موظف به انجام این کار هستند.

 «محسن دارابی» در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه، اظهار داشت: وزارت صمت با هدف شفاف‌سازی قیمت‌ها، بهره‌مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل زنجیره تولید، توزیع و عرضه از سودهای مصوب قانونی، حذف واسطه‌های غیرضرور و کاهش قیمت تمام‌شده کالا، روزآمدسازی شیوه‌های نظارت بر بازار، کاهش بهای پرداختی توسط مصرف‌کنندگان، طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها را در دستور کار قرار داده‌ است.

وی افزود: با درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، دست واسطه‌ها کوتاه می‌شود و قیمت‌های کاذب از میان می‌رود و نیز قطعا شاهد کاهش قیمت کالاها در بازار خواهیم شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان خاطرنشان ساخت: در فاز اول طرح ۲۴ گروه کالایی ملزم به رعایت درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای تولیدی هستند و بازرسان به طور مدام بر این موضوع نظارت کامل دارند.

دارابی در پایان یادآور شد: اتحادیه های صنفی ملزم هستند به اصناف زیر مجموعه خود تاکید کنند تا کالاهایی خریداری کنند که قیمت تولید کننده بر روی کالا درج شده باشد.

جوجه ریزی در کرمانشاه به سه میلیون قطعه افزایش می یابد

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به جوجه ریزی خوبی که در استان انجام شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه جاری مقدار جوجه ریزی در استان به سه میلیون قطعه افزایش پیدا کند.

«منصور احمدی» با بیان اینکه تا روز ۲۵ دی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است، گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته چهار درصد و نسبت به ماه گذشته پنج درصد رشد نشان می‌دهد.

وی همچنین متوسط مصرف روزانه مرغ در استان کرمانشاه را ۱۲۵ تا ۱۳۰ تن ذکر کرد و گفت: با جوجه ریزی های انجام شده هم اکنون میانگین تولید مرغ به ۲۰۰ تن می رسد.

احمدی با اشاره به خرید حدود ۳۳۰ تن مرغ منجمد، یادآوری کرد: یا این شرایط حداقل تا پایان سال مشکلی برای تامین مرغ مصرفی شهروندان نخواهیم داشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.