پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

مدیران کم‌کار در کرمانشاه به مردم معرفی می‌شوند/ جای کسی که مانع‌زایی کند در استان نیست!
30 دی 1400 - 9:20
شناسه : 275754
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-استاندار کرمانشاه گفت: مدیرانی که در خدمتگزاری کوتاهی کنند به مردم معرفی خواهند شد./ بهمن امیری‌مقدم در دیدار مردمی اظهار داشت: مردم استان در انتصاب ما به عنوان خادم لطف بسیاری داشتند و مطمئن باشد هر قدمی برداشتید برای عزت و سربلندی کرمانشاه برداشتید./وی با اشاره به اینکه در روایت‌های بسیاری آمده که خدمت به مردم بالاترین عبادت‌ها است عنوان کرد:مردم کرمانشاه سخت‌ترین شرایط را از اوایل انقلاب تاکنون تحمل کرده‌اند و از زندگی و فرزند خود گذشتند./امیری‌مقدم با بیان اینکه این مردم مستحق خدمت شبانه‌روزی هستند گفت: سختی که مردم کرمانشاه تحمل کردند وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند./خانه‌ای که نیاز به بازسازی دارد را نمی‌توان در یک شب تعمیر کرد و در این چند روز گذشته در تمام جلسات انتظارات خود را به مسئولان گوشزد کرده‌‌ام./وی با بیان اینکه به شهردار جدید انتظارات خود را گفته‌ام افزود: حق مردم کرمانشاه شهری زیبا است؛ کرمانشاه مرکز پنج استان بوده اما استان‌های دیگر اکنون پیشرو هستند./امیری‌مقدم با انتقاد از زمان‌بر بودن برخی پروژه‌ها از جمله پروژه قطار شهری کرمانشاه گفت: این پروژه چنانچه در گذشته تکمیل می‌شد بهتر بود اما اکنون برای تکمیل آن حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است./برای عزت و سربلندی استان و اتمام پروژه‌ها با هر کسی که نیاز باشد صحبت می‌کنم و این را تکلیف خود می‌دانم./امیری‌مقدم با بیان اینکه من برای خدمت به این استان آمده‌‌ام و به دنبال چیز دیگری نیستم گفت: افتخار من ارتباط با مردم و پشتیبانی آن‌ها است.

پ
پ

مدیرانی که در خدمتگزاری کوتاهی کنند به مردم معرفی خواهند شد.

بهمن امیری‌مقدم در دیدار مردمی اظهار داشت: مردم استان در انتصاب ما به عنوان خادم لطف بسیاری داشتند و مطمئن باشد هر قدمی برداشتید برای عزت و سربلندی کرمانشاه برداشتید.

وی با اشاره به اینکه در روایت‌های بسیاری آمده که خدمت به مردم بالاترین عبادت‌ها است عنوان کرد: مردم کرمانشاه سخت‌ترین شرایط را از اوایل انقلاب تاکنون تحمل کرده‌اند و از زندگی و فرزند خود گذشتند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه این مردم مستحق خدمت شبانه‌روزی هستند گفت: سختی که مردم کرمانشاه تحمل کردند وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه من تکلیف دارم عقب‌افتادگی در استان را با کمک و دعای مردم جبران کنم عنوان کرد: استان کرمانشاه بسیار غنی و توانمند است و برای پیشرفت آن مشارکت مردم نیاز است.

استاندار کرمانشاه از مردم خواست مشکلات استان را انعکاس دهند و گفت: تمام مردم استان اقوام من هستند و انتظار دارم هر مشکلی را سریع به من انتقال دهند.

وی عنوان کرد: من گزارش عملکرد را از مسئولان دریافت می‌کنم اما چنانچه اطلاعات مردم دقیق‌تر باشد آن مسئول و مسئولی که نتواند حق مردم را ادا کند، دیگر نمی‌تواند با ما همکاری داشته باشد

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه ما باید خواسته‌های مردم را برآورده کنیم گفت: مردم استان کرمانشاه توانمند هستند اما مورد بی‌مهری واقع شده‌اند و باید بیشتر پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه من مشارکت مردم در تمام زمینه‌ها را به طور حتم مورد توجه قرار می‌دهم افزود: مردم نیز می‌توانند گروه‌های مختلفی تشکیل و نظرات خود را به ما انتقال دهند که به طور حتم از نظرات شما استفاده می‌شود.

امیری‌مقدم گفت: خانه‌ای که نیاز به بازسازی دارد را نمی‌توان در یک شب تعمیر کرد و در این چند روز گذشته در تمام جلسات انتظارات خود را به مسئولان گوشزد کرده‌‌ام.

وی با بیان اینکه به شهردار جدید انتظارات خود را گفته‌ام افزود: حق مردم کرمانشاه شهری زیبا است؛ کرمانشاه مرکز پنج استان بوده اما استان‌های دیگر اکنون پیشرو هستند.

امیری‌مقدم با انتقاد از زمان‌بر بودن برخی پروژه‌ها از جمله پروژه قطار شهری کرمانشاه گفت: این پروژه چنانچه در گذشته تکمیل می‌شد بهتر بود اما اکنون برای تکمیل آن حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

استاندار کرمانشاه افزود: برای عزت و سربلندی استان و اتمام پروژه‌ها با هر کسی که نیاز باشد صحبت می‌کنم و این را تکلیف خود می‌دانم.

امیری‌مقدم با بیان اینکه من برای خدمت به این استان آمده‌‌ام و به دنبال چیز دیگری نیستم گفت: افتخار من ارتباط با مردم و پشتیبانی آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در شهر کرمانشاه مرکز تفریحی مناسبی وجود ندارد افزود: آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه باید کاهش یابد.

امیری‌مقدم با بیان اینکه میز خدمت در تمام ادارات باید دایر باشد و مدیران با روی خوش مشکلات مردم را پیگیری کنند گفت: از بازرسی استانداری خواسته شده که بعد از ملاقات‌های مردمی با مسئولان، پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه این عقب‌افتادگی‌ها با کمک مردم باید جبران شود و این غیرممکن نیست گفت: امید داریم مردم طعم شیرین خدمت درست را خواهند چشید.

وی افزود: من وامدار کسی نیستم و با هیچ مدیر و مسئولی تعارف ندارم و به همین دلیل چنانچه کسی در خدمت به مردم کوتاهی کند به مردم معرفی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هر کسی در استان مانع ایجاد کند جایش در استان نیست گفت: بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها باید در پروژه‌های سنگین همچون پتروشیمی انجام شود.

وی افزود: برای رفع مشکل اشتغال استان باید در ابتدا محصولات تولیدی داخل استان مصرف شود یعنی باید از سرمایه‌های تولیدی استان استفاده شود./تسنیم

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.