جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

شهر کرمانشاه با مشکل کم آبی مواجه است/پروژه سد گاوشان به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است
07 بهمن 1400 - 9:12
شناسه : 275931
0
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-علیرضا کاکاوند اظهار کرد:در شهر کرمانشاه با مشکل کم آبی مواجه هستیم که قابل حل می باشد، مشکل به پروژه خط سد گاوشان بر میگردد که تاکنون این پروژه به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، با حفر ۳۰ حلقه چاه دیگر در کرمانشاه مشکل کم آبی این شهر حل خواهد شد، که این حفر چاه ها جدای از پروژه خط گاوشان است./ در حال حاضرحدود ۷۰۰ لیتر از آب خط سد گاوشان کم شده و قرار است با همکاری آب منطقه ای استان تا پایان سال تعمیر این خط اصلاح و این پروژه تکمیل شود تا مشکل کم آبی استان مرتفع شود./در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب در استان وجود دارد که ۳۰۰ کیلومتر آن فرسوده و بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و حدود ۷۰۰ کیلومتر آن بیش از ۲۰ سال از عمر آنها میگذرد، ودرسال جاری حدود ۷۵۰ کیلومتر از شبکه آب استان نشت یابی شده و حدود ۶۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نیز شستشو داده شده است./تعداد انشعابات غیرمجاز در شهر کرمانشاه زیاد است:متولی چاه های غیر مجاز آب منطقه ای است، تعداد انشعابات آب غیر مجاز را در شهر کرمانشاه زیاد است و فقط در مسیر جاده سنندج ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است./ شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در استان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و این کار به تازگی با قوت بیشتری شروع شده است و تا جمع آوری انشعابات غیر مجاز ادامه دارد.

پ
پ

عملیات آبرسانی به ۱۲۲ روستای استان در ایام دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: نشست هم اندیشی و خبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، ظهر چهارشنبه« ششم بهمن ماه» در سالن آمفی تئاتر شرکت آبفا برگزار، و مدیر عامل این شرکت از افتتاح عملیات برسانی به ۱۲۲ روستای استان در ایام دهه مبارک فجر خبرداد.

علیرضا کاکاوند، افزود: برای شرکت آبفا استان کرمانشاه در سال آینده یک هزار ۳۷۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

کاکاوند در ادامه در خصوص آب رسانی روستایی گفت: در تابستان سال جاری حدود ۴۶۰ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفردارای تنش آبی بودند که با اقدامات مناسب درصدد کاهش تنش آبی در این روستاهاهستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه، طی قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به توافق رسیده ایم، عملیات آبرسانی به ۳۵۰ روستا انجام می شودو قرار است تا پایان سال جاری عملیات آبرسانی ۶۵ روستانیز به پایان برسد.

به گفته این مسئول در دهه مبارک فجر پیش رو عملیات آبرسانی به ۱۲۲ روستا را خواهیم داشت ودر این ایام عملیات کلنگ زنی ۱۶۵ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۴۵ نفر مستقیم و ۹۴ نفر به صورت غیر مستقیم را داریم.

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه کلنگ زنی می شود:

کاکاوند در ادامه سخنانش از کلنگ زنی مدول دوم تصفیه خانه فاصلاب شهر کرمانشاه طی ماه آتی خبردادوافزود: این پروژه از نیازها و خواسته های مهم مردم کرمانشاه می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه گفت: در حوزه آب شهری نیزدر سال جاری ۴۹ حلقه چاه حفر شده است که تا پایان سال این مقدار به ۷۰ حلقه خواهد رسید تا مشکل آب شهرها را بتوانیم به حداقل برسانیم.

شهر کرمانشاه با مشکل کم آبی مواجه است:

کاکاوند در ادامه گفت: در شهر کرمانشاه با مشکل کم آبی مواجه هستیم که قابل حل می باشد، مشکل به پروژه خط سد گاوشان بر میگردد که تاکنون این پروژه به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، با حفر ۳۰ حلقه چاه دیگر در کرمانشاه مشکل کم آبی این شهر حل خواهد شد، که این حفر چاه ها جدای از پروژه خط گاوشان است.

به گفته مدیر عامل آ بفا استان در حال حاضرحدود ۷۰۰ لیتر از آب خط سد گاوشان کم شده و قرار است با همکاری آب منطقه ای استان تا پایان سال تعمیر این خط اصلاح و این پروژه تکمیل شود تا مشکل کم آبی استان مرتفع شود.

کاکاوند در ادامه سخنانش گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب در استان وجود دارد که ۳۰۰ کیلومتر آن فرسوده و بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و حدود ۷۰۰ کیلومتر آن بیش از ۲۰ سال از عمر آنها میگذرد، ودرسال جاری حدود ۷۵۰ کیلومتر از شبکه آب استان نشت یابی شده و حدود ۶۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نیز شستشو داده شده است.

تعداد انشعابات غیرمجاز در شهر کرمانشاه زیاد است:

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه، متولی چاه های غیر مجاز آب منطقه ای می باشد، تعداد انشعابات آب غیر مجاز را در شهر کرمانشاه زیاد عنوان کرد و افزود: فقط در مسیر جاده سنندج ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است.

کاکاوند تاکیدکرد: شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در استان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و این کار به تازگی با قوت بیشتری شروع شده است و تا جمع آوری انشعابات غیر مجاز ادامه دارد.

لازم به ذکر است: در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ های لازم داده شد، و در پایان از خبرنگاران این حوزه تقدیر شد./ رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.