پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

شورا و شهرداری کرمانشاه با هم تعامل داشته باشند/ بر اولویت‌های شهر تمرکز کنید
07 بهمن 1400 - 17:53
شناسه : 275955
1
امام جمعه کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر همکاری شورا و شهرداری کرمانشاه، از مسئولین این دو نهاد خواست تا با هم تعامل داشته و تمرکز خود را بر اولویت های شهر بگذارند. آیت الله مصطفی علما در دیدار امروز (۷ بهمن) با شهردار و مسئولین شهرداری و برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر خدمتگزاری هرچه بیشتر شورا و شهرداری به مردم کرمانشاه گفت: امام راحل از همان ابتدای انقلاب اسلامی خود را خدمتگزار مردم نامیدند و این روحیه باید در تمام مدیران و مسئولین در تمام رده ها وجود داشته باشد.وی افزود: شورا و شهرداری کرمانشاه باید تمام زمان و وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده و از حاشیه ها دوری کنند.آیت الله علما تاکید کرد: حاشیه های فضای مجازی هیچ وقت تمام نمی شود و اگر بخواهیم به آنها بپردازیم عمر خدمت از دست می رود، بنابراین مسئولین شورا و شهرداری هم باید بدون توجه به این حاشیه‌ها تنها تمرکز خود را معطوف به انجام امورات شهر کنند.

پ
پ

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر کنارگذاشتن اختلافات هم گفت: همه افراد قطعا افکار مختلف دارند، اما از این افکار مختلف باید برای پیشرفت شهر بهره گرفت، نه برای اختلاف.

وی بر داشتن روحیه گذشت و ایثار در شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و افزود: همه باید یاد بگیریم که اختلافات را کنار گذاشته و برای مصالح شهر و مردم در برخی موضوعات گذشت و ایثار داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عمر خدمت به سرعت سپری می شود، گفت: همین که چشم روی هم بگذاریم چهار سال سپری شده و پایان کار شورا و شهردار فعلی فرا می‌رسد و آن زمان تنها کارنامه کاری آنهاست که قضاوت می شود و همین عملکرد چهارساله توشه آخرت می شود، بنابراین به جای اینکه زمان را با اختلاف و حاشیه سپری کنیم بهتر است که آن را صرف خدمت به مردم کنیم.

آیت الله علما با تاکید بر همکاری شورای شهر با شهردار جدید کرمانشاه گفت: همه باید دست به دست هم داده و شهردار را در انجام امورات شهر یاری کنیم.

وی افزود: قطعا رفع مشکلات شهر یک شبه میسر نیست و بودجه کلانی برای اجرای پروژه های عمرانی نیاز است، اما همین که شورا و شهرداری کمر خدمت به مردم ببندند قطعا مردم این خدمت را متوجه می شوند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این مهم است که کارهای انجام شده برای مردم اطلاع رسانی شود و مردم اگر ببینند مسئولین واقعا در حال خدمت هستند، قطعا شرایط و سختی ها را درک کرده و راحت تر با شرایط و مشکلات کنار می آیند.

آیت الله علما از شهردار جدید خواست با توجه به مشکلات بسیار و امکانات محدود روی اولویت های شهر تمرکز کرده و از دوباره‌کاری در برخی پروژه ها و موضوعات شهری خودداری کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.