جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

برپایی ۸ “سفره هفت سین” در کرمانشاه/ مسیر گردشگری “تاقبستان تا میدان فردوسی” زیباسازی می شود
26 اسفند 1400 - 12:06
شناسه : 277066
1
مدیر بهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مژگان کرمی فرد  با اشاره به برنامه های ویژه شهرداری برای زیباسازی شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ گفت: امسال نیز مانند نوروز سالیان گذشته کارهایی مانند برپای سفره هفت سین، رنگ آمیز جداول، کاشت گل و گیاه و … انجام می شود، اما برای نوروز پیش رو علاوه بر انجام این اقدامات مرسوم، برنامه ویژه‌ای داریم/امسال یک مسیر گردشگری از تاقبستان تا میدان فردوسی تعریف کرده ایم که دراین مسیر اقدامات زیباسازی ویژه ای انجام می شود/در این مسیر علاوه بر اقدامات مرسوم زیباسازی مانند رنگ جداول و کاشت گل و گیاه و … طرح های ویژه ای جهت زیباسازی هرچه بیشتر این مسیر داریم/ بلوار تاقبستان که بخش ابتدایی مسیر است تمام اِلمان های اضافه آن پاکسازی شده و نورپردازی ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده که مردم در ایام نوروز شاهد آن خواهند بود/از تقاطع غیرهمسطح ولایت (لب آب) تا تقاطع بسیج نیز ستون های قطار شهری زیباسازی و رنگ آمیزی شده که هنوز ادامه دارد/در میدان سپاه پاسداران (میدان نفت) هم که در این مسیر است، پنل هایی با تصاویر از کرمانشاه در اطراف آن نصب شده است/در چهار راه بسیج هم که دو حصار کارگاهی قطارشهری قرار دارد یکی را بصورت نقاشی و یکی را با استفاده از تصاویر کرمانشاه زیباسازی کرده ایم/ در این میدان هم حصارهای کارگاه قطار شهری با پنل های منقش به تصاویر کرمانشاه زیباسازی شده تا زمختی آهن آلات اطراف کارگاه پوشانده شود/در محدوده خیابان دبیراعظم حد فاصل میدان آیت الله کاشانی تا میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) نیز هر دو طرف جعبه های بزرگ گل قرار دارد و گل کاری آن انجام شده است/در میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) نیز اِلمان های قدیمی برداشته شده و یک طرح جدید و بازسازی آبنما و فضای سبز آن انجام شده است/همچنین طراحی و بازسازی میدان آیت الله کاشانی هم اکنون در حال اجراست/در میدان فردوسی هم که نقطه پایانی این مسیر است تمام اِلمان های اضافی مسیر حذف شده و جداره سازی این میدان با استفاده از طرح پتینه انجام شده است/علاوه بر این در این میدان نورپردازی و تعمیر آبنما هم صورت گرفته است.

پ
پ

مدیر بهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه از برنامه ویژه زیباسازی شهر برای نوروز خبر داد و افزود: امسال علاوه بر اقدامات قبلی، یک مسیر گردشگری جهت زیباسازی شهر تعریف کرده ایم.

مژگان کرمی فرد  با اشاره به برنامه های ویژه شهرداری برای زیباسازی شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ گفت: امسال نیز مانند نوروز سالیان گذشته کارهایی مانند برپای سفره هفت سین، رنگ آمیز جداول، کاشت گل و گیاه و … انجام می شود، اما برای نوروز پیش رو علاوه بر انجام این اقدامات مرسوم، برنامه ویژه‌ای داریم.

وی افزود: امسال یک مسیر گردشگری از تاقبستان تا میدان فردوسی تعریف کرده ایم که دراین مسیر اقدامات زیباسازی ویژه ای انجام می شود.

کرمی فرد گفت: در این مسیر علاوه بر اقدامات مرسوم زیباسازی مانند رنگ جداول و کاشت گل و گیاه و … طرح های ویژه ای جهت زیباسازی هرچه بیشتر این مسیر داریم.

وی افزود: بلوار تاقبستان که بخش ابتدایی مسیر است تمام اِلمان های اضافه آن پاکسازی شده و نورپردازی ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده که مردم در ایام نوروز شاهد آن خواهند بود.

مدیربهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از تقاطع غیرهمسطح ولایت (لب آب) تا تقاطع بسیج نیز ستون های قطار شهری زیباسازی و رنگ آمیزی شده که هنوز ادامه دارد.

کرمی فرد گفت: در میدان سپاه پاسداران (میدان نفت) هم که در این مسیر است، پنل هایی با تصاویر از کرمانشاه در اطراف آن نصب شده است.

وی افزود: در چهار راه بسیج هم که دو حصار کارگاهی قطارشهری قرار دارد یکی را بصورت نقاشی و یکی را با استفاده از تصاویر کرمانشاه زیباسازی کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت کارگاه قطار شهری در میدان آزادی گفت: در این میدان هم حصارهای کارگاه قطار شهری با پنل های منقش به تصاویر کرمانشاه زیباسازی شده تا زمختی آهن آلات اطراف کارگاه پوشانده شود.

این مسئول افزود: در محدوده خیابان دبیراعظم حد فاصل میدان آیت الله کاشانی تا میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) نیز هر دو طرف جعبه های بزرگ گل قرار دارد و گل کاری آن انجام شده است.

کرمی فرد افزود: در میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) نیز اِلمان های قدیمی برداشته شده و یک طرح جدید و بازسازی آبنما و فضای سبز آن انجام شده است.

مدیر بهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین طراحی و بازسازی میدان آیت الله کاشانی هم اکنون در حال اجراست.

وی افزود: در میدان فردوسی هم که نقطه پایانی این مسیر است تمام اِلمان های اضافی مسیر حذف شده و جداره سازی این میدان با استفاده از طرح پتینه انجام شده است.

کرمی فرد گفت: علاوه بر این در این میدان نورپردازی و تعمیر آبنما هم صورت گرفته است.

مدیر بهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر این مسیر گردشگری، امسال سه نقطه هم در بحث زیباسازی ویژه دیده شده اند که  از جمله آن تقاطع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که کارهای مربوط به نورپردازی این تقاطع در حال انجام است.

وی افزود: در ورودی شهر کرمانشاه از سمت نوکان هم قسمت های خاکی آن آسفالت و گل کاری های آن صورت گرفته و اِلمانی هم از کرمانشاه در این نقطه نصب شده است، همچنین پل عابر پیاده نوکان هم در حال نورپردازی است.

کرمی فرد خاطرنشان کرد: نقطه سوم هم میدان غدیر است که در حال بازسازی آن هستیم و یک اِلمان متناسب با غدیر که جمله زیبای “من کنت مولا فهذا علی مولا” است هم در این میدان نصب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار این مسیرها و نقاط شهری، کارهای زیباسازی هرساله در نقاط مختلف شهر انجام می شود که از جمله آن برپایی سفره هفت سین است.

وی افزود: امسال هم در هر هشت منطقه شهرداری برپایی سفره هفت سین در دستور کار قرار دارد و تمام تلاشمان این است که تا عید نوروز تمام این سفره هفت سین ها برپا شود، اما این احتمال هم هست که با توجه به فشردگی کارها یکی دو مورد از این سفره ها برای نوروز آماده نشود/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.