جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

آیین نامه جدید عضویت در صندوق هنر در روزهای آینده ابلاغ می شود
07 اردیبهشت 1401 - 12:11
شناسه : 277634
0
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-جلسه دیدار با اهالی رسانه استان با حضور رئیس بسیج رسانه، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب قلم برگزار شد/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه آیین نامه جدید صندوق هنر در روزهای آینده ابلاغ می شود، از عضویت دو هزار و ١۵٠ نفر در صندوق اعتباری هنر خبر داد و افزود: خواستار افزایش اعضا این صندوق و بهره مندی از تسهیلات آن برای تعداد بیشتری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستیم/صفدری با اشاره به اینکه عضویت در صندوق اعتباری هنر دارای شرایط خاصی است، متقاضیان می توانند اگر در فرایند عضویت دچار مشکلی شدند با مراجعه به این اداره جهت راهنمایی مراجعه کنند.

پ
پ

جلسه دیدار با اهالی رسانه استان عصر سه شنبه « ششم اردیبهشت ماه» در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با حضور رئیس بسیج رسانه، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب قلم برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پس از شنیدن خواسته‌ها و نظرات خبرنگاران ابراز داشت: انتظارات شما بخشی در اداره ارشاد، بخشی در وزارت خانه و بخشی را قانون حل می‌کند.

علی صفدری افزود: خانه مطبوعات باید مدافع شما باشد، خیلی از این گله ها را باید خانه مطبوعات از طرف شما از ما داشته باشد.

صفدری در ادامه با اشاره به اینکه آیین نامه جدید صندوق هنر در روزهای آینده ابلاغ می شود، از عضویت دو هزار و ١۵٠ نفر در صندوق اعتباری هنر خبر داد و افزود: خواستار افزایش اعضا این صندوق و بهره مندی از تسهیلات آن برای تعداد بیشتری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رشد چشمگیر اعضا صندوق اعتباری هنر را موجب خرسندی و رضایت خاطر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: در حوزه قرآن، هنر، فرهنگ و رسانه پیگیر هستیم این اعضا را نیز افزایش دهیم و این افراد می توانند از امکانات، شرایط و تسهیلاتی که در این صندوق وجود دارد، بهره مند شوند.

صفدری با اشاره به اینکه عضویت در صندوق اعتباری هنر دارای شرایط خاصی است، متقاضیان می توانند اگر در فرایند عضویت دچار مشکلی شدند با مراجعه به این اداره جهت راهنمایی مراجعه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه گفت: ما بانک اطلاعاتی از تعداد خبرنگاران نداریم و حوزه های کاری آنان مشخص نیست، حمایت از رسانه وظیفه ماست و برای ما مهم است که رسانه ای تاچه اندازه دغدغه مردم استان را دارد، اصحاب قلم باید به رسانه قدرت دهند، هر جا هم لازم باشد ما ورود می کنیم.

صفدری در ادامه گفت: شما میزبان این اداره هستند، رسانه‌ها باید تا سطح ملی تقویت شوند. و پیشنهاد خود را برای اقتصاد و معیشت رسانه اعلام کنید./رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.